Přejít na obsah

Předělání FSIII-> ORSI


JohnyS

Doporučené příspěvky

Pri tech motorech co se seriove davali do fabie jsou FRS 288 brzdy plne dotacujici vzhledem k vaze fabie, jeste tak u chiple FRS na nakych 165HP tam uz bych uvazoval o lepsich, ale pro ostatni motory jsou FRS predimenzovany, navic se da 15" na zimu, 16" bych na fabce v zimne resit nechtel..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri tech motorech co se seriove davali do fabie jsou FRS 288 brzdy plne dotacujici vzhledem k vaze fabie, jeste tak u chiple FRS na nakych 165HP tam uz bych uvazoval o lepsich, ale pro ostatni motory jsou FRS predimenzovany, navic se da 15" na zimu, 16" bych na fabce v zimne resit nechtel..

Mno.. ono při vyšších rychlostech ty FRS brzdy teda žádnej zázrak(myslím s origo kotoučema a deskama)

když jsem měl ještě 256mm a dal vrtaný Z+Textáry tak to brzdilo líp jak série RS :) jo kdyby 16" zimáčky nebyly tak drahý(nepočítám nějakou stlačenou tmu z číny.. lol ) vubec bych se 312kám nebránil...na 15" je to v zimě pohoda a nemyslím že 16" budou nějak brutálně horší..

největší problém jsou "jen" šupy....rád bych hodil dozadu ty 256mm ale když už tak vrtaný....mno a to se s deskama vyšplhá na cca 5 500kč :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle jsem praktikoval na starý Ibize a už bych to nikdy nedělal.....je to sice chvilka ale pokaždý ošetřit kotouče něčím mastným aby přez zimu nebyly jak liška,pak je zase na jaře odmaštovat,odvzdušnit atd...zase ošetřit ty menší a pořád jak blázen dokola...nehledě na to že mě pak šla ta dosedací plocha přívodní hadičky do háje a měl jsem problém s unikem kapaliny a zavzdušnováním...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já teda nechci být žádnej rejpal, ale myslím že ty FRS brzdy jsou plně dostačující - i původní 256ky stačily, jen bylo znát že vadly, ale jak psal Najmis to se dá řešit vrtanýma Zimmermanama + např. Feroda Thermo deskama....ale popravdě v běžným provozu při "menších" úpravách ( tím nemyslím 200PS a 18" kola :D) stačí když člověk dbá aby měl brzdy v dobrym stavu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono je to taky o tom jaký má kdo požadavky na brzdy a já mám prostě rád,když auto brzdí... ;) když jedu třeba s Oplem Corsou rodiču ták to je šílený...vubec to nebrzdí a navíc kvalita materiálu kotouču je žalostná...rez se loupe po mm prostě k blití..a to má nalítáno jen 45tkm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja mám tedka 256 vrtyný Zimmermany. Ale nestačí to s těma 17" tkama kolama. Ale možná bude změna, dám tam ty komplety co jsem si dovezl 288mm, abych nemusel řešit na zimu 16tky. KDyž by to nestačilo,tak dám ORS.

To jsou změny,ale když kamoš potřebuje nutně ORS,, tak co bych pro něj neudělal. ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...