Přejít na obsah

Cukání a škubání 2.0 MPI


Pavlina

Doporučené příspěvky

Ahoj všem tady na fóru,

jsem už asi rok majitelka Octavky dvoulitra z roku 2002. Všechno je celkem v pohodě, ale poslední dobou mi připadá, když pustím plyn se zařazenou rychlostí, že auto trošku zaškubne. Není to nic hroznýho, ale připadá mi, že se to zhoršuje. Dřív, když jsem třeba při trojce, nebo při dvojce pustila plyn, tak auto normalně začlo plynule zpomalovat. Myslím, že se to lehce vyskytne i při přidáni plynu a i při podřazení bez plynu.

V servisu v Berouně mi řekli, že na diagnostice nic nenašli. Mě připadá, jako by to to bylo něco mechanického, jako kbyby bylo něco rozvyklaného v motoru nebo v převodovce nebo jinde mezi motorem a kolama. Fakt nevím jako to líp popsat.

Pojedu do servisu znova, tak abych jim tam mohla něco říct, na co se mají zaměřit a abych tam zase nevypadala, jako blb. Co by to mohlo dělat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem tady na fóru,

jsem už asi rok majitelka Octavky dvoulitra z roku 2002. Všechno je celkem v pohodě, ale poslední dobou mi připadá, když pustím plyn se zařazenou rychlostí, že auto trošku zaškubne. Není to nic hroznýho, ale připadá mi, že se to zhoršuje. Dřív, když jsem třeba při trojce, nebo při dvojce pustila plyn, tak auto normalně začlo plynule zpomalovat. Myslím, že se to lehce vyskytne i při přidáni plynu a i při podřazení bez plynu.

V servisu v Berouně mi řekli, že na diagnostice nic nenašli. Mě připadá, jako by to to bylo něco mechanického, jako kbyby bylo něco rozvyklaného v motoru nebo v převodovce nebo jinde mezi motorem a kolama. Fakt nevím jako to líp popsat.

Pojedu do servisu znova, tak abych jim tam mohla něco říct, na co se mají zaměřit a abych tam zase nevypadala, jako blb. Co by to mohlo dělat?

Tezko rici, kdyz u toho nejsme:)

Co silenbloky uchyceni motoru a prevodovky...nejsou uz nahodou vymlacene ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem tady na fóru,

jsem už asi rok majitelka Octavky dvoulitra z roku 2002. Všechno je celkem v pohodě, ale poslední dobou mi připadá, když pustím plyn se zařazenou rychlostí, že auto trošku zaškubne. Není to nic hroznýho, ale připadá mi, že se to zhoršuje. Dřív, když jsem třeba při trojce, nebo při dvojce pustila plyn, tak auto normalně začlo plynule zpomalovat. Myslím, že se to lehce vyskytne i při přidáni plynu a i při podřazení bez plynu.

V servisu v Berouně mi řekli, že na diagnostice nic nenašli. Mě připadá, jako by to to bylo něco mechanického, jako kbyby bylo něco rozvyklaného v motoru nebo v převodovce nebo jinde mezi motorem a kolama. Fakt nevím jako to líp popsat.

Pojedu do servisu znova, tak abych jim tam mohla něco říct, na co se mají zaměřit a abych tam zase nevypadala, jako blb. Co by to mohlo dělat?

Dlouho, předlouho jsme řešili něco takového. Nakonec to byl pedál plynu. Je to vlastně potenciometr. Stačí půjčit z jinýho auta a vyzkoušet. Ale pozor, některý mají tři kontakty, některý pět. Chce to zjistit co tam máš. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem tady na fóru,

jsem už asi rok majitelka Octavky dvoulitra z roku 2002. Všechno je celkem v pohodě, ale poslední dobou mi připadá, když pustím plyn se zařazenou rychlostí, že auto trošku zaškubne. Není to nic hroznýho, ale připadá mi, že se to zhoršuje. Dřív, když jsem třeba při trojce, nebo při dvojce pustila plyn, tak auto normalně začlo plynule zpomalovat. Myslím, že se to lehce vyskytne i při přidáni plynu a i při podřazení bez plynu.

V servisu v Berouně mi řekli, že na diagnostice nic nenašli. Mě připadá, jako by to to bylo něco mechanického, jako kbyby bylo něco rozvyklaného v motoru nebo v převodovce nebo jinde mezi motorem a kolama. Fakt nevím jako to líp popsat.

Pojedu do servisu znova, tak abych jim tam mohla něco říct, na co se mají zaměřit a abych tam zase nevypadala, jako blb. Co by to mohlo dělat?

Dlouho, předlouho jsme řešili něco takového. Nakonec to byl pedál plynu. Je to vlastně potenciometr. Stačí půjčit z jinýho auta a vyzkoušet. Ale pozor, některý mají tři kontakty, některý pět. Chce to zjistit co tam máš. ;)

U mě to tím potenciometrem nebude, protože ho na pedálu nemám. Je to plastový pedál, kde je pouze závaží. Nevím teda čím to může být, už mě to docela štve.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Tak bohužel mi to dělá zase. Vždycky ale až po zahřátí motoru a ujetí několika kilometrů. VAG neukazuje nic, klapka nastavena. Nevím co s tím.

Já mám taktéž 2002, 74 kW a dělá mi to totéž. Klapku mi čistili u Klokočky už 2x, a když jsem jim řekl, že to vůbec nepomáhá, tak mi řekli, že to tyhle auta dělají. Momentálně nemám prachy, abych to někomu dával, aby si s tím pohrál, ale jsem z toho zoufalý. Strčil jsem to jednomu známému, který našel nějakou děravou hadičku, ani nevím, kam byla :-) Vyměnil jí a bylo to o malinko, ale opravdu jen o malinko lepší, snad jen psychický pocit, že se něco zlepšilo. Teď mám pocit, že je to také horší a horší. Zatím také nevím, co s tím, kdyby se někdo našel, kdo tu záhadu vyřeší, tak to bude super. Diagnostika totiž, také jako u všech ostatních, říká, že je vše bez problémů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

mam 1,8T MR03 najeto cca 56000km a mam to same a co je dulezite, nedeje se mi to pravidelne a s ruznou intenzitou.

Uplne nejmarkantneji je to citit v Praze v zacpe na jizni spojce (neco podobneho jsem tady cetl i od nekoho s Fabii), neda se jet jinak nez na jednicku a to pak vypada jako kdybych neumel jezdit, potrebuju popojet, pridam plyn decentne, ale motor hup dopredu, tak uberu, chvilinku nic a hup motor zabrzdi a tak furt dokola, brrrr

Je treba jeste rici, ze mame v Octavkach myslim MSR, coz by melo delat to, ze motor, pokud neni seslapnuta spojka, plynule zacne snizovat otacky a kdyz je spojka seslapnuta, motor ubere cilene rychle.

Chci tim rict, ze problem nemusi byt jen mechanicky nekde v hnacim ustroji, ale muze byt i v elektronice, coz by ale melo byt poznat diagnostikou.

Vysledoval jsem, ze nekdy si necham nohu oprenou o spojku a pak to dela vic, ze to hupsne, coz by odpovidalo tomu, ze si motor mysli, ze ma rychle snizit otacky....

Od doby, co toto pozoruju jsem nechal, ne primo na popud tohoto problemu, vymenit svicky, vahu vzduchu a palivove cerpadlo... Nastalo jen minimalni zlepseni a mozna je jen psychologicky jev. (Zlepsily se samozrejme jine veci, jako je zatah auta a podobne, ale to s timto nesouvisi)

V pondeli mam naplanovany servis a vymenu plynoveho pedalu s potenciometrem, ve kterem pry byvaji tzv. hluche zony, trebas to prinese zlepseni, uvidime.

Klapku jsem zatim neresil, to bude teprve nasledovat, ani zadne silenbloky a podobne.

Obecne si dovolim jeste poznamku - toto forum je fakt moc super, travim tady hodne casu a obcas nekde i neco napisu, je tady mraky fakt chytrejch lidi, kteri radi pomuzou. Problem ale je v tom, ze kazdy zavadu ci problem popise jinak, projev je trosku jiny a od toho by mel byt servis, kde by meli byt profici.

Moje zkusenost je ale opacna, tahle republika je snad plna samymi samozvanymi "odborniky", ale najit opravdoveho fachmana, ktery by si do auta sedl, projel to a rekl, hmm, tybrdo, tady je citit toto, tady neco jinyho, to jsme resili takhle a nebo takhle a dokazal by nejen hledat zavadu, ale dokazal by ji vyresit...

Znate nekoho takoveho?? Sem s nim .. :)

Mila

... a ano, hrabe mi, tak se omlouvam, jsem narocnej a chci, aby auto bylo v lepsim stavu, nez jak ho vyrobili :kol-135:

Editováno: , autor: Milouss
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

mam 1,8T MR03 najeto cca 56000km a mam to same a co je dulezite, nedeje se mi to pravidelne a s ruznou intenzitou.

Uplne nejmarkantneji je to citit v Praze v zacpe na jizni spojce (neco podobneho jsem tady cetl i od nekoho s Fabii), neda se jet jinak nez na jednicku a to pak vypada jako kdybych neumel jezdit, potrebuju popojet, pridam plyn decentne, ale motor hup dopredu, tak uberu, chvilinku nic a hup motor zabrzdi a tak furt dokola, brrrr

Je treba jeste rici, ze mame v Octavkach myslim MSR, coz by melo delat to, ze motor, pokud neni seslapnuta spojka, plynule zacne snizovat otacky a kdyz je spojka seslapnuta, motor ubere cilene rychle.

Chci tim rict, ze problem nemusi byt jen mechanicky nekde v hnacim ustroji, ale muze byt i v elektronice, coz by ale melo byt poznat diagnostikou.

Vysledoval jsem, ze nekdy si necham nohu oprenou o spojku a pak to dela vic, ze to hupsne, coz by odpovidalo tomu, ze si motor mysli, ze ma rychle snizit otacky....

Od doby, co toto pozoruju jsem nechal, ne primo na popud tohoto problemu, vymenit svicky, vahu vzduchu a palivove cerpadlo... Nastalo jen minimalni zlepseni a mozna je jen psychologicky jev. (Zlepsily se samozrejme jine veci, jako je zatah auta a podobne, ale to s timto nesouvisi)

V pondeli mam naplanovany servis a vymenu plynoveho pedalu s potenciometrem, ve kterem pry byvaji tzv. hluche zony, trebas to prinese zlepseni, uvidime.

Klapku jsem zatim neresil, to bude teprve nasledovat, ani zadne silenbloky a podobne.

Obecne si dovolim jeste poznamku - toto forum je fakt moc super, travim tady hodne casu a obcas nekde i neco napisu, je tady mraky fakt chytrejch lidi, kteri radi pomuzou. Problem ale je v tom, ze kazdy zavadu ci problem popise jinak, projev je trosku jiny a od toho by mel byt servis, kde by meli byt profici.

Moje zkusenost je ale opacna, tahle republika je snad plna samymi samozvanymi "odborniky", ale najit opravdoveho fachmana, ktery by si do auta sedl, projel to a rekl, hmm, tybrdo, tady je citit toto, tady neco jinyho, to jsme resili takhle a nebo takhle a dokazal by nejen hledat zavadu, ale dokazal by ji vyresit...

Znate nekoho takoveho?? Sem s nim .. :)

Mila

... a ano, hrabe mi, tak se omlouvam, jsem narocnej a chci, aby auto bylo v lepsim stavu, nez jak ho vyrobili :kol-135:

moje OI 18T MR 01 dela to samy jak uberu plyn treba na dalnici i tempomatem tak sebou celej agregat neprijemne skubne pri rozjezdu v kolone a nasleednym pribrzdeni to samy tak sem si to prohlidnul vespod a zjistil sem ze vsechny silentbloky motoru a prevodovky sou pekne vycochtany takze se pripravuju na vymenu a plus k tomu mam vymlety vnitrnio klouby poloos ty u prevodovky a to dela taky bordel pri pridani plynu se to prenasi do rizeni jestli mate najeto vic jak 150tis tak je pravdepodobne mate ty silenbloky motoru a prevod .taky v pytly sou tam 3 a menit jedine vsechny najednou jinak se nedosahne kyzeneho efektu ,jinak SEBO je ma za luxusni ceny takze nevahat a menit min tejden sem dal kolegovy rozvody na OI tdi a chtel je hned novy ty silentbloky a panecku jak si chrochta ze uz mu pri startu nechce vyskocit motor na klin Editováno: , autor: hans.piche
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, cukání, klepání při ubrání a přidání plynu může být způsobený i vadným stabilizátorem, nebo oběma (lidově kost), je to zachycovač momentu mezi motorem a karoserií - když jsem nechal vyměnit klepání přestalo. Samozřejmě to můžou být i silentbloky, ale tam bych tak velkou vůli nehledal. Nejvíc je to samozřejmě znát na 1 a na 2, na 3 už míň. Pokud to dělá jenom občas bude to spíš v motoru než v podvozku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Paralelne se neco podobneho resi i tady:

http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&amp...st&p=533003

Svicky a vahu jsem menil po cca 52000km

- zlpepseni v planulosti zatahu motoru, jakoby jemnejsi chod

Palivove cerpadlo jsem menil po cca 55000km

- zadne zlepseni, mozna malilinko mensi vodstuch...

Akceleracni pedal s potenciometrem vymene vcera po cca 57000km

- super, asi byl u mne predevsim problem v tom potenciometru, snad se tomu rika mrtve zony, ted mam krasne plynulou reakci motoru na seslapnuti pedalu, zadne jakoby najednou hups sem a hups tam, nebo nesmyslne ubrani sily motoru...

______________________________________________

Jeste zvazuju kontrolu kabelu ke svickam a zapalovaciho modulu, pro svuj klid.

Dasli vec je kontrola mechanicke casti, jak pise MST stabilizace motoru, ale to musim nejprv nastudovat. Silentbloky pry mam v poradku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Paralelne se neco podobneho resi i tady:

http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&amp...st&p=533003

Svicky a vahu jsem menil po cca 52000km

- zlpepseni v planulosti zatahu motoru, jakoby jemnejsi chod

Palivove cerpadlo jsem menil po cca 55000km

- zadne zlepseni, mozna malilinko mensi vodstuch...

Akceleracni pedal s potenciometrem vymene vcera po cca 57000km

- super, asi byl u mne predevsim problem v tom potenciometru, snad se tomu rika mrtve zony, ted mam krasne plynulou reakci motoru na seslapnuti pedalu, zadne jakoby najednou hups sem a hups tam, nebo nesmyslne ubrani sily motoru...

______________________________________________

Jeste zvazuju kontrolu kabelu ke svickam a zapalovaciho modulu, pro svuj klid.

Dasli vec je kontrola mechanicke casti, jak pise MST stabilizace motoru, ale to musim nejprv nastudovat. Silentbloky pry mam v poradku.

TO MST to co popisujes je stabilizator predni napravy a tam neni zadny spojeni mezi motorem a karoserii tam je spojeni karoserie s prednima ramenama kuli potlaceni efektu naklonu v zatacce to co je spojeni mezi motorem a kastli se menuje reakcni vzpera a je to ten spodni silentblok mezi motorem a prevodovkou co konci v predni napravnici
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Mám stejnou zkušenost - OI TOUR 2005 74kW.

Rozjezd OK, po zařazení dvojky škubání jak svině, ne tak pokud ještě uberu plyn.

Trojka a výš už OK, ale po rychlém ubrání plynu (ale až na doraz) při jakékoliv rychlosti sebou auto cukne a škubne se šaltpáka.

Jak to tady čtu, tak to bude asi potenciometr (anebo přece jen silentbloky ?)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolega měl u 1.6 2002 problém v hadičce od prý filtru aktivního uhlí, ne u filtru, ale ta co jde jakoby z pod motoru do úrovně výškově svíček, kde se láme pod 90° a pokračuje odvětráním skříně (vedle hrdla dolévání oleje) do sání ... měl ji prasklou pod tim ohybem 90° a dělalo to neplechu ...

Já to tam mám předělaný a utěsněný další hadicí, kdyby mi to neřekl, tak myslim, že je to normal od výroby ...

(že prý stála hadice 1500,-)

Ale na benzínu to může dělat tolik věcí, že je zbytečný vypisovat ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdar všichni, potřebuju poradit. Mám benál 2.0 RV 00 85 KW. Když se zahřeje tak kolem 1600 otáček cukne, občas tarotuje.... váha je nová tak před půl rokem... kontrolka elektroniky se vůbec nerozsvítila, čili má cenu jít na VAG? svíčky a kabely jsou nové... nevím co ještě.... každá levná rada drahá....při volnoběhu jakoby i malinko prcal do výfuku.....A zajímavé je, že tado závada se objevuje sporadicky, ne vždy... spíš při rychlejším sešlápnutí motoru a jakoby podtočení a následné akcelerace... dík

Editováno: , autor: vinos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar všichni, potřebuju poradit. Mám benál 2.0 RV 00 85 KW. Když se zahřeje tak kolem 1600 otáček cukne, občas tarotuje.... váha je nová tak před půl rokem... kontrolka elektroniky se vůbec nerozsvítila, čili má cenu jít na VAG? svíčky a kabely jsou nové... nevím co ještě.... každá levná rada drahá....při volnoběhu jakoby i malinko prcal do výfuku.....A zajímavé je, že tado závada se objevuje sporadicky, ne vždy... spíš při rychlejším sešlápnutí motoru a jakoby podtočení a následné akcelerace... dík

Řeším stejnej problém, do servisu jedu až 8.6, začalo mi to dělat až po tom co mi borec vyměnil novej - né origo katalyzátor..... Do té doby mě tam taky jakoby prdělo a byl v háji kat. - no a ted je v háji nevím co, ale co tak pozoruju tak 100% něco z výfukovou soustavou - to uvidím až za týden - s autem takřka nejezdím - raději ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...