Přejít na obsah

Motor při zátěži škube


autorobert840

Doporučené příspěvky

Dobrý den, mám problém s TDi 66kw (upravený software na 82kw), 203-tis km, motor při akceleraci na půl plynu do kopce škube v pravidelném cyklu, pokud jedu po rovině plynule není to cítit, ale jakmile přijde stoupání je to silné škubání jako nevyvážené a hýbe to celým předkem auta.

Předem díky za poznatky a rady.

Robert

dnes ráno: teplota kolem 17°C a auto jede normálně, diagnostika VAGem = žádné závady, hodnoty čidel a turba OK.

Editováno: , autor: autorobert840
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den, mám problém s TDi 66kw (upravený software na 82kw), 203-tis km, motor při akceleraci na půl plynu do kopce škube v pravidelném cyklu, pokud jedu po rovině plynule není to cítit, ale jakmile přijde stoupání je to silné škubání jako nevyvážené a hýbe to celým předkem auta.

Předem díky za poznatky a rady.

Robert

dnes večer: už to začíná vynechávat při nízkých otáčkách a je to slabší tak asi bez 20% výkonu

dnes ráno: teplota kolem 17°C a auto jede normálně, diagnostika VAGem = žádné závady, hodnoty čidel a turba OK.

Taky mito nekdy delavalo a ted mam zase delsi dobu klid. Jak citim ze ma snahu skubnout, tak mu pridam plinu a je pokoj. mozna to chce vice tocit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně to samý se děje mě. Je to po výměně palivovýho čerpadla (jeden chytráček mi nasypal do nádrže cukr, tak se zadřelo). Dneska jsem byl v tom servisu, kde mi čistili nádrž a měnili to čerpadlo. Napíchl to na diagnostiku a kontroloval nějaký hodnoty. Prej sou v normálu (i předvstřik). Tak sme se jeli projet, já sem mu předvedl, co to dělá a on povídal, že si myslí, že může bejt problém v dvouhmotovym setrváku. Já se v tom moc nevyznám, tak nevim. Ale je mi divný, že do tý doby, než se měnilo čerpadlo, tak bylo všechno ok.

Takhle to musim víc točit a plyn přidávat plynule. Mám OI 1,9, TDI-PD, najeto kolem 150k km. Příští tejden jim to tam asi necham, páč mám dovolenou. Dám vědět, co to nakonec bylo :-)

Editováno: , autor: Flowtec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím všechny.

Mám Octavii 81kw 1,9tdi. Na fóru jsem se nedozvěděl, to podstatné o mém problému. Začalo to vypínáním turba do nouzáku, které se odstranilo výměnou zadřeného Turba .

Motor ani po výměně neměl výkon, kontrola všech hadiček ventilu N75 a zjistil se špatný zpětný ventilek od N75 k turbu (bílo černý). Turbo se rozběhlo, ale pořád to nebylo ono. výměna váhy vzduchu a lepší. Zkušební jízdy, auto dostalo čočku a při plném výkonu nad 3500 otáček začlo poškubávat a rozsvítila se kontrolka ASR a po chvilce ele. motoru a na palubce napsalo emise do dílny.

diagnostika ukázala řízení počátečního vstřiku odchylka . závada byla trvalého rázu po sléze sporadická( při dalším projetí). dala se máznout. na druhý den, za studena kolísání volnoběžných otáček -+300,

při jízdě škubání motoru. po zahřátí o.k neškube. motor je čiplý. zkuste jestli vás něco nenapdne. nějaká indicie, už jsou z toho všichni gumoví a neví co dál. Ta Kontrolka ASR se rosvěcuje když to dostane čočku v tahu.

dík za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odčipovat ? vstřiky asi drahá zaležitost. má dost najeto. Když se s tím jezdí slušně, v závadach se nic neukáže. taky už bylo měněno čerpadlo zhruba před 100tis.

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...