Janes360 Vloženo 26. Březen 2014 Sdílet Vloženo 26. Březen 2014 (editace) Ako financne nakladna je takato oprava klimy ?? pripade ake nahradne dieli treba kupit ?? Editováno: 26. Březen 2014, autor: Janes360 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janes360 Vloženo 27. Březen 2014 Sdílet Vloženo 27. Březen 2014 Tak dnes som doniesol auto zo servisu a vsetko je ok klima funguje ako ma. Kompresor bol plne funkcni ale na konci osky kompresora bol strhani 1000 hran na ktorom bola pripevnena remenica . Kompresor bol znacky DELPHI a samostatnu osku nepredavaju tak mi to privarili. Uvidime aku zivotnost to bude mat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 27. Březen 2014 Sdílet Vloženo 27. Březen 2014 klasika těchto kompresorů.... bohužel, taky mne to potkalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janes360 Vloženo 27. Březen 2014 Sdílet Vloženo 27. Březen 2014 Menil si cely kompresor alebo iba osku ?? Ci si len zvaral ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 31. Březen 2014 Sdílet Vloženo 31. Březen 2014 jen řemenici, ale měl sem ji z jiného zadřeného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitt Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 Tak se hlásím do klubu, včera mi v servisu oznámily že je kompresor v háji a nový mají za 8 klacků , sakra zrovna teď na začátku léta .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 26. Květen 2014 Sdílet Vloženo 26. Květen 2014 Tak mám také problém,v neděli přestal jít a večer zase šel,dnes jsem jel do servisu a fungovala.Ovšem náplň byla jen 80g tak se doplnila a když jsem jel odpoledne tak nefungovala.Večer zase funguje.Jsou dvě možnosti,utekla kapalina nebo je v háji čidlo tlaku.Kde se to čidlo najde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek253 Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 To čidlo tlaku jsem měl taky v háji, po výměně to zatím jede, předtím ovšem výměna kondenzátoru(chladiče) klimy - fouklo to.Rv. 2006. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 Někdy to jde a někdy ne,může blbnout čidlo tlaku nebo ventil v kompresoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrL Vloženo 11. Červen 2014 Sdílet Vloženo 11. Červen 2014 (editace) Přestal mně fungovat Climatic. Včera doplnili chladící směs(údajně tam bylo 200g) na 525g. Po zaplacení a před odjezdem ze servisu klima opět nechladila, i když mě technik přesvědčoval, že to každou hodinu kontrolovali a zapínali a klima chladila. Několikrát předemnou klimu zapnul a vypnul a pak začala chladit. Tak jsem odjel. Chladila celou cestu domů(25km). Dnes ráno už se mně ji ale nepodařilo nahodit. Ani odpoledne cestou domů. Nechladí a mohu to zapínat kolikrát chci a prostě se nechytí. VAGem jsem zjistil, že žádnou chybu nehlásí. Dále jsem zjistil, že je tam jakýsi test, ten jsem projel a žádné chyby to nehlásilo. Dále jsem zjistil, že tam jsou měřené hodnoty a rád bych se zeptal, jestli je možné tady zjistit, jestli jen nefunguje čidlo tlaku/ventil a nebo je špatný kompresor, který nedává tlak. Může mi někdo poradit? Rolbař? Dík moc. Editováno: 11. Červen 2014, autor: PetrL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 12. Červen 2014 Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 Já měl podobný problém,když byl hyc tak nefungovala a nikdo na nic nepřišel protože když jsem zajel za mechanikem tak fungovala.Ale bylo divné že když byl hyc tak nešla,můj odhad byl že je pryč tlakové čidlo a hlásí nesmysly.Nakonec náplň utekla čidle.Tak jsem ho vyměnil a nechal naplnit,zatím OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrL Vloženo 12. Červen 2014 Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 No, mě by spíš zajímalo, jestli se dá vyčíst něco z toho VAGu. Hlásí mě to tam nějaký tlak, hlásí to nějaké teploty(asi 5 čidel), otáčky motoru, otáčky kompresoru, otočení toho knoflíku co si volím teplotu,... Teď jen nevím, jestli ten tlak, co mně to ukazuje na počítači, je tlak, který vytváří ten kompresor a kolik by měl být? Jestli je skutečně v háji ten kompresor, tak ten tlak bude asi menší, ne? Můžete někdo poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 12. Červen 2014 Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 Pokud neuteklo chladivo tak by jsem to tipnul na to tlakový čidlo,není problém ho vyměnit,je tam kulička tak chladivo neuteče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vosamrsk Vloženo 13. Červen 2014 Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 tak mne uteklo chladivo a prý to je tlakový ventil. Byl jsem měnit náplň a kolem ventilu to utíkalo. Nemáte někdo odkaz, nebo prodejce na tuto součástku. Měl by tam být http://www.vrakoviste-seat.cz/tlakovy-spinac-klimatizace-seat-1j0959126-1k0959126b-1k0959126a-1k0959126d-1j0959126e konkrétně DK S0001 ( na fotografii v odkazu první zleva) Jen ta částka za nový je ranec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 13. Červen 2014 Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 Třeba zde. http://www.amd-autodily.cz/chladici-systemy-topeni/cidlo-tlaku-klimatizace.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 13. Červen 2014 Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 (editace) TO je ale jenom spinac ne? A pod nim je ten ventil. Editováno: 13. Červen 2014, autor: LiveBomb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 13. Červen 2014 Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 To je tlakové čidlo,ventil je přímo v kompresoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 13. Červen 2014 Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 Ventil je zde ale záleží na tipu kompresoru http://www.adusservis.cz/regulacni-ventily/regulacni-ventil-kompresoru-denso-7seu16-17c-skoda-octavia-ii/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrL Vloženo 14. Červen 2014 Sdílet Vloženo 14. Červen 2014 Tak jsme zkoušeli jiný tlakový čidlo a klima stále nechladí, ani sahary se neroztočí, nic. Tlak na diagnostice(VAGu) ukazuje 6,2 bar. Mechanik mně slíbil nový kompresor za 5.300,- a tak tam ještě dám nový kompresor. Snad už to pak bude chladit. Rád bych se do toho starého podíval, co tam na něm je špatného, že nedává tlak. Měl jste ho někdo rozebraný. Neexistuje nějaká opravná sada? Že bych si ho spravil a měl zase náhradní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 14. Červen 2014 Sdílet Vloženo 14. Červen 2014 Může být v kompresoru špatný ventil,ten se dá také vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 14. Červen 2014 Sdílet Vloženo 14. Červen 2014 Tak jsme zkoušeli jiný tlakový čidlo a klima stále nechladí, ani sahary se neroztočí, nic. Tlak na diagnostice(VAGu) ukazuje 6,2 bar. Mechanik mně slíbil nový kompresor za 5.300,- a tak tam ještě dám nový kompresor. Snad už to pak bude chladit. Rád bych se do toho starého podíval, co tam na něm je špatného, že nedává tlak. Měl jste ho někdo rozebraný. Neexistuje nějaká opravná sada? Že bych si ho spravil a měl zase náhradní. Tady v bazaru nabízí origo novy kompresor za 4300 tusim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavouk777 Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 Ahoj zakoupil jsem skoda octavia II ELEGANCE 2010 1.8TSI. DNES jsem byl v servisu a tam mi rekli ze je chyba na climatroniku asi co jsem viděl tak 3x0 (000) servisak mi rekl ze není nakódovaná a nemůže odstranit chybu. Jinak chladí jen trochu a bylo by dobre doplnit chladící medium. Netušíte jak zpet nakódovat climu a zjistit případnou chybu. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mattias9736 Vloženo 4. Červen 2015 Sdílet Vloženo 4. Červen 2015 Caute. Nebudem vytvarat nove vlakno, ked tu uz jedno je. Mam problem s klimatizaciou climatic. Nikdy nechladila nejak extra, ale neriesil som to, lebo chladila aspon trochu. Teraz je to ale v stave, kedy to schladi vnutro auta max. o stupen oproti vonkajsej teplote pri max otackach ventilatora. Pozeral som na to diagnostikou, ale ziadne chyby som nenasiel. Klima urcite zapina. Pocut z nej velmi zvlastny zvuk ked sa rozbehne - dost hlasno syci. Chladivo je naplnene. Diagnostikou som si pozrel nejake hodnoty. Kompresor ma normalne otacky, tlak stupne. Co ma ale zaujalo, vyparnik sa schladi z 20°C (vtedajsia vonkajsia teplota) na 16°C. Nemal by sa zahriat? Je nieco, co by som mohol diagnostikou odsledovat a pomohlo by to pri rieseni problemu? Dakujem za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 4. Červen 2015 Sdílet Vloženo 4. Červen 2015 To syčení bejvá právě při nedostatku chladiva. Nemáš tam někde únik? U před FL to utíká zátkou na vysoušeči. Přes výparník se ochlazuje vzduch takže má být studený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 5. Červen 2015 Sdílet Vloženo 5. Červen 2015 Asi si spletl kondenzator s vyparnikem. Kondenzator ma byt opravdu teply... (Vyparnik je v interieru a ochlazuje vzduch proudici do kabiny. Kondenzator je na chladicove stene a ochazuje chladici medium.) Jinak jak pise Sulda. Taky mi to sycelo (mne to teda jeste chladilo) a mel jsem unik kolem bile zatky na vysouseci. Menil jsem cely kondenzator i s vysousecem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.