KRYSIMLADE Vloženo 11. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2009 Ahoj po delsi dobe sem jel po Slovenske dalnici, ktera je uzasna oproti nasi. Ovsem jsem zjistil, ze jakmile se auto nakloni doprava napriklad tahla zatacka doleva zacne hucet neco vpredu jako od praveho kola. Zajimave je, ze toto dela predevsim a mozna hlavne jen pod plynem. ?? Pokud jedu doprava i pod plynem nic slyset neni. Zvuk je skoro podobny tomu kdyz prejizdite ty hrbolate pasy na krajnicich aby Vas upozrnili ze opoustite pruh. Testovano ve 130km/h Dale jsem bohuzel zjistil, ze zase hazeji kotouce. Ve 30tkm se menily a ted je najeto 63tkm a je to tu zase. Nechapu ze zase vibruji, nikde sem je neprobrzdil. Ale zpet k huceni. Nema nekdo zkusenost. ? Info : O2 na 16hlinach 1.6 Mpi najeto 63tkm prevazne Praha. Huceni prava strana predek zrejme jen pod plynem a v zatacce doleva. Pokud sem testoval bez plynu je to skoro neslysitelne nebo to tam neni. Diky za info uz sem z tech zavad a zavadicek docela smutnej. KM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 11. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2009 Zdravim ... to co popisuješ, toho jsem si u mě také všiml... Je to jenom když je auto nakloněné doprava při projíždění levé otáčky. Zvuk je to jako když přejíždíš ty signalizační čáry, které jsou na silnici, aby si neusnul. Já jsem si myslel že to dělá pneumatika, tak jsem to nějak neřešil...Ale opravdu by mi také zajímalo jaká je přesná příčina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 11. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Srpen 2009 No jasne, super, ikdyz nevim jestli super... Presne toto mi to dela. A nedelalo. Gumy nenene. Hele zkus s plynem a bez a dej pls vedet. Takze sme jiz dva. Vi nekdo co to je a cim to je ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 11. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2009 je to zcela bezpochyby ložisko předního kola, měl jsem to mockrát na všech svých autech.... postupně se to zhoršuje a řve to i na rovině což už je ovšem stav na rozbití huby... pokud to hučí při zatáčce doleva je to pravé ložisko a opačně. výměna ložiska 2-5 000 podle konstelace.... doma možné jen s dobrým vybavením, je nutný LIS!!! natloukat kladivem či mačkat ve svěráku opravdu ne a pak na geometrii... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 11. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2009 No jasne, super, ikdyz nevim jestli super... Presne toto mi to dela. A nedelalo. Gumy nenene. Hele zkus s plynem a bez a dej pls vedet. Takze sme jiz dva. Vi nekdo co to je a cim to je ??? No já mam tedka auto na reklamaci, takže to nevyzkouším ...Ale příští týden to testnu ... No kdyby to bylo ložisko, tak není lepší vyměnit hned obě ložiska na přední nápravě?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 11. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2009 ne není to nutný měnit obě... na O1 jsem měnil levý v 90 000 a pravý v 115000. Ohlásí se to hučením včas a z předstihem několika tisíc Km než by se to kouslo.... Ale mám pocit že O2 mají lepší ložiska, na O1 to byla bolest a vyměnili je snad všichni... Dělali mi to po předchozí domluvě vždy na počkání.... za 1,5 -2 hoďky hotovo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 12. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Srpen 2009 je to zcela bezpochyby ložisko předního kola, měl jsem to mockrát na všech svých autech.... postupně se to zhoršuje a řve to i na rovině což už je ovšem stav na rozbití huby...pokud to hučí při zatáčce doleva je to pravé ložisko a opačně. výměna ložiska 2-5 000 podle konstelace.... doma možné jen s dobrým vybavením, je nutný LIS!!! natloukat kladivem či mačkat ve svěráku opravdu ne a pak na geometrii... ty a nedelalo by to pri naklonu pokazdy ?? Ono to je slyset jen pod plynem. Kdyz auto jede bez akcelerace nic nehuci. Jeste dotaz jak tohle muze mit spojitost s vibracema pri brzdeni. Je mozny aby vadne ci nacate lozisko nejak poskozovalo vuli ci co ja vim co dela kdyz huci kotouce a ty se zvlnily ? Ma to i jine projevy nez huceni ? Myslim vibrace vlneni pri jizde atd. Nic nepocituji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 12. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2009 Já to teda zatim řešit nebudu....uvidím jestli to bude dělat v zimě na zimních kolech ...Když jo, tak budu mít aspoň stoprocentně vyloučenou možnost, že to dělají ty letní pneu..Protože mi letní pneu hodně hučí a stojí opravdu za prd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 12. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2009 S brzdama to nemá nic společného, pokud brzdíš razantně tak se na Octávách kotouče zvlní... ale to se projevuje jen pulsací pedálu a hlukem při brždění.... Pociťovat vadné ložisko při jízdě vlněním a pod určitě nemůžeš!!! Ložisko je naprosto přesný strojírenský výrobek s přesnostmi na mikrometry... dřív než bys měl šanci cokoli pociťovat by se celé kolo odporoučelo z auta.... takové vůle tam vůbec nemohou nastat... Ano hučet by to mělo i bez tahu motoru... rozjeď se, vyřaď a na kvalitní tiché silnici začni kličkovat mezi pangejty a poslouchej.... správně by se zvuk takřka neměl měnit... pokud to řve na nějakou stranu, tak je to ložisko toho druhého kola (toho zatíženého) Mě to řvalo tak, že to slyšel i kámoš přes telefon.... Pokud by to to při jizdě volnoběhem nedělalo, a dělalo to jen při tahu motoru, tak se oblast problému rozšiřuje (kromě ložiska které zůstává ve hře) na poloosy a homokinetické klouby... zajeď na prázdné parkoviště, jeď pomalu! na jedničku a vykružuj osmičku - vždy s úplně plným rejdem co to pujde. Špatnej homokineťák se projeví praskáním, jako když přeskočí dvě ozubená kola...pravidelně se opakujícím... pokud je hodně špatnej je ta rána cítit i ve volantu.... Ale špatný homokineťáky mivají spíš hodně starý auta s nalítaným milionem... u novýho se kloub zničí hlavně protrženou gumovou manžetou kterou se do kloubu dostane bordel z ulice, s vazelínou vytvoří brusnou pastu a kloub vydře... to asi není moc pravděpodobné... spíš to ložisko... nech to poslechnout nějakýho schopnýho mechanika, ale myslím že u ložiska začít.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 12. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Srpen 2009 S brzdama to nemá nic společného, pokud brzdíš razantně tak se na Octávách kotouče zvlní... ale to se projevuje jen pulsací pedálu a hlukem při brždění....Pociťovat vadné ložisko při jízdě vlněním a pod určitě nemůžeš!!! Ložisko je naprosto přesný strojírenský výrobek s přesnostmi na mikrometry... dřív než bys měl šanci cokoli pociťovat by se celé kolo odporoučelo z auta.... takové vůle tam vůbec nemohou nastat... Ano hučet by to mělo i bez tahu motoru... rozjeď se, vyřaď a na kvalitní tiché silnici začni kličkovat mezi pangejty a poslouchej.... správně by se zvuk takřka neměl měnit... pokud to řve na nějakou stranu, tak je to ložisko toho druhého kola (toho zatíženého) Mě to řvalo tak, že to slyšel i kámoš přes telefon.... Pokud by to to při jizdě volnoběhem nedělalo, a dělalo to jen při tahu motoru, tak se oblast problému rozšiřuje (kromě ložiska které zůstává ve hře) na poloosy a homokinetické klouby... zajeď na prázdné parkoviště, jeď pomalu! na jedničku a vykružuj osmičku - vždy s úplně plným rejdem co to pujde. Špatnej homokineťák se projeví praskáním, jako když přeskočí dvě ozubená kola...pravidelně se opakujícím... pokud je hodně špatnej je ta rána cítit i ve volantu.... Ale špatný homokineťáky mivají spíš hodně starý auta s nalítaným milionem... u novýho se kloub zničí hlavně protrženou gumovou manžetou kterou se do kloubu dostane bordel z ulice, s vazelínou vytvoří brusnou pastu a kloub vydře... to asi není moc pravděpodobné... spíš to ložisko... nech to poslechnout nějakýho schopnýho mechanika, ale myslím že u ložiska začít.... Mno zakrouzim a dam vedet. Kazdopadne sem si vsiml az na dalnici a jak rikam jen pod plynem. Noha z plynu a je ticho. Jakmile tocim tahlou pravou plyn neplyn je ticho... o)) A ted ze auta nejsou zahadna ... Ja se stimhle jeste nepotkal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vever440 Vloženo 1. Září 2009 Sdílet Vloženo 1. Září 2009 (editace) Ja to mam presne naopak - prava zakruta, staci mierny plyn a hukot sa ozyva asi z LP kolesa. Mam 1.6 MPi cca 125tis km. Lava zakruta je vzdy OK. Na neutrale su obe zakruty bez sprievodneho hluku, tipujem preto ze lozisko nie je zatazene tak ako pod plynom, ked vlastne koleso taha zvysok auta prostrednictvom ulozenia v lozisku a tym je lozisko viac zatazene v istej oblasti. Samozrejme to nevysvetluje preco to nehuci v priamom smere... Editováno: 1. Září 2009, autor: vever440 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal86 Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 (editace) Ahoj, mam takovej dojem ze mi to dela neco takovyho taky. Auto mam nove asi 5 mesicu najeto asi 6 tisic a prijde mi ze to delalo od zacatku. Presne jak popisujes takovy huceni v zatacce pouze pod plynem. Zajimavy je ze mam taky 1,6 mpi Nemuze to mit nejakou spojitost s motorem? treba to vubec nejde od kola jen to tak zni. edit: jeste me napada mate esp? Editováno: 2. Září 2009, autor: michal86 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom336 Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 Já se taky hlásím asi je to normální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 3. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Září 2009 WOW.... DIKY vsem... o))) Takze jsem PIONEER v oblasti zahad. Pokud nekdo vi, proc nam to dela, rad si to poslechnu. Prosim adminy o Vypinovani a mozna prepsani tematu na VYRESENO (s otaznikem). At kazdej kdo to bude skoumat vi, ze je to asi ,,normalni,, nez vyhodi prachy zkur*** servisum kteri mu povymenuji vsechno mozny. Diky tomuhle vlaknu mi svita nadeje, ze dokazi i u nas lide bez ,,motivace,, dat rady. P.S. Zkuste si Slovenskou dalnici ! Ta je krasne hladoucka a ten hukot je mazec. Ja to zjistil az po 4 letech a prave tam o) KM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 3. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Září 2009 Ahoj, mam takovej dojem ze mi to dela neco takovyho taky. Auto mam nove asi 5 mesicu najeto asi 6 tisic a prijde mi ze to delalo od zacatku. Presne jak popisujes takovy huceni v zatacce pouze pod plynem. Zajimavy je ze mam taky 1,6 mpi Nemuze to mit nejakou spojitost s motorem? treba to vubec nejde od kola jen to tak zni.edit: jeste me napada mate esp? NENE NO ESP. Pro test sem vypnul i ASR, ale zadna zmena... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri001 Vloženo 19. Září 2010 Sdílet Vloženo 19. Září 2010 Zdravím, tak mě to dělá zrovna tak, ale mám 1.9 tdi dsg. Zná se už příčina??? Mám auto týden v servisu a zatím nic. Moc by mi pomohlo, jestli už se to někomu povedlo vyřešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samdes Vloženo 10. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2010 Ještě jste na to nikdo nepřišel? Koupil jsem si Octavii 1,6Mpi r.v.2005 s najetými 120 tis. kilometry. Myslel jsem původně, že to auto je hlučnější už z výroby. Bohužel jen do chvíle, než jsem s tempomatem projížděl táhlé zatáčky. Do pravých zatáček je v autě nádherné ticho. Rovně a doleva motor hučí mnohem více a zdá se mi, že i vibruje spojkový pedál při lehkém sešlápnutí. To všechno se děje pouze v tahu pod plynem. Mám teď auto u mechanika a tvrdí mi, že na polosách, homokineťákách atd. nic nenašel. Prý zbývá převodovka, ale do toho se mi stylem "pokus-omyl" moc nechce. Dejte prosím vědět, jestli dál jezdíte s hučícíma Ochcávkama nebo jestli už to někdo odhalil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drago82 Vloženo 14. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2010 hlasím taky tento problém, auto má nějakých 150tisíc. V pravotočivých zatáčkách hučí, v levotočivých ne. Motor taktéž 1.6MPI. Jakmile dám nohu z plynu, zvuk zmizí. Ale manžety na homokineťácích vypadají v klidu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 15. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2010 Co ložiska? Mám dojem, že pravý hřídel je delší než levý (při stejném uložení). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samdes Vloženo 15. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2010 To bylo to první, co mě napadlo. Ale ložisko by asi hučelo stále, bez reakce na plyn. Když vyřadím, je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 15. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2010 Nepsal tu někdo úvahu o tom, že to ložisko je jinak zatížené při záběru a jinak při volné jízdě? Já to vlákno četl celé, tak vím, že psal. Vyměňte ty lagry a budete mít klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 15. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2010 Ložisko je ošemetné. Mě to hučelo třeba jen když to bylo studený. Po zahřátí ne. Po výměně jsem se podivil, co že tam bylo (vůle jak bejk-totál vydřený). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri001 Vloženo 15. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2010 No mě vyměnili nejdřív ložisko, pak poloosu, tu dokonce 2x a nakonec řekli, že to dělá ta dsg převodovka tu vyměnili, a už to nedělá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Conducteir1 Vloženo 19. Březen 2011 Sdílet Vloženo 19. Březen 2011 Zdar. Jen tak pro upřesnění. Mě hučelo ložisko celé tři tisíce kilometrů. Zní to jako když jede terení auto na širokých gumách. Hučí to čím dál víc. Většinou to nervově nevydržíte a měníte. Už jsem skoro neslyšel radio. Včera jsem měnil...bohužel v Norsku kde žiju. 1244 norských korun za original ložisko a 500 korun mechanikovi. Horší je, že po smontování se vyskytl problém s homokinetickým kloubem. Cvakání při levé zatáčce a při ubrání či přidání plynu. Co se týče zatáček s vadným ložiskem. Šlo o pravé ložisko na předku. Při táhlé zatáčce doprava hučení skoro zmizelo A VRÁTILO SE PŘI SROVNÁNÍ SMĚRU. Takže uplně opačně než tady čtu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubajz Vloženo 13. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2011 Zdravím.Vyřešil jste někdo to hučení od přední nápravy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.