mr.pecoun Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 ahoj prosimvas nevite kolik foukat pneu 205 /45/16 ??? nikde to nemuzu najt..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.pecoun Vloženo 9. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 nekdo me prosil o foto me fabie na kolech oct RS kolech tak tady jsou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.pecoun Vloženo 9. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 2.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ado1973 Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 Tlak v pneumatikách Pre bezpečnú jazdu, pre ekonomickú jazdu a pre životnosť pneumatík je dôležité, aby pneumatiky boli nahustené na taký tlak, aký predpisuje výrobca vozidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.pecoun Vloženo 9. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 3.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ado1973 Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 Napr: Pirelli Latest addition to the P ZERO collection, responding to the need for further UHP segmentation Specifically designed for “soft” and “hard” tuning, ideal for tire/wheel conversions Asymmetric tread design; exclusive styling The utmost driving enjoyment: precise cornering, excellent grip- even at the limit, high resistance to aquaplaning Extra load carrying capacity Comprehensive range for wide coverage in the Replacement Market Specifications for tire size: 205/45-16 UTQG: 220 AA A Max Load: 1074 lbs. Max Inflation Pressure: 51 psi Tread Depth: 11/32" Rim Width Range: 6.5-7.5" Meas. Rim Width: 7" Section Width: 8.2" Tread Width: NA" Overall Height: 23.2" Revolutions per Mile: 897 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ado1973 Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 hustenie skoda obr1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ado1973 Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 hustenie skoda obr.2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f888 Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 Alebo toto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 Alebo toto Podobnou tabulku jsem na autě taky míval...než se mi kompletně smázla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crake Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 Jo to je parada!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 Nejlepsi jsou 17ky z ORS, to je na fabii fakt BOMBA!!! Ty 17ky z ORS bych moc chtel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crake Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 Teda myslim kombik s tema RS kolama.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laky Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 (editace) Tak me v pneu servisu nafouknou pneu dusikem a tim moje starosti konci pneu uz druhou sezonu a naprosto cool jsou furt stejny nechuzej nic a ty vlastnosti dusiku nikdy vzduch nemuze dohnat. Editováno: 9. Duben 2006, autor: laky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 laky: Ty vlastnosti dusiku ty, jako ridic, nikdy nepoznas Tak zase neprehanej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laky Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 Martinoslav: nepovidej? A v cem prosimte podle tebe spocivaj ty vlastnosti dusiku rad se priucim . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 Tak me v pneu servisu nafouknou pneu dusikem a tim moje starosti konci pneu uz druhou sezonu a naprosto cool jsou furt stejny nechuzej nic a ty vlastnosti dusiku nikdy vzduch nemuze dohnat. A když mám ty kola nafoukaný normálním vzduchem a chtěl bych ten dusík, tak to probíhá jak....vypustěji vzduch a museji znovu s plynem vyvažovat nebo jak. A nebo to tam normálně nafouknou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 10. Duben 2006 Sdílet Vloženo 10. Duben 2006 laky: Ty vlastnosti dusiku ty, jako ridic, nikdy nepoznas Tak zase neprehanej Martinoslav: naprosto souhlasím, jediná výhoda dusíku, (mám ho v kolech taky, ale jen proto, že to mám zadarmo) je, že se nemusí tak často kontrolovat jako vzduch, prostě tolik neubývá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 10. Duben 2006 Sdílet Vloženo 10. Duben 2006 Tak me v pneu servisu nafouknou pneu dusikem a tim moje starosti konci pneu uz druhou sezonu a naprosto cool jsou furt stejny nechuzej nic a ty vlastnosti dusiku nikdy vzduch nemuze dohnat. A když mám ty kola nafoukaný normálním vzduchem a chtěl bych ten dusík, tak to probíhá jak....vypustěji vzduch a museji znovu s plynem vyvažovat nebo jak. A nebo to tam normálně nafouknou? Přesně, jak píšeš, krom toho vyvažování. Vypustí vzduch, napustí dusík z tlakové nádoby a dají červené čepičky na ventilky a na dveře nálepku s tlakem a datumem kontroly tlaku. Jedno kolo stojí kole 40-50 Kč. Nesmíš doplňovat vzduchem, jedno doplnění ti zničí celou náplň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 10. Duben 2006 Sdílet Vloženo 10. Duben 2006 Martinoslav: nepovidej? A v cem prosimte podle tebe spocivaj ty vlastnosti dusiku rad se priucim . Ja nezpochybnuju vlastnosti dusiku, ale to, ze ty, jako ridic, to nemas sanci poznat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavko Vloženo 10. Duben 2006 Sdílet Vloženo 10. Duben 2006 Martinoslav: naprosto souhlasím, jediná výhoda dusíku, (mám ho v kolech taky, ale jen proto, že to mám zadarmo) je, že se nemusí tak často kontrolovat jako vzduch, prostě tolik neubývá. Dusík má větší molekuly, proto neutíká tolik jako vzduch a šetří vnitřky disku a pneumatiky, protože tam nejsou žádné příměsy,jako ve vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Naldo Vloženo 10. Duben 2006 Sdílet Vloženo 10. Duben 2006 Tak me v pneu servisu nafouknou pneu dusikem a tim moje starosti konci pneu uz druhou sezonu a naprosto cool jsou furt stejny nechuzej nic a ty vlastnosti dusiku nikdy vzduch nemuze dohnat. A když mám ty kola nafoukaný normálním vzduchem a chtěl bych ten dusík, tak to probíhá jak....vypustěji vzduch a museji znovu s plynem vyvažovat nebo jak. A nebo to tam normálně nafouknou? Přesně, jak píšeš, krom toho vyvažování. Vypustí vzduch, napustí dusík z tlakové nádoby a dají červené čepičky na ventilky a na dveře nálepku s tlakem a datumem kontroly tlaku. Jedno kolo stojí kole 40-50 Kč. Nesmíš doplňovat vzduchem, jedno doplnění ti zničí celou náplň. Poslední větu nechápu-Nesmíš doplňovat vzduchem, jedno doplnění ti zničí celou náplň.- Chceš mi snad říct, že když ti ji začnou foukat dusíkem tak máš v pneu vakum-vzduch, tam bude vždy a nevěřím, že by jsi náplň zničil, pouze se změní poměr mezi kyslíkem a dusíkem-toť vše při tom, co tam dofoukneš je zanedbatelné ve srovnání s tím, co už tam bylo, než tam dusík dali. Jde pouze obchodní tah. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SiTo Vloženo 10. Duben 2006 Sdílet Vloženo 10. Duben 2006 Dusík má hlavní přednost v tom, že nezvyšuje svůj objem při rostoucí teplotě. Proto jsou pneumatiky nahuštěny stejným tlakem jak za studena, tak po zahřátí a mají také oproti vzduchu snížený únik bo molekula N2 je větší, jak píše Pavko Tyto faktory příznivě působí hlavně na výdrž pneumatik a jejich opotřebení. Takto nahuštěné pneumatiky se mohou v případě potřeby samozřejmě dohustit i normálním vzduchem, dochází ale k určitému znehodnocení směsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 10. Duben 2006 Sdílet Vloženo 10. Duben 2006 Dusík má hlavní přednost v tom, že nezvyšuje svůj objem při rostoucí teplotě. Proto jsou pneumatiky nahuštěny stejným tlakem jak za studena, tak po zahřátí a mají také oproti vzduchu snížený únik bo molekula N2 je větší, jak píše Pavko Tyto faktory příznivě působí hlavně na výdrž pneumatik a jejich opotřebení. Takto nahuštěné pneumatiky se mohou v případě potřeby samozřejmě dohustit i normálním vzduchem, dochází ale k určitému znehodnocení směsi. Lépe řečeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 10. Duben 2006 Sdílet Vloženo 10. Duben 2006 Stejně přes to všechno o tom uvažuju...alespoň na zkoušku, za těch pár korun co se do toho vrazí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.