Přejít na obsah

Koupě peugeot405?


gloomik

Doporučené příspěvky

Hm nevím jak u 405ky ale známá si koupila do firmy asi tři 307SW 2000 a dost děs...odlepování tapecu,špatně chodí turbo, a zadní dosekané kola=špatné zlumiče...tak možná jen na toto kouknout...obecně Peugeoty mají nějak špatně vyřešený interiér...s tím tapecem jsem to viděl i na nové 407....Jsem ti vlastně moc neporadil když chceš 405ku,co ? :) Ale třeba aspoň mrkneš na tapeci a na gumy :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, tak pánové to jsou teda rady. Já mám Peugeot Partner, 1.8 diesel a musím říct,

že na tento vůz nemohu říct ani popel. Je to dělník, s motorem nebylo děláno

vůbec nic, měněny spotřební věci, i když elektronika tam je nulová. K dnešnímu

dni má najeto 268.471 km a jak říkám bez poruch.

Měl jsem P405 ale 1.9diesel a naftový Peugeot je prostě povedené auto. Jak s benzinem

nevím, prý se jedná o průměr. 405 je pohodové auto s nezáludnými poruchami a jízdními vlastnostmi. Nic se tam nekazí nadměrně a když se o to budeš starat, vydrží dlouho. Slyšel jsem, že s novými Peugeoty kvalita klesá, ale my se bavíme o 405, ne? Prohlídni s kastli, podběhy, prahy, lemy, jestli bylo bourané, zda sedí VIN a další věci (lícování dveří apod.), žádné extra rady pro tebe nemám.

Více se dozvíš na www.peugeot-club.cz/forum.

Co se týče našich zázračných VW group strojů si myslím, že nepatří k technologické špičce a v zásadě se jedná o předražená auta. I když si je také kupuji. :ph34r: snad jsem gloomikovi aspoň trochu pomohl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trošku souhlas s camillem.měl jsem 405,najro měla dost a bez problému.Maličkosti byly-trošku hlučnější výfut i když neměl díry a jednou jsem nechal udělat GO zadní osy,na to trošku Peugeoty trpí,ale jinak žádné bolesti jako mají Fábie a Octávky.Jinak kolega má taky Partnera,rozváží noviny,takže denně v provozu najeto 276000 a absolutně bez problému,pouze klasická údržba na tyto km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl 309,205 už mám 7 let-jezdí s ní můj otec a měl jsem 405.Ty závady co mají fábie nikdy P neměly.Jediné co bylo tak zadní náprava,ale to mělo 200.000,při 145000 homokloub,trošku citlivější je přední osa,ale vydrží víc než na Fábii.Dobře to napsal ten zloděj na netu-už si to přesně nepamatuji,ale tak nějak,že fábii by pro sebe kradl jen idiot.Má spoustu ochranných znaků-což je dobře,ale náprava je v prdeli,sotva vyjede ze salónu.vždy´t je to na fóru pořád-kosti kosti a zase kosti,servo,svazky.o tom jsem u P nevěděl,ale jistě,určitě měly i jiné závady.možný ty novější jsou na tom hůř,ale už 3× jsem tu psal,soused má 307 SW už druhý rok a bezproblému.Má HDi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo??? Ten clanek od toho zlodeje byl peknej nesmysl... Psal i o vecech, ktery fabie nema... Treba nejaky kod ve strese, to je naprosta hovadina...

cosby, kazdy zname neco... Ty znas milion lidi, kteri maji s fabiema a octaviema problemy, ja jich znam taky milion, ale taky znam druhy milion, ktery s tim problemy nikdy nemel. Stejne tak u pazouta, jedni chvali, druzi zatracuji... Ja ta auta zatracuju nejen kvuli jejich poruchovosti, kde auta si mozna netrpi na kosti a podobne veci, ale zase trpi treba na elektriku, a jejich dilenske zpracovani, to je bida s nouzi... Neprehanejte to tady s tema nazorama... Nema to smysl...

mikl: Dobre, ale aspon premyslim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na podvozku zkontroluj hlavne zadni napravu. Jestli nejsou kola do A. Velice casta zavada. Nechava se to repasovat, ale jsou s tim oplejtacky :)

Zkontroluj dvere, zda jdou dobre otevirat a nevyklaji se v pantech. Panty jsou casto vybehane, a nezbyva nez je uriznou a navarit jine... taky docela neprijemne.

Motor je kapitola sama pro sebe. Casto zere olej, pres vadne tesnici gumicky ventilu. Da se to vymenit bez sundani hlavy, ale je to taky pakarna. Jestli to zere olej zjistis tak ze vyndas svicky a podivas se jestli nejsou zakarbonovane. Doporucuju vyndat vsechny 3 (...pardon 4:)), casto byva spatny i jeden valec, a je to pak neprijemne kdyz musis kazdych 5000km menit svicku.

Ventily maji nastavovani vule podlozkami. Takze poslechnout jestli neklepou.

U motoru s hodne km se dostava vlhost do oleje a v odvzdusnovacich hadicich klikovky se vytvari takova ta bila emulze, ktera v zime rada zamrza. Konkretne tento motor 1,6 a 1,9 je tim povestny. Takze sundej vicko pro nalejvani a zkontroluj, pripadne se neboj odpojit ty odvzdusnovaci hadice a mrkni do nich. Neda se to opravit!

Vaha vzduchu. Taky vec ktera casto odchazi. Projed auto v celem spektru otacek. Nesmi cukat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...