Fire Vloženo 8. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 tak zkusím za rozumný peníz sehnat zázračnou krabičku, a poprosím třeba šikovného Vašu a uvidíme :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 8. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 No nasiel som el. schemu aj na SDI 50 kW tak zrejme teda maju aj sdicka toto.Ci to ide dorobit? Podla etky asi hej,treba zohnat diely 7 a 8 z pril. foto. A zhavice. Kontrola ? Najprv skus len ziarovkovu skusacku na + pol bterky a vrch zhavica,ked zazne tak je dobry. Potom ked tak vymontuj a pozri ako zhavi. lebo moze zhavit na 2 cm alebo len spicka. Kludne vyber,voda nevytecie... teda pri vychladenom aute. Kontrola podla schemy. rele J 359 a 360 kontakty 2,15 su trvale pod prudom. Na rele je to kontakt 30. To ide na zhavice po zopnuti rele. Kontakty 8 a 17 idu k zhavicom, po zopnuti rele kuria. Kontakty 4 a 13 su pod prudom pri zapnuti zapalovania. to je ovladacie napajanie relatiek. Z druhej strany idu vyvody 6,15 do RJ. Tato vlastne pripaja minus k tym rele na zopnutie,preto je tam + pol namerany uz pri zapnutom zapalovani. Zatial som este nenasiel stav kedy zapina RJ kurenie,lebo darmo mam vonk. teplotu cca 0-1 st. ked zrejme meria teplotu vody,ktora moze byt vyssia. Nebolo by zle dotiahnut 2 signaly na palubovku na nejake diody ktore by zasvietili ak je zapnute rele. Ked len to hodit dole k diagn. zasuvke. Potom po zime kludne zrusit alebo poriesit po svojom,kam s tym. Dole k noham by kludne mohli 2 diody v pripade ze to zopne svietit. EDIT...dal som sem novu schemu s vyssim rozlisenim. Uz som na to dosiel kde sa to nastavuje ... nevidím v té ETCE kód motoru ATD, bude to pasovat ??? je to klasika TDI, ale PD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 8. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 (editace) Dobre tak este pre teba solo.. Dnes som zacal s dorobenim led signalizacie zapnutia rele. Tak potom budem vediet porovnat rozdiel v rychlosti zohriatia vody. Som zvedavy. Zatial ma prerusilo zle pocasie. Editováno: 8. Listopad 2009, autor: mysko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 8. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 Děkuji moc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 8. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 Teraz polozme si otazku. Chcem to kurenie koli tomu aby sa ten motor skor zohrial alebo radsej mi ide viac o to ze skor mam teplo v aute. Lebo pokial si dam ANO na druhu otazku tak som rozmyslal uz aj nad tym dorobit elektricku spiralu niekde k vyfuku ventilatora. No já myslím že obojí je dobře-zahřátější motor i to teplo z topení (ofuk okna). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 10. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2009 Tak mám nabídku na ten příhřev, jedna z nabídek je ale z motoru ARL (golf?) je to stejné a můžu to vzít ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 10. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2009 FIRE: Ano mozes to pouzit aj z GOLFU 4 . Pasuje to!!!! Priruba na zhaviace sviecky-predohrev motora. Kody motorou: AGR,AHF,ALH,ATD,AQM,ASZ,AXR,ARL,ASV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 10. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2009 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 10. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2009 (editace) FIRE: Cislo dielu 028 121 145 B je rovnake aj pre VW aj SKODA. Editováno: 10. Listopad 2009, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 10. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2009 super, mám už totiž nějakou tu nabídku :-) + elektriku mám od Vaši přislíbenou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juri23 Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 (editace) Fire tak ako? uz to mas namontovane?? chcem sa opytat ci ti pasovali hadice alebo si musel nejake skracovat propadne nejake dokupovat, dalej by ma zaujimalo ako si vyriesil elektriku-urobil si to MADE IN HOME a zapinas si to sam alebo to mas origo na riadiacku motora a funguje to samo??? Editováno: 17. Prosinec 2010, autor: juri23 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
knorr Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Ahojte, chcem sa spýtať dá sa takáto vec dorobiť aj do Fabie 1,9 tdi ATD PD ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 KNORR:Keby si poriadne cital tak som sem daval kody motorov do ktorych ide predohrev. . Kod motora ATD je tam tiez. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juri23 Vloženo 10. Únor 2011 Sdílet Vloženo 10. Únor 2011 (editace) chlapci tak poradi mi niekto? prirubu zo zhavicmi zozeniem v pohode ale kde by som zohnal origo kabelas + ako to spojit s riadiackou aby to fungovalo automaticky.....a ako riadiacka pochopi ze zhavice uz tam a ma ich ovaldat ked od vyroby tam neboli? Editováno: 10. Únor 2011, autor: juri23 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MachiSSS Vloženo 23. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2011 Ty tři žhaviče v té přírubě, to jsou klasické žhavící svíčky nebo co je to za tělíska? Mám je v autě taky. Jen se ptám pro případnou budoucí výměnu. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anty250 Vloženo 23. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2011 (editace) zdravim, tak to aj mna zaujima, ci ozaj su to obycajne zhavize, lebo som sa to rozhodol namontovat ja do svojej felicie uz 1.9 TD, pouzil som to s renault megane scenic, trubka s troma zhavicmy, no ale na nich co boly vyrobne cisla (АЕТ 11721053 ), som podla nich ziadne take zhavice nenasiel, co by som ich kupil, a este k tomu tam bolo napisane na kazdom ze 300w...ale mi pripadaju ako klasicke 1.9 D feliciove, co sa tyka zavitu, len su kus kratsie...takze? diky http://www.renault-c...php/t24269.html tu je nieco pre inspiraciu...cao Editováno: 24. Listopad 2011, autor: anty250 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tiger0020 Vloženo 24. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 (editace) zdravim v aute nemam predohrev chladiacej kvapaliny chcel by som ho dorobit .Ake diely su na to potrebne ? je to na octaviu 1,9 TDI 81kw AHF. Da sa ten predohrev pouzit aj z motoru 2.0 MPI 85kw ? dakujem za rady Editováno: 24. Listopad 2011, autor: tiger0020 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 24. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 Myslím, že 2.0 předehřev nemají, tedy aspoň já ho nemám. Ale přemýšlím nad tím, jestli by tam šel dodělat a jestli by to mělo nějaký význam. Spíš by se miasi hodilo něco univerzálnějšího, např. http://auto.bazos.cz/inzerat/12668411/predehrev-motoru-na-12V-do-vodni-hadice.php to by bylo i jednoduché zapojit, přes relátko, spíše více a třeba na vypínač rozmrazování zadního okna. Ale nevím, jestli to na tom benzínu bude nějak výrazněji znát. Doufám, že nevadí, že sem píšu o benzíňáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MachiSSS Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 Ty tři žhaviče v té přírubě, to jsou klasické žhavící svíčky nebo co je to za tělíska? Mám je v autě taky. Jen se ptám pro případnou budoucí výměnu. Díky Jak to vypadá ty žhaviče nebo co jsou zač?? Jsou to ty samé, co klasické žhavičky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anty250 Vloženo 27. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2011 su to klasicke zhavice, lebo ine sa ani kupit nedaju tak normalne...ja som si to uz namontoval do feldy, vysledok je super, treba sa pohrat kus s relatkamy, so spinacim relatkom automatickeho svietenia, skombinovat to s klasickym zhavenim, tak aby po nastartovani ich vyplo a zaplo ohrev vody, felicia je znama dlhym dozhavovanim este dlho po starte, takze ked sa ohreje, vsetko to vypne....jednoduche ak facka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmelak Vloženo 13. Březen 2013 Sdílet Vloženo 13. Březen 2013 Ohřívače vody spínají až při cca 2500otáčkách motoru, pak to v nich musím držet jinak relátko vypne. vzhledem k tomu, že mi vstávají vlasy na hlavě, když jedu se studeným TDI při těchto otáčkách ,napadlo mě, jestli není možné nastavit spínání třeba v akčních členech pod 2500.můžete někdo poradit, kde je možné nastavit sepnutí ohřívačů vody? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 13. Březen 2013 Sdílet Vloženo 13. Březen 2013 jak si na to dosiel ?normalne to moze byt skuto nost lebo si to strazi Rj a pri poklese napatia ked hrozi ze to nebude stihat dobijat baterku tak to odpaja. takze teoreticky by to mohla byt chyba v dobijani alternatorom... napriklad. ja mam vyvedene ledky paralelne k tym relatkam tak vidim ked to zopne a svieti aj na volnobeh .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmelak Vloženo 14. Březen 2013 Sdílet Vloženo 14. Březen 2013 mně to funguje tak, jak jsem popsal. tvrdili to i ve škodovce. spínání při těchto otáčkách je prý z toho důvodu, že voda cirkuluje rychleji a tím nedochází pouze k lokálnímu ohřevu, který by mohl údajně způsobit nějaké problémy.. jinak mám vyzkoušené, že v zimě už po cca 3km nesepne, takže motor je už asi lehce zahřátý tušíte někdo, zda je vůbec možné to spínání nastavit? Reléový a pojistkový box v motorovém prostoru vlevo 2 -relé 2 žhavicí svíčky pro vyhřívání chladicí kapaliny (pouze u vozidel s mimořádnou výbavou) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 14. Březen 2013 Sdílet Vloženo 14. Březen 2013 takze podla toho jak pises nemas to nejak odsledovane ci to mas alebo nemas zapnute. napr jak ja ze vidim svietit led diodu ak to je zapnute. a nevim o tom zeby sa tam nieco dalo menit. EDIT: ...este otazka aky mas rocnik , ci novsie nie su takto naprogramovane, lebo ako som pisal rano nastartijem a zapne sa aspon jedno rele... dam von auto na ulicu a ked sadnem dnu stale svieti a niekedy pri hlbokych mrazoch aj obidve a to ide len na volnobeh. ja mam rocnik 97... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmelak Vloženo 14. Březen 2013 Sdílet Vloženo 14. Březen 2013 Tour rv 2005 , starý a poctivý motor ASV. jak jsem již psal, odsledované to mám jen podle zapínání relé ohřevu nad 2500otáček. pokud by to bylo možné, tak bych chtěl spínání nastavit třeba nad 2100.. tak pokud někdo má nějaký tip.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.