Cjoctavian Vloženo 30. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2009 tak ako to teda je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 30. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2009 (editace) Cjoctavian: Skus pri -5 vonku pri rychlosti 100km/h otvorit okno a vystrcit ruku von . Pocitis napor vzduchu ktory ide na tvoj motor. Myslis si ze ho neschladi!!!! Kryt masky nezabezpecuj nijak nechaj to tak. Lebo ten co ti ten kryt bude chciet ukradnut ti dolame aj kryt masky + mriezku na maske. Editováno: 30. Prosinec 2009, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 30. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2009 Osobne sa viac obavam, ze nejaky dobrak mi hodi tehlu do okna (ako sa uz v minulosti stalo)... Objednal som si ten kryt, tak som zvedavy - necakam od toho ziadne zazraky, skor len nejaku vizualnu zmenu - a mensi aerodynamicky odpor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 31. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2009 pomaha to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pikkii Vloženo 31. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2009 zda sa vam nejaky nadherny ten kryt ?? Mne osobne sa vobec ten leskly plast nepaci , a z hladisky funkcnosti .... je to len na vrchnej mriezke a co spodna??? Kamos dal pred chladic polystyren 5cm a vybavena vec, kryje to skoro cely chladic (podla potreby orezes) . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 31. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2009 ta firma predava aj spodok - ale len na F2 a Roomster... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 31. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2009 ved tam staci dat zozadu 2 matice (+ podlozky), nie? Ci to by nestazilo vyskrutkovanie? ono v podstate je to tiez moznost... ale ako vzdy moznosti je viac, napriklad pouzit nitovacie klieste a namiesto skrutky si to vzdy na zimu prinitovat a na jar odvrtat , pripadne lepiacou pistolou (tavnou na plast) zaplombovat ten zavit zozadu a na jar to ocistit a dat dolu... ako vravim, kto chce moze sa s tym pohrat, ja som s tym zatial nemal problem tak naco zbytocne vymyslat, nesnazim sa riesit problem tam kde neni inak vsetkym prajem PF 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 paldous a ako si s tym spokojny? pocitil si daky rozdiel ked si to namontoval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 nějakou funkci to plnit určitě bude, já jsem musel už použít karton protože při -20 bylo v autě chladno mám 1,6 když zakryješ část nehrozí přehřívání při teplotních výkyvech letošní zimy a určitě si kryt pořídím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 paldous a ako si s tym spokojny? pocitil si daky rozdiel ked si to namontoval? no ja som to kupil hlavne kvoli tomu aby mi to chranilo motor a prislusenstvo pod kapotou pred prskajucou solnou breckou v zime, a tiez chladic pred odlietajucimi kamienkami (radsej dam 2 stovky za kryt ako 2 tisice za chladic ) , to ze to velmi neurychli zohritie mi bolo jasne uz ked som to objednaval.... inak nie som 100% spokojny, lebo nedosada to po okrajoch uplne natesno, takze tie kapky spiny stekaju po okrajoch krytu a potom sa aj tak dostanu do vnutra pod kapotu, ale dal som si tesnenie medzi kapotu a celnu motorovu stenu ktora drzi chladic a uz to tesni lepsie.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 Panove dejte si na chladicovou stenu tesnici gumu z bocnich dverich (tim se vam nebude spinit motorovy prostor) a pred chladic dejte kus papiroveho kartonu, ktery chrani cely chladic pred soli a jeste nepropousti studeny vzduch a neochlazuje chladic a motor. Ja to takhle mam uz asi 2 mesice, zadne prehrivani jsem nepozoroval, nestalo me to ani korunu, neni to skoro poznat ze tam je karton a demontaz kartonu trva asi 10 sekund i s otevrenim a zavrenim kapoty. Jo a ten kartom mam uplne pres cely chladic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 11. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2010 Ahoj. Také dávám karton za 0,0 kč Jen jsem cítil trošku zvednutí teploty (už ke 100°C) v zimě na dálnici, kde jsem jel asi 140km/h. Takže jsem zastavil, karton hodil do kufru tradááá dál... Výhoda kartonu je nejen v ceně ale i v tom, že Vám zastíní i spodní mřížku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 (editace) tak mi napadlo - neznizuje nam tato maska vykon motora? Kedze zakryva priamy prud vzduchu do nasavania... Editováno: 21. Říjen 2010, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 Osobně si myslím ,že ani ne, a pokud ano tak určitě neznatelně, přes ty mřížky se ten vzduch určitě nebude do filtru tlačit nějak obzvlášť velkou rychlostí, turbo si ho určitě bez problému nasaje samo. Navíc spousta aut má sání už z výroby vyvedeno tak, že nevede ani ven z auta ale je třeba pouze v motoru. A o natlačení vzduchu do válců se stará turbo, né náporové sání. Takže tohodle problému bych se vůbec nebál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 tak to je jasne, dokonca som to aj rozobral, vo vnutri je taka trubka zahnuta smerom nahor, ktora brani priamemu nasavaniu vzduchu. Ja som skor myslel, ze motor potrebuje co najchladnejsi vzduch...ale je pravda, ze som ziadny pokles vykonu nepostrehol, ani na dialnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 Čím chladnější vzduch do sání tím líp to jo, ale o to aby ho tam i při jeho vyšší teplotě bylo dost se stará turba a mezichladič stlačeného vzduchu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kspeedy Vloženo 3. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2010 to: DRYVER to tam ten karton máš jen tak vloženej? nebo si ho nějak přidrátoval aby se nehýbal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crossway565 Vloženo 23. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2010 Cjoctavian:Ja som to vyriešil s tým vzduchom takto : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 23. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2010 to sa potom nepriehrieva, ked ides nejake 2-3 hodiny po dialnici? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crossway565 Vloženo 23. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2010 (editace) Ked idem po diaľnici tak to vždy pred jazdou vyberiem,pretože do BA chodím každú sobotu a od Nitry po BA to stále ide 140/160 km/h,ked mi prepne tak aj 180 km/h . Editováno: 23. Listopad 2010, autor: Crossway565 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 24. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 Tak je ked idem z NR do BA,tak sa vacsinou vleciem Ale R1, to je moj poklad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panet Vloženo 12. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2013 Tak jako majitel jete O2 se přidám. Namontoval jsem LPG (předevčírem) a jezdím do práce kratkou trasu (není to hlavní podíl nájezdu). Auto stoji v garáži, kde je teď asi 8°C (nevytápěná). Včera při zhruba stejné venkovní teplotě jaqko dnes motor přepl na LPG po 2,5 km. Dnes jsem tam ráno vhodil karton (od oka uříznutý) a přepnutí na plyn proběhlo po 1,5 km. Je to pouze jeden pokus, budu asi pokračovat (když se mi bude chtít s tím drbat - sousedi budou myslet, ze jsem pako, kdyz budu porad vydelavat a vracet karton), ale myslím, že v případech, jako je můj to smysl určitě má. Motor je "zahřátý" na těch 8°C, já s ním vyjedu do chladna/mrazu a on je ofukován studeným vzduchem, čemuž částečně "clona" zabrání, takže se lépe využije jeho předehřátí. (má teorie). Pokud by se to prokázalo, tak při "zimních cca 200 startech za zimu (do práce/z práce + pojížďky) ušetřím přepnutím o kilometr dříve asi 200 Kč :-). Ještě zkusím provést test bezdrátovým teploměrem, který někde bezpečně umístím do mot. prostoru a uvidím vývoj teploty s clonou a bez clony. (omlouvám se za přítomné/nepřítomné háčky a čárky v textu, učím se psát s diakritikou a obě varianty se mi míchají) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 12. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2013 I kdyby tva teorie byla pravdiva, tak stoji uspora 200 korun/pul roku za pulrocni jezdeni s hnusnym predkem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panet Vloženo 12. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2013 Tak ten karton snad není ani vidět přes masku nebo jo? (Ja jsem ho tam hodil, zaklapl a jel, vizualne jsem to nezkoumal). :-) Jinak krome uspory financni, je motor asi o neco mene namahan, když se zahřeje dříve a v autě je o něco dřív teplo. Nic mě to nestojí a až se oteplí, karton vyhodím. Negativa nevidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 12. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2013 Tak se na to zepredu podivej. Jeste jsem nevidel pripad, ze by to nebylo videt. Karton vypada opravdu megahnusne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.