domino666 Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 Bude pasovať bez nutnosti rezania a vrtania? mam HTP dakujem nie, nebude! na obr mas kryt pod diesel, zozen si kryt pod benzin a aj tam budu potrebne mensie upravy - vyrez na vyfuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david3658 Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 viem že je to na tdi, chcem protihlukovy a ten na benzín protihlukovy nie je. a je to origo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domino666 Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 ale je aj na benzin, chce to len trosku hladat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskoRS Vloženo 22. Únor 2011 Sdílet Vloženo 22. Únor 2011 Bude pasovať bez nutnosti rezania a vrtania? mam HTP dakujem Ja mám 1.9 SDI, a teraz som zháňal spodný kryt motora. Tento kryt, čo má firma Škoda - díly na obrázku nemajú. Ja som tam volal a povedali, že fotka je len ilustračná, a majú len hladké plastové kryty bez tých vzduch. kociek. A pasovať by ti mal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sep Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 Musí ho ve škodovce mít,já ho tam normálně kupoval,šel na 1,4MPI a proti malému krytu je to trochu tišší vevnitř a velkým plusem je ochrana motoru,podvozku a řízení proti bordelu z cest. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskoRS Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 (editace) V Autorizovanom servise ŠKODA auto ten kryt majú. Ale ja som myslel konkrétne na firmu Škoda - dily.cz Editováno: 24. Únor 2011, autor: Standis necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 24. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 Bude pasovať bez nutnosti rezania a vrtania? mam HTP dakujem bude, ale je potřeba vyřezat malinko díru pro výfuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 24. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 nie, nebude! na obr mas kryt pod diesel, zozen si kryt pod benzin a aj tam budu potrebne mensie upravy - vyrez na vyfuk pro benzín se tyto velký nedělaly, pro benzín byly jen ty malý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítězslav Rauch Vloženo 25. Únor 2011 Sdílet Vloženo 25. Únor 2011 Včera jsem kupoval ten velkej s bublinkama na diesla přímo ve škodovce (OKIM Lovosice) - měli ho skladem a cena 821 Kč což je levnější než na www.skoda-dily.cz a ještě jsem k tomu dostal upevňovací šrouby a matičky zadarmo. Asi měli kluci dobrou náladu... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskoRS Vloženo 25. Únor 2011 Sdílet Vloženo 25. Únor 2011 Gratulujem. U nás súkromník v obchode chcel za origo kryt na diesela 75 eur a autorizovaný servis a salón ŠKODA 140 eur. Musel som zobrať za 75 eur Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek7 Vloženo 26. Březen 2011 Sdílet Vloženo 26. Březen 2011 Ahoj, taky mám na Fábce 1.4 16V ten malý kryt a chci dát ten velký. Dával jste někdo tu Čínu nebo je lepší vzít originál? Našel jsem pár odkazů, kde ty kryty mají Škoda-díly.cz CC-autodíly.cz Auto Rykl Auto Kelly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
repkin Vloženo 26. Březen 2011 Sdílet Vloženo 26. Březen 2011 aukro.cz dovoz 500,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manek88 Vloženo 31. Březen 2011 Sdílet Vloženo 31. Březen 2011 Ahoj, taky uvazuju nad montazi toho velkeho krytu. Zajimaly by mne 2 veci: 1) Jaky je rozdil v hlukove izolaci u typu s a bez tech vzduchovych kosticek. Tipoval bych, ze tam rozdil bude, ale jaky. A taky jestli ten bez tech kosticek vubec izoluje proti hluku. Jedna se mi hlavne o hluk v kabine. 2) Jaky vliv to ma na chlazeni v motorovem prostoru. Napr. prevodovka, olejova vana atd. Konkretne u motoru 1.4 MPI 50kW (s LPG). Mockrat dekuji! ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
repkin Vloženo 2. Duben 2011 Sdílet Vloženo 2. Duben 2011 čest, dnes jsem instaloval velký kryt místo malého, ale mám problém, standartní šroubky co dávám do nárazníku jsou asi malé, neboť v nápravě nedrží, do nápravy se musí přišroubovat celkem tři, zleva zprava a uprostřed. HELP PLS, THX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 2. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 2. Duben 2011 Ahoj, taky uvazuju nad montazi toho velkeho krytu. Zajimaly by mne 2 veci: 1) Jaky je rozdil v hlukove izolaci u typu s a bez tech vzduchovych kosticek. Tipoval bych, ze tam rozdil bude, ale jaky. A taky jestli ten bez tech kosticek vubec izoluje proti hluku. Jedna se mi hlavne o hluk v kabine. 2) Jaky vliv to ma na chlazeni v motorovem prostoru. Napr. prevodovka, olejova vana atd. Konkretne u motoru 1.4 MPI 50kW (s LPG). Mockrat dekuji! ;-) ad 1. rozdíl jsme nepocítil ad2. žádný, páč to má chlazený vzduchem, který ti di motoru proniká skrz masku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 2. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 2. Duben 2011 čest, dnes jsem instaloval velký kryt místo malého, ale mám problém, standartní šroubky co dávám do nárazníku jsou asi malé, neboť v nápravě nedrží, do nápravy se musí přišroubovat celkem tři, zleva zprava a uprostřed. HELP PLS, THX nene, do nápravu jsou potřeba koupit matky, do kterých se ty šroubky uchytí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
repkin Vloženo 4. Duben 2011 Sdílet Vloženo 4. Duben 2011 N 10327102 3x pružná plechová matice, celkem 12,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ben Vloženo 11. Duben 2011 Sdílet Vloženo 11. Duben 2011 (editace) 1) na hluk má vliv jak který kryt. Pokud je origo plněný skleněnými vlákny , tak ten ne. Pokud koupíš "čínu" za 500, tak ten tlumí dobře, ale zase nemá tu životnost a rád se vlivem tepla vyvěsí (přépadně se začne po čase lámat.. je víc materíálů těch neorigo krytů) 2) na proudění to vliv má a pokud jsem tam měl velkoplošný kryt, tak se motor snáze zahříval a měl pak tudíž nižší spotřebu (do 20km). Taky se malinko miň špinil.. ale to jen dokud mi ho v servise při výměne nezapsrasili od oleje Za mě doporučuji origo škoda.. je darhý, ale kvalita je nesrovnatelná. Editováno: 11. Duben 2011, autor: Ben Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitris.K Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 Nedal by se někde sehnat ocelový kryt pod motor na Fábku 1.9?Nepídil se po tom někdo?Moc děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 5. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2011 a dělal se vůbec?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ULAMBATOR Vloženo 5. Květen 2011 Sdílet Vloženo 5. Květen 2011 Bude pasovať bez nutnosti rezania a vrtania? mam HTP dakujem Nebude. Na 1.2HTP je jiná než na 1.4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falcon9 Vloženo 25. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2012 Zdravim, nahodou nemate niekto fotku ako treba upravis spodny kryt z tdi protihluk na htp? alebo staci vyrezat dieru len na vyfuk ? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radiss33 Vloženo 1. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2012 taky o mame v planu ,staci si stim trosku pohrat,ale rozhodne tam jde dat,uz jsem to videl u kamose tak jak bude cas tak to odfotim na jame. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterToretto Vloženo 1. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2013 no tak idem ho aj ja asi dať .. TDi kryt na MPi .. uvidime ake budu komplikacie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falcon9 Vloženo 1. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2013 Ja som ho uz upravil a nasadil Na fotke je este plast pred finalnou upravou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.