Jojenko Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 Mam octaviu tour 1.4 16V r. vyroby 2005, sedan, vymenil som rozvody, sviecky, filter vzduchu a aj vyfuky zn TILL, zasvietila mi kontrolka elektroniky motora (bohata zmes). Po zapojeni na diagnostiku mi to automechanik vynuloval. Po najazdeni 300 km mam vsak problem, a to: pri volnobehu sa ozyva bafkajuci zvuk (poskakuje motor). Poprosim poradte mi, co este mam skusit pre odstranenie daneho problemu. Dakujem za rady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
šipan Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 Toho může být spousta.Jde o to jestli ti to dělalo i před těmi zásahy co jsi na motoru udělal.Pokud ne tak jdi po kabelech a znovu po svíčkách.Mě se stalo že jsem vyměnil a hned byla jedna vadná(NGK)Když tak zkus dát staré.Jinak jestli to dělalo i před tím tak zkontroluj veškeré podtlakové hadičky jestli nejsou prasklé nebo sesmeknuté a to včetně hlavní sací hadice.To nic nestojí a často je to jádro problému.Tak zatím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jojenko Posted November 28, 2009 Author Share Posted November 28, 2009 Ako prve som si dal vymenit rozvody, zaroven sa vymenil aj vzd. filter, a nakoniec aj vyfuky. Pred vymenou islo auto o.k., ziadne pocujuce poskakovanie, samozrejme pocul som vyfuk. Nasledne som sa pustil do vymeny sviecok, no nepomohlo. Sanie vyzera byt o.k., dnes mi zacala svietit znovu kontrolka elektroniky motora. Ked som kupuval vyfuk - stredny diel mi predali pre motor 1.4 a 1.6 55 kW s obj. cislom 00018, zistil som, ze bol kratsi, ako ten pôvodny, neviem, ci moze aj tento vyfuk sposobovat tento problem. Poradite? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chase Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 pokud by byla pred nebo za skrtici klapkou netesnost, tak by diagnostika nejspis hlasila neco jako dosazena regulacni mez delky vstrikovani, ale soucasne smes chuda, pokud hlasi jen smes bohata, tak bych zkontrolovat podtlakovou hadici na regulatoru tlaku paliva (na zacatku rozdelovaci listy). Az budes hledat nejakou spadlou hadici na sani, tak zkus odpojit vahu vzduchu, pokud se to nezlepsi, netesnost hledej az na skrtici klapkou, jinak je netesnost pred klapkou nebo je neverohodna vaha vzduchu. Vahu vzduchu muzes zase otestovat tak, ze ji skoro z 1/2 prelepis od vzdchuveho filktru (jakoby zvysis jeji citlivost). Pokud se volnobeh se zalepenou vahou uklidni, tak je vaha vadna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.