Červenec 23, 201015 r Docela si chválí toto. www.mereni-vykonu.cz Upraveno Červenec 23, 201015 r od Pavel 5
Červenec 23, 201015 r Já jsem koukal na výsledky z brzdy a čipujou to na cca 330Nm a mám strach, aby to spojka vydržela kroutit...
Červenec 23, 201015 r Tam není problém to ještě upravit podle požadavků. Upraveno Listopad 11, 201014 r od Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Srpen 3, 201015 r Taky jeden poznatek. Mám v autě (1.9 tdi 4x4) již vícekrát zmiňovaný "chipbox" nebo jak se tomu říká (krabička v prostoru motoru). Je tam od 48 tis. km a dnes mám najeti 140 tis. km a vše je naprosto v pohodě. Spotřeba zůstala na původních hodnotách tzn. jak šlapu na pedál plynu tak to i papá- normálně do 6L při razantní jízdě do 7l. Jen ten zmatenej palubní počítač, ale na to jsem si za tu dobu zvykl. Doporučuji všem, kterým stačí výkon kolem 93 kw, na předjetí super.
Srpen 6, 201015 r na webe sa uz objavili cenniky na upravu OII FL 1.6 TDI CR. mate to uz niekto nahodene? Hod odkaz kde si našel úpravu na 1,6 CR. To by mě zajímalo.
Srpen 11, 201015 r Tak i já jsem se rozhodl využít služeb Tdifuna moc ho tímto chválím fakt šikulka. Vůz octavia II 1,9 TDI 77kW výsledek je 323 Nm a 146 koní a vůz jede konečně podle mých představ skenovat0001.pdf
Srpen 14, 201015 r Re: Pulux jo jo teď je to bomba fakt spokojenost, v táhlých stoupáních to jede neuvěřitelně oproti sérii.
Srpen 27, 201015 r Dezent - gratuluji k rozhodnutí. Tak to je parádička , jen co se vrátím se zahraničí cca 2 měsíce, povalím si to s mojí O2 1.9TDI 77KW za panem TDIFUNem je to z Karviné co by kamenem dohodil! Ještě že tohle fórum tady je!
Září 2, 201015 r Zdravím, A čo poviete na načipovanie OII 1.9 TDi, 77 kW, r.v. 2005 čo má nabehané 275 000 km??? Turbo aj spojka sú nové (originálne diely) nabehané mám s nimi cca 7000 km a ventili su v dobrom stave (-0.45, -0.45, 0, +0.85). Výmena tých ventilov ma za nejakých 100 000 km neminie aj tak. Uvažujem o čipe (slabšom) do 90 kW nie viac, som na pohodové jazdy nie závodné, len keď treba obehnúť aby to šlo o niečo lepšie. Čo vy na to? Neublízim autíčku? Ináč sa na to vykašlem a nechám to tak. Prosím o vaše návrhy.
Září 2, 201015 r Osobně si myslím, že takový chip tvému autu neuškodí jestliže máš nové turbo i spojku.Budeš mít živější auto a myslím že i snížení spotřeby nebude na škodu. Šel bych do toho!
Září 2, 201015 r Oki to som potreboval počuť, viacmenej som už bol rozhodnutý za čip, ale zase ma trhlo, tak som radšej napísal, čo na to ostatný čo s tým majú nejaké skúsenosti. Diky moc Upraveno Listopad 11, 201014 r od Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Září 3, 201015 r Zdravim, tak ja s tim sice nemam zkusenosti, k chipu se odhodlavam docela dlouho ale uz sem se taky rozhodl. 1.9tdi 77kw nabehano jako ty, venitili sme nekontrolovali ale krivku bych prirovnal k Dezentu pred chipem, sem objednanej k odbornikovi na Lipuvce, je to nejakej borec co delal leta ve skodovce a chipoval kamosum skodovky a zatim bez problemu a jedou jak strely, tak sem zvedavej, snad to vsechno dobre dopadne. Co by ste doporucili jako limit? ja mam zatim limit 100kw ale dival sem se ze TDIfun tam Deyentovi nahonil az 107kw, prezije to motor? TDIfun je odbornik takze asi jo, ale ja bych z toho mel asi strach? rada? dyt je to zvednuti vykonu o 40%??
Září 3, 201015 r No je to pekná hranica tých 100 kW, ale ja sa na toľko až nehodlám, je to trochu veľa, tých 90 kW mne bohato postači (je to cez 15% výkonu). Pri predbiehaní to pocítim a hádam aj na spotrebe, čo by mala isť dole trochu, už teraz som mával spotrebu pri pokojnej jazde 4,3 l na stovku. A keď to pôjde ešte dole tak to bude pekné. Upraveno Listopad 11, 201014 r od Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Září 3, 201015 r Slovo na 90kw...Snad si nemyslis,ze mas v serii tech udavanych 77kw.Pripocti si k tomu klidne i 10 na vic a budes blize k realu..Takze kvuli 3...kilowatum bych to nedelal
Září 3, 201015 r po prečítaní týchto príspevkov (čo mi trvalo 3 dni) som si všimol, že nebudem mať tých 77 kW zrejme, tak tých 90 kW ruším a ostaneme pri tých 15 % z povodného výkonu. Tak to možno bude aj tých 100 kW. Proste ked do neho sadnem aby tam bol citeľný rozdiel a to mi bude stačiť. Aj tak to využijem len pri obiehaní. Normálna cesta do práce je 50 km cez dediny, za autami a tak, to obiehanie sa tam bude hodiť. Inde to nemám kde využiť. Radšej jazdím na spotrebu, keďže nabehám 2000 mesačne, nie je to veľa ale dosť. Upraveno Listopad 11, 201014 r od Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Září 4, 201015 r Pokud chceš slyšet i můj názor, tak pozorně čti! Ženě jsem nechal nachipovat popisovanou O2 77kW jen je v DSG V serii naměřeno 88kW při najetých 240tis.km Vše má původní,spojku,setrvák turbo,vstřiky. Graf jsem tu někde vyvěsil,jinak jej najdeš v měření výkonu u TDIfuna. Má o něco více na výkonu, než budeš chtít ty cca 158HP. Jízdní vlastnosti super, akcelerace i s DSG na jedničku. Ale to nejdůležitější nakonec!! Pokud jezdíš na spotřebu, tak chip raději zvaž, pro tebe jsou to vyhozené peníze. (Rozhodně to nemyslím ve špatném) Spotřeba ti v žádném případě dole nepůjde. Ne že by to nebylo možné,ale pocit rezervy ve výkonu tě nutí jezdit úplně jinak než jsi byl zvyklý. V každém případě chip doporučuji, nejlépe od TDIfuna .
Září 4, 201015 r Zkuste přijet, pro prvních pět od pondělí demo-sleva 20%. Nebojte se nejsem nováček, jen sem nechodím. Jako jedna z mála firem jsem schopen poskytnout i záruku na motor. Pochopitelně ne vždy a ne na turbo. V případě většího zájmu i dojedu, dílnu vozím s sebou. Pro slevu platí screen této obrazovky, nebo kontaktovat přes VW klub, kde jsem častějším hostem.
Listopad 12, 201014 r Škoda Octavia II 1.8 tsi, 09/2008. Upraveno Listopad 12, 201014 r od frantisek1979
Listopad 12, 201014 r Uf, taky mi teda dalo, než jsem to všechno přelouskal fakt super školení. Mám taky O2 77kW a láká mě to Jeden týpek mi to nabízel za 4.000,- ale vy se tu bavíte úplně o jiných cenách...to vypadá, že mě ten SW chce taky dávat "po lžičkách" a tahat ze mě prachy. Mohl byste to někdo shrnout - na co si dát pozor, když mi to bude někdo nabízet. A kolik je tedy "slušná cena"? 15.000,- je fak ranec ! Byla by nějaká reference v lokalitě Nymburk, Kolín, v nouzi i MB ? Díky
Listopad 12, 201014 r Uf, taky mi teda dalo, než jsem to všechno přelouskal fakt super školení. Mám taky O2 77kW a láká mě to Jeden týpek mi to nabízel za 4.000,- ale vy se tu bavíte úplně o jiných cenách...to vypadá, že mě ten SW chce taky dávat "po lžičkách" a tahat ze mě prachy. Mohl byste to někdo shrnout - na co si dát pozor, když mi to bude někdo nabízet. A kolik je tedy "slušná cena"? 15.000,- je fak ranec ! Byla by nějaká reference v lokalitě Nymburk, Kolín, v nouzi i MB ? Díky Koukni na tohle.Slušná cena a i s měřením. http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/cenik/skoda/octavia2/
Listopad 13, 201014 r Pavel 5: Díky - fakt poutavé čtení, dokonce i doporučení, jak nenaletět je to na Praze 5 ale vypadá seriózně. Máte na ně někdo reference ? Dělají u O2 77 kW 3 druhy zvýšení výkonu na: a) 96 kW a 310 Nm .....5 990,- b)125 kW a 380 Nm ...34 290,- - to je asi s lepším turbem a spojkou c)135 kW a 390 Nm ...47 290,- ...ale záleží na stavu motoru Doporučuju přečíst !!! - není to fakt jen o tom, že se tam nahraje SW A fakt neznáte někoho spolehlivého Kolín/Nymburk ? Myslíte, že není drzost chtít být u toho čipu na dílně, aby mi pak nepodstrčili graf z jiného auta ?
Listopad 13, 201014 r Pavel 5: Díky - fakt poutavé čtení, dokonce i doporučení, jak nenaletět je to na Praze 5 ale vypadá seriózně. Máte na ně někdo reference ? Dělají u O2 77 kW 3 druhy zvýšení výkonu na: a) 96 kW a 310 Nm .....5 990,- b)125 kW a 380 Nm ...34 290,- - to je asi s lepším turbem a spojkou c)135 kW a 390 Nm ...47 290,- ...ale záleží na stavu motoru Doporučuju přečíst !!! - není to fakt jen o tom, že se tam nahraje SW A fakt neznáte někoho spolehlivého Kolín/Nymburk ? Myslíte, že není drzost chtít být u toho čipu na dílně, aby mi pak nepodstrčili graf z jiného auta ? to je vše super, ale za a) s hybridem, jinymi vstriky, spojkou a nenormalnim vykonem budes oktavku prodavat akorat silenci jako jsi ty za b)neni to na zadny velky litani, dle myho soudu maji proste obsahy svoje limity, proto ze 77 kw dostat 135kw a kroutak o 140Nm...je proste sileny. vsechny dasli komponenty motoru trpi.kdo jezdi vic km, za chvili se zblazni. dalsi otazka je, jestli za to za to pade (bez spojky myslim) stoji, jestli neni lepsi usetrit a jit rovnou do silnejsi motorizace. Upraveno Listopad 13, 201014 r od frantisek1979
Listopad 13, 201014 r Takže to vypadá, že bys preferoval tak max. čipovat do 90 kW ? to " a c)" mi přijde taky ulítlý - výkon i cena
Listopad 13, 201014 r Já mám variantu 125 kW s 400 Nm (vyměněné turbo a spojka), ovšem ne z Prahy ale od Tdifuna. Dělal jsem to při najetých 36 tis. km, nyní mám 53 tis km a motor šlape jako hodinky ani olej nežere, prostě nic! Zatím bez jediné závady. Tdifunovi věřím a jel bych k němu zase!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.