Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den, chtěl bych se zeptat zkušenějších neví-li někdo proč bliká kontrolka žhavení OII 2,0TDI 16V BMN, r.v.2007

Žhavící svíčky zkontrolovány,všechny žhaví, VAG nenachází žádný problém.Děkuji.

Upraveno od van

jaký je to rok?

Dobrý den, chtěl bych se zeptat zkušenějších neví-li někdo proč bliká kontrolka žhavení OII 2,0TDI 16V BMN, r.v.2007

Žhavící svíčky zkontrolovány,všechny žhaví, VAG nenachází žádný problém.Děkuji.

Môže to byť brzdový spínač.

[mě to dělal vadný pedál plynu - potenciometr byl v hajzlu. Výměna pedálu za nový a mám klid, ale to bylo u 1.9 tdi pd.

  • 4 roky později...

Ahoj. Dneska som nastartoval auto vyrazam na D1 a asi po 5 km pri 130km/hod.Auto prestalo tahat rychlost upadla do max 120km/hod a zacalo svietit zhavenie MaxiDOT do dilny porucha.Po opatovnom zhasnuti a nastartovani auto taha ako ma a nesvieti ziadna kontrolka.Kde moze byt problem ?


 


Vycital som ze spinac brzdových svetiel to moze byt tiez. 


 


 


Škoda Octavia II FL 2.0 TDI PD kod : BMM naj. 147 000km rv.2010


 


Vopred dakujem za informacie.


spínač brzdových svetiel ťažko

 

 

podrobná diagnostika povie viac , bez toho sa nehneš 

Diky moc . tak zatial som vyčítal že na 97% to je teda spinac brzdových svetiel a práve preto to pustí len do max 120km/hod. Zajtra skocim na diagnostiku snad sa pride na to.

Vyskúšaj uvidíš 

Upraveno od suri.

To může byt kde co že ti to padá do nouzového režimu, u brzdových světel mi žhavení bliká, ale nespadlo mi to nikdy do nouzáku. 

Upraveno od VAG BoBo

spínač brzdových svetiel ťažko

 

 

 

Proč těžko? Když bliká žhavení tak to může byt spínač nebo žárovka brzd.

tak to áno ale mne to SVIETI ked to robi a nie BLIKA nic ineho nezostava len to dat na dignostiku zajtra budem mudrejsi a napis to aj sem .

Upraveno od inpulse

Tak tiahlo turba je OK podla mechanika turbo netreba este cistit podla neho dalej prikladam chybove hlasenie podla mna to bude N75 ventil. On silou mocou ze turbo cistit za 150€. tak neviem poradte.

post-31877-0-79992300-1388657114_thumb.j

Bych vyzkoušel LOG, abych věděl co to ukáže než to spadne do nouzáku. 

Tak dneska som dospel k záveru s jedným mechanikom zo Škoda.Vravel že pri 147 tis. km je mala pravdepodobnosť zanesenia turba nakolko aj DPF je len na 2% zanesene.A ked som mu povedal ze tankujem na Shell V-power disel stale tak to vylucil. Navrhol vymenit ventil N75 a az potom sa pohnut dalej inak nie stale to pada do nudzaku.este ten LOG sem hodim akonahle to da opat do nudzaku.  A napisem ze co to bolo a ako som dopadol.

neovlada se turbo, bud nekde utika podtlak a nebo je problem v ovladani-banka, el. ventil N75. 

V stredu už budem mat doma nový ventil N75 (napisem ze ako som pochodil ci to bol problem). Ovladanie turba banka som kontroloval popridaval plny kamrat a ja som sledoval ci to ide lahko a ze ci dobre funguje tiahlo.Funguje to dobre. zostavaju hadicky a  N75 ventil.

  • 3 týdny později...

OPRAVENO : doma som vymenil N75ventil zasiel do servisu povedal som im co to robi oni otestovali turbo a aj regulaciu podtlakom a vsetky hadicky...a dospeli k tomu ze to robila N75 ktoru som doma vymenil takze som zaplatil len 15€ za diagnostiku VAG a kontrolu podtalku + hadiciek...dakujem za radi

  • 2 roky později...

mám Octáviu 2.TDi, motor BMM včera mi začala blikať za jazdy kontrolka žhavenia a motor okamžite stratil ťah. Skúsil som to odstaviť a po cca 1h išiel zase normálne no po 100 km sa to stalo znova. Pôjdem na diagnostiku ale už teraz mám z toho mindráky čo to môže byť.Nemal niekto niečo podobné na svojom aute

Kdybys hledal, jak ti přikazují pravidla fora, našel bys i toto téma. Témata jsem sloučil.

Imiki70:

Mindráky si ešte nechaj,prvotná je diagnostika :)

Upraveno od libero

tak som bol dnes na diagnostike u kamoša a tu je výsledok poradte co dalej alebo ako mám postupovať, ešte svietila kontrolka motora tá po diagnostike zhasla ale ostala svietiť kontrolka DPF filtra

 
                Addresa 01: Motor       Labely: nevybrány
Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 021 JC    HW: 03G 906 021 AB
           Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG  2118
                      Kódování: 0000072
                   Číslo dílny: WSC 52973 107 93054
                      VCID: 69DDC81E4062C3B
3 závad nalezeno.
 
005661 - Žhavicí svíčka válce 4 -Q13 
               P161D - 000 - přerušení
             info o závadě:
                    Stav závad: 01110000
                    Priorita závad: 3
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 244084 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 05:41:46
 
             info o závadě:
                    Otáčky: 840 /min
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Výkon/klapka: 0.0 %
                    Napětí: 14.36 V
                    Provozní stav: 00101000
                    Teplota: 11.7*C
                    Provozní stav: 10110000
 
005658 - Žhavicí svíčka válce 1 -Q10 
               P161A - 000 - přerušení
             info o závadě:
                    Stav závad: 01110000
                    Priorita závad: 3
                    Frekvence závad: 2
                    Kilometry: 244643 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 05:41:48
 
             info o závadě:
                    Otáčky: 882 /min
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Výkon/klapka: 0.0 %
                    Napětí: 11.25 V
                    Provozní stav: 00101100
                    Teplota: 7.2*C
                    Provozní stav: 10110000
 
008825 - netesnost v sacim systemu 
               P2279 - 000 -  - Sporadická
             info o závadě:
                    Stav závad: 00110000
                    Priorita závad: 1
                    Frekvence závad: 4
                    Kilometry: 249919 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 12:48:20
 
             info o závadě:
                    Otáčky: 1512 /min
                    Rychlost: 63.0 km/h
                    Výkon/klapka: 75.3 %
                    Napětí: 14.21 V
                    Provozní stav: 00101000
                    Kroutící moment: 358.7 Nm
                    Teplota: 84.6*C
 
 
Readiness: 1 1 0 0 0 

Upraveno od lmiki70

ok žhaviče vymením zajtra skontrolujem sací systém ale s tou kontrolkou filtra ked by sa našla nejaká chyba v sacom zhasne sama

Upraveno od lmiki70

vymeniť žhaviče a kontrola tesnosti tlakových potrubí okolo turba a intercoolera 

tak a našla sa deravé potrubie čo ide do turba dnes to rozoberiem a skúsim niekde zohnať dúfam že tam bude číslo dielu ak má niekto obrázok z ETKY s číslami dielov potrubia. Dúfam že potom zhasne aj kontrolka DPF filtra.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.