Pawouk Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 Hm,no uvidím jak to bude vypadat v reálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 skvele ! som zvedavy ako bude vyzerat v reale a najma na rozmery .... Rozvor je 261cm, zbytek by možná šel dopočítat. Jestli někdo jede do Frankfurtu, tak svinovací metr s sebou! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 (editace) Takže o 4 cm víc než OII? Doufám, že jsem měřítko podle rozdílu rozvorů trefil dobře Editováno: 5. Září 2011, autor: NNN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 zaujima ma najma vnutorna sirka ( v porovnani s R) a velkost kufra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 Tak ta příď je prostě dokonalá. Je zajímavý, že VisionD mě nijak nenadchl, připadal mi nudný a nezajímavý. Ale tohle je fakt pěkný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 Takže o 4 cm víc než OII? Doufám, že jsem měřítko podle rozdílu rozvorů trefil dobře Těch 261cm podporuje serie nepřímých důkazů (od kodového označení přes maskované prototypy až po __________), takle z obrázku mně ale Octavia připadá nějaká malá. Uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 Myslím, že na obrázku je špatně zvoleno porovnávací měřítko. Neznáme zatím totiž na 100% nějaký přesný rozměr u L-ka, snad by se dalo říct, že jedině rozteč šroubů bude 112mm, podle toho by se daly siluety upravit ? Osobně si myslím, že L-ko je na té zkombinované fotce větší, než asi bude ve skutečnosti. Počítačové simulace často opticky klamou. Jinak se mě tenhle design moc líbí a taky kvituju to, že to bude liftback a ne prioritně "provýchodně-asijský" sedan. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 6. Září 2011 Sdílet Vloženo 6. Září 2011 Tak ta příď je prostě dokonalá. Je zajímavý, že VisionD mě nijak nenadchl, připadal mi nudný a nezajímavý. Ale tohle je fakt pěkný. jj, zaujimave ako tomu prospelo zvacsenie svetiel a zmensenie strbiny v narazniku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 6. Září 2011 Sdílet Vloženo 6. Září 2011 Rozteč šroubů bude 5x100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 6. Září 2011 Sdílet Vloženo 6. Září 2011 tak budem musiet cakat ake nove disky pre moju Octu donesie O3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 6. Září 2011 Sdílet Vloženo 6. Září 2011 Případně Superb :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 6. Září 2011 Sdílet Vloženo 6. Září 2011 vidim to tak, ze O3 uz bude mat vacsie disky a pneu ako O1 a O2. Teda je celkom mozne, ze ako priplatkova vybava budu 18" a pre RS aj 19" (tak napr. s pneu 235/40 R19 ako ma novy Beetle)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas9 Vloženo 6. Září 2011 Sdílet Vloženo 6. Září 2011 a ví se teda už jistě jestli bude i combi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 6. Září 2011 Sdílet Vloženo 6. Září 2011 Moc hezká, ale starou dobrou O1 ještě žádnej model nepřekonal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 8. Září 2011 Sdílet Vloženo 8. Září 2011 (editace) kto si uvedomil tu podobnost v tvare svetlometov a hmloviek? Editováno: 8. Září 2011, autor: Cjoctavian 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 8. Září 2011 Sdílet Vloženo 8. Září 2011 (editace) že by se A-entry jmenovala Favorit? Editováno: 8. Září 2011, autor: NNN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schimmer Vloženo 11. Září 2011 Sdílet Vloženo 11. Září 2011 Obrázek ze zítřejšího Auto Tipu. Jinak zítra od 19:30 proběhne tradiční prezentační večer koncernu Volkswagen před autosalonem ve Frankfurtu, takže určitě vzápětí se objeví fotky MissionL zejména na webech autoblog.nl a autoblog.it. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 12. Září 2011 Sdílet Vloženo 12. Září 2011 (editace) Oficialne info: DESIGNOVÝ KONCEPT ŠKODA MISSION L - ŠKODA na IAA ve znamení designového konceptu MissionL - První studie blízká sériovému stavu s novým designem značky ŠKODA - Poodhalení šesté modelové řady značky - Modelová ofenzíva na startu Magnetem expozice české automobilky ŠKODA na letošním autosalonu ve Frankfurtu je designový koncept liftbacku MissionL. Koncept blízký sériovému stavu nabízí pohled na šestou modelovou řadu značky ŠKODA, která bude v roce 2012 uvedena na trhy Evropy, Ruska a Číny. Již v tomto roce však bude v Indii zahájen prodej nového kompaktního sedanu určeného výhradně pro místní trh. Tím ŠKODA odstartuje rozsáhlou modelovou ofenzívu, s níž chce do roku 2018 zvýšit své celosvětové prodeje na 1,5 milionu vozů. MissionL nadchne čistými liniemi a precizním provedením detailů. Vyvážené proporce jsou tvořeny čistě modelovanými plochami a ostře řezanými liniemi. Dojem robustnosti a elegance tohoto liftbacku umocňuje zvýrazněná linie blatníků v kombinaci s 18" koly z lehké slitiny. Stejně jako u konceptu VisionD, i zde je dominantou přídě nová interpretace typických znaků ŠKODA. Logo s okřídleným šípem je samostatnou dominantou přední hrany kapoty. Mřížku chladiče, tvořenou vertikálními lamelami, lemuje chromovaný rámeček. Zejména za šera vyniknou přední a mlhové světlomety, jejichž upořádání evokuje tvar čtyřlístku. Směrová světla a světla pro denní svícení jsou integrována do tenké linky ve spodní části hlavních světlometů. V jejich krystalické struktuře opět našly uplatnění ostré linie – téma, které připomíná řemeslné umění českých brusičů sklad. Tento motiv se opakuje i na dalších místech karoserie a interiéru. Působivé je využití spár mezi blatníkem a nárazníkem jako výrazných výtvarných prvků. Každá z ostrých linií probíhá s harmonickým zakončením. Na bocích a zádi vozu tvoří tři linie v plechu před zadními svítilnami jemně zpracovaný trojúhelník připomínající broušené sklo. Zadní svítilny mají bílou čirou plochu s jemným, krystalickým brusem. Svítilny jsou lemovány červeným koncovým světlem v typickém tvaru písmene C. Nad interiérem studie se klene panoramatická střecha se sklem s vysokým stupněm zatmavení. Stejně jako z exteriéru, i z interiéru vyzařuje vytříbená elegance. V tomto případě je však doplněna propracovanou ergonomií a vysokou funkčností. Z horizontálního členění interiéru vyzařuje velkorysost; z palubní desky, potahů sedadel a volantu ve dvoubarevném, bílo-béžovém designu pak sálá mladistvý esprit. Na výplních dveří se nachází prosvícené textilní potahy, v nichž jsou drobné struktury připomínající broušený křišťál. Téma české sklářské tradice se tak přenáší i do interiéru. „Tuto studii jsme pojali jako velmi puristickou, plochy jsme rozdělili jednoduše, ale efektně," přibližuje filozofii konceptu Jozef Kabaň, vedoucí designu ŠKODA. Vůz tak získal silný a sportovní výraz. „Vyjadřujeme tím přímočarost a mladistvý charakter. Život se často stává tak složitým, že mnoho lidí hledá únik v preciznosti, kvalitních materiálech a minimalismu. To vše jim studie MissionL nabízí," doplňuje Jozef Kabaň. http://www.youtube.com/watch?v=Ni02s-S2FaM&feature=player_embedded Editováno: 12. Září 2011, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. Září 2011 Sdílet Vloženo 12. Září 2011 zdroj: auto.idnes.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 13. Září 2011 Sdílet Vloženo 13. Září 2011 To auto je prostě elegance sama... Celkově jemné a oblé tvary akorát kazí zrcátka. Zepředu sice ladí se světlomety, ale z boku je to prostě vypadá divně. Radši bych tam viděl zrcátka z OIIf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 13. Září 2011 Sdílet Vloženo 13. Září 2011 Jen škoda té šířky. Ale to se dalo díky použitému podvozku čekat že... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 13. Září 2011 Sdílet Vloženo 13. Září 2011 Stávající FII má vevnitř šířku téměř totožnou jako některá skoro o deset cm širší auta, takže uvidíme, jak to vevnitř bude vypadat. Vzadu si asi stejně tři pořádně nesednou a podle mě je důležitý hlavně prostor podélně. Ale vzhledu by to prospělo, na jedné z fotek to vypadá hodně žížalovitě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 13. Září 2011 Sdílet Vloženo 13. Září 2011 tak to sa tyka aj S2... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 13. Září 2011 Sdílet Vloženo 13. Září 2011 No SII je vzadu pro prostředního šílenost, je to vyloženě dělané na čtyři lidi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šulin Hrozný Vloženo 13. Září 2011 Sdílet Vloženo 13. Září 2011 Nemůžu si pomoct ale přijde mi to jako omlazenina S1 se jménem OCTAVIA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.