Přejít na obsah

vymena servomotoru na regulaci klapek


kvcab

Doporučené příspěvky

Zna nekdo postup pri vymene servomotoru klapky V68,ridi venkovni proudeni vzduchu do interieru nebo naopak topeni.Pokud to nekdo delal hodte mi to sem ...diky.

taky mne to čeká jenže se mi podělali hned 3 najednou... V68, V70, V85

co sem to tak studoval tak to bude docela pecka prácička.. už se těším... :feve::help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky mne to čeká jenže se mi podělali hned 3 najednou... V68, V70, V85

co sem to tak studoval tak to bude docela pecka prácička.. už se těším... :feve::help:

Na jinym foru mi pisou ,ze to jde pres prihradku spolujezdce,jen nevim jestli pise o octavce nebo superbu............a take asi ne v tvem pripade pokud musis menit vsechny.Me to taky nejdriv nacetlo vsechny,ale pak to smaznul a nacetl to znovu z nastartovanym motorem a uz to ukazalo jen ten jeden a je fakt,ze me zlobi jen to topeni jinak vse funguje.Nekdy to nacte chybu i pri sebemensim zaseknuti klapek,ale pritom jim nic neni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se asi psalo u Fábek... je tam jedno "pěkné" téma.

Až taková práce vyměnit to není - jen cena těch klapek je trochu vysoká /cca 2tis./... a přitom je posere /většinou/ jen trimr za 20kč.

Ve VAGu lze zkontrolovat hodnoty. Chyby se třeba neprojeví hned /běžeč trimru ztratí třeba kontak jen někdy/.

Editováno: , autor: NNNTomas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Tak co ,už ti to topí,já dal auto do servisu a taky mi řekli ,že jsou dva v prd...Tak jsi mne objednaly na dva dny ,ráno auto stálo v autodružstvu znojmo a já čekal do druhého dne,že si to večer pujdu vyzvednout.V poledne druhý den telefonát ze servisu,že jedno servo nemají ani na centrálním skladě a to jsi mne před týdnem objednaly na opravu za nějakých 2700+2700+10 hodin práce(6000).Jedno nemělo cenu měnit(dvojí práce) a tak jsem to po tel. zrušil a auto jsi vyzvednul.Otázka technika, zda jsi budu přát opravu až bude servo ,byla ta největší drzost v životě,když už týden si to mohli nachystat.Nechal jsem si vypsat kat čísla serv a hurá dom.Doma demontáž kastlíku spolujezdce,a mezi tunelem a palubkou (před řad pákou vidím drátky a serva).Tak jem nastartoval a přidávám teplotu na climatroniku a pozoruji co se hýbe.Teplý vzduch je to servo co má červené tahlo,je to ten nejpřístupnější serváček,tak jsem demontoval servo v poloze lež.střelce s baterkou a 5,5-7 klíčem a přeřadil ručně klapku a ten motorek tam nechal na drátech,protože bez připojení motorku i vadného to nechodilo normálně(asi to má do říd jed. zpětnou vazbu) jezdil tak než došel servák z internetu cc-autodíly cena asi 1300(neorigo.ale německo,origo vydrželo 5let).Až serva přišla tak jsem to na teplý vzduch namontoval,asi tak pul hod.práce a auto topí už pul roku tak to druhé servo mám zatím doma a až něco nepujde tak to vyměním snad taky sám a když se posere jiné tak vyměním jenom matorek ze serva,protože to servo je stavebnice a nemá cenu kupovat drahé servo,ale to nejlaci.a vyměnit jen motorek.Rada Pokud ti netopí superb kup servíčko V cc a za 1300 plus pošta a hodka práce máš 9000 v kapse,číslo serva 8D1 820511F. Pozor na světílko ,at se ti nerozpadne jako mne při demontaži schránky spolujezdce je to potvora německá.

Editováno: , autor: tim 35
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...