Přejít na obsah

Účinnost topení...?


tomasskodaoctavia

Doporučené příspěvky

Tak k výměně jsem se stále nedostal, ale dneska při -8 se mi to ohřálo po 6ti km ve městě na 90 (plus + minut než jsem odhrabal sníh z auta), ale při vypnutým topení a větráku. Málem jsem umrz, ale zkoušel jsem co to bude dělat ;) . Výsledek = horká trubka do chladiče a horký trubky do topení - obě dvě! Takže by to vypadalo asi na tu klapku na rozdělování vzduchu :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bud v klidu hold ty diesly topí na hovno, mám Oct 1.9tdi a jak u předchozí 81kw tak i součastný 66kw a Fabb. 1.9 74kw je to v mrazech stejný. Jakmile je - 5 a níž tak se to hřeje prostě na h... a topení tak by smet ikdyž jsem dal karton předchladič. Prostě to není benzíňák kde topí hned. Bezíňák se točí 2.5 3 tis otáček.a více ale diesla tak netočíš v průměru je to cca 2 - 2.5 na běžný provoz. Když budeš diesla točit 3t a více tak se se ti zlepší i teplota jak na budíku tak i na topení - vizkoušeno.

Proto ty motory vydrží jednou tolik co benzín, proto že se tolik netočí a jsou tam jiné teplotní hodnoty a x dalších faktorů na životnost. Hodl zpotřeba je daň za teplo v zimě. Nevím jak je to třeba u nových Oct a suberbech atd. třeba to už nejak vyřešili jinak nebo lépe a myslilm si že to nebude o tolik lepší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...