Přejít na obsah

Motor 3,6 FSI


DavidSK

Doporučené příspěvky

prej gorilu , gorila je trošku moje druhé naj auto a to Audi A8Long 6,3FSI W12 , to je parádička , SII 3,6 je proti tomu zadarmo ... 

 

 

Neboj sa nič , dnes už nie je problém ten DSG za lacno opraviť , prípadne sa častejšie začínajú objavovať na predaj nové kusy v rozumnej cene ... Zháňal som jednu do 3,6 a mal som asi 5 ponúk , s toho jedna skoro nová s protokolom z diagnostiky , tá bola za cca 30tis kč ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ja som to nepísal , čítal som posledne celé ojetiny čo teraz vyšli a tam bolo toľko dookola omielaných vecí ktoré píšu doslova každý týždeň a kopec poloprávd alebo úplných blbostí , horšie je že si podľa toho ľudia robia názor , chlap je trošku všeobecný "odborník" na autá a každý kto vidí tieto konkrétnosti okolo koncernu tak vie že dosť plká o veciach čo nie sú pravda .. O tom ako v jednom čísle je motor XXX doporučený a o mesiac už nie , o tom si tiež myslím svoje ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sviečky - originál japonské NGK , očividne ich v ruke nemal ... 

 

Vibrácie v cca 2250-2500 otáčkach - píše sa o výmene celého kardanu za 35tkč , v reále výmena zadnej hardy spojky za 8tis v origu a dá sa aj lacnejšie , stredové ložisko kardanu menil čo poznám jeden človek a to bolo auto zo 400 000tkm ... OII ... 

 

S tým líšením sa mechanikou to bude zrejme zložitejšie , aspoň podľa ETKY .  

 

Osobne som čakal že sa dozviem niečo nové a nie len to čo vyčítaš na nete , ale nové info asi jedine od policajtov ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najviac ma zaujíma , a na to mi nikto doposiaľ neodpovedal dôvod zmeny olejového filtra /do cca polky 2011 tdičková vložka 071115562C/ a od dátumu "Passatová" veľká vložka 03H115562 a nový modul olejového chladiča ... či to malo dôvod alebo len unifikácia

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

akurát realita je taká že väčšina pašíkov čo stretávam je v holobyte ... skôr vidím veľkú výhodu v sedane -priečku za sedačkami a pevné sklo mám v krvi , kufor mi nevadí a tuhosti karosérie to pomáha veľmi .. výkonovo neviem ako , ideál by to bolo preskladať - vačky sú tuším iné , neviem či nie aj hlava a samozrejme jednotka ale to nepôjde ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 5 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...