Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím všechny. Mám OI 1,9 tdi 66kw a nemá vubec výkon,jede huř jak SDI.Na Vagu není žádná chyba a vubec to nekouří.

Když to nastartuju a přidám plný plyn tak se to asi na 2 sekundy zastaví na 2800 ot. a pak to pusí dál.Auto prostě nemá žádný zátah.

Asi to bude nějaká mech. závada............ Nevíte na co se kouknout?

  • o 2 týdny později...
Vloženo

cus, vcera sem jel na mensi vylet a nez sem stihl predjet naklad, nejspis mu vyletelo nekolik drobnych kaminku z navesu a pravdepodobne se mi prohnaly motorem (z motoru par vterin vychazel zvuk, jako bych tam mel roj vcel :) ), okamzite po tomhle incidentu me zacalo pri naslednem predjizdeni zlobit turbo, vetsinou se seplo jen tim zpusobem, ze obratem opet vyplo, tudiz vykon zadnej, potrebna vzdalenost pro rychlost nad 100km/h, s maximalne seslapnutym plynovym pedalem, snad nekolik-set metru :), takhle mi to delalo celou cestu do cile, v cíli auto zhruba dvacet minut stalo, pri zpatecni ceste uz to temer nedelalo, turbo se sepinalo, vetsinou i vydrzelo... je pravdepodobny, ze tam nadelal paseku nekterej ze zminenych kaminku? jestli ano, cim by se dala zavada trvale odstranit? jestli ne, jaky kroky podniknout a kolik by zhruba staly? (novy turbo?, ... moc se v tom nevyznam :) )

predem diky za odpovedi!

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Dobrý den mám Octavii 66 Kw rok 2003 typ AHL a ze dne na den nemá výkon jede to prostě bez turba. Do nouzáku to nepadá ani na maximální vytočení, dočetl jsem se tady že tam je u turba někde snad nějaká pačka.Tu když zmáčknu tak turbo sviští,ale za jizdy furt nic. Teda jestly je jsem šahal správně a nešálil mně sluch.Ve středu jdu na diagnostiku do škodovky a tam mi řekly že je to nejspíš špatný turbo a oprava 30K to je ranec tak snad je to něco jiného když to turbo je slyšet.Není to ten ventil nebo něco jiného? Dále teď když vypínám motor tak se dost zamele to před tím nikdy nedělalo.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
Dobrý den mám Octavii 66 Kw rok 2003 typ AHL a ze dne na den nemá výkon jede to prostě bez turba. Do nouzáku to nepadá ani na maximální vytočení, dočetl jsem se tady že tam je u turba někde snad nějaká pačka.Tu když zmáčknu tak turbo sviští,ale za jizdy furt nic. Teda jestly je jsem šahal správně a nešálil mně sluch.Ve středu jdu na diagnostiku do škodovky a tam mi řekly že je to nejspíš špatný turbo a oprava 30K to je ranec tak snad je to něco jiného když to turbo je slyšet.Není to ten ventil nebo něco jiného? Dále teď když vypínám motor tak se dost zamele to před tím nikdy nedělalo.

Tak ja mam uplne stejny problem,vcera jsem jel na vymenu oleje a kdyz jsem odjel od mechanika tak uz jsem jel bez turba,vubec nesepne.Driv zadny problem,mam 81Kw rok 98.Kdyz to chcipam tak se mi taky zda,ze sebou motor vic mrska.Jestli to bude stat 30 tacu tak dam dozadu stitek SDi a pujde do sveta holka.Dneska jdu na diagnostiku tak se uvidi.

Vloženo

Me napadaji dve moznosti prekroceni plniciho tlaku vzduchu, bud unik pretlaku mezi elmag. ventilem regulace plniciho tlaku a tlakovou nadobkou waste-gate ventilu a nebo zaneseny EGR ventil od sazi a tim padem netesnici.

Vloženo

Ahoj, souhlasím. Taky mi turbo furt padalo do nouzku. První jsem myslel že je to váhou vzduchu. Potom mi znami čistil asi regulator,nebo co to bylo. Ale nic. Jednou měl doma octavu a zkoušel mi prohazovat ty součástky v modrém kruhu (promiň, nevím jak se to jmenuje), ale taky nic. Na konec to byl ten přetlakoví ventil ( červény kruh). Prý tam asi byla unavená membrána a upouštěla tlab brzo. Omluv kvaliu fofek, jsou z mobilu. Snad to nějak pomůže

post-26680-1257441420_thumb.jpg

post-26680-1257441437_thumb.jpg

post-26680-1257441460_thumb.jpg

Vloženo

Tak ja uz mam po problemu,turbo KO plus ventil N91 KO,a v sani byl nehoraznej kekel,tak uz je tam nova turbina a jsem nadsenej jak to ted jede.Od 1700 az do 4500 ot to taha jak vino.Novy turbo 17000kc plus veci okolo tak to vyslo na 20000kc,prvni investice za 4 roky,mam rok 98 81Kw

  • o 8 měsíců později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravím všechny, potřeboval bych slyšet váš názor a jestli se s tím již někdo nesetkal.

Octavia 1.9TDI 66kW 2003 mi postupně přestala táhnout a ztrácet výkon (pomalu jsem na dálnici ani nepředjel kamion). Motor začal být hlučnější, hlavně v tahu po přidání plynu (klapot jako u starýho Tranzitu). Tak jsem vyměnil váhu vzduchu a den po výměně to jezdilo super. Druhý den jsem nastartoval a to samé, netáhlo to a hlučný motor (mělo světlejší chvilky, kdy jelo super cca. na 5 min pak postupně v poloze plynu, kdy jsem udržoval konstantní rychlost se zvyšovala hlučnost cvakání až to zase kloudně nejelo). Hlučnost byla nejvíce znát v poloze plynu kdy to ani netáhne a ani nebrzdí motorem. Jel jsem na diagnostiku a tak to ukazovalo špatný předvstřik, hodnota byla 140-150 a má údajně být 40-60. Údajně to může byt nějakým snímačem ve vstřikovacím čerpadle, tak proběhla výměna čerpadla a nastavení předvstřiku na správnou hodnotu. Auto jelo dva dny super, doslova jsem ho nepoznával a třetí den postupně ztrácelo výkon, chvilku jelo dobře a chvilku a špatně a teď už je to zase v pr.... Když motor chcípnu tak se to většinou chvilku chová normálně a jede a pak postupně nastane stav kdy to je zase hlučné a netáhne.

Předem děkuji za všechny reakce.

Vloženo

Tezko hadat, ale jestli to treba po chvilce strati zatah, tak mozna bude jenom ucpany palivovy filtr, ktery propusti jen urcite mnozstvi paliva a proto kdyz tomu nalozis tak to chvilku taha z hadicek apak uz to nestiha. Takze bych mrknul na palivak a zaroven na turbo, jestli neni nekde zatecene ci neni nejaka ta hadicka povolena atp. Zkontrolovat haldinu oleje a jit to projet.

Ten palivak se nekdy zacpe dost rychle, pokud nekdo ma sehnanou levnejsi naftu a cerpa to z kanistru, tak tam kolikrat nejaky ten bordel napada a pak to zacpe filtr.

Vloženo

Přeji krísný den ,mám prosím dotaz.mám OC l 66 kw ,no mám podobný problém jako kolega co psal nedávno ,Jel jsme ted po dálnici a přestal mi tahat motor ,jelo to normálně jak jsem zvyklý a najednou utlum a nejede a nejde ,max 120 a ani ránu.,otáčky se blížily skoro ke 4 000 a více jak těch 120 .Dojel jsem na místo a zaparkoval .Vracely jsme se a potom to zase jelo bez problémů .Ale žádné klepání a ani jiný zvuk jenom to prostě netáhlo .-((

Vloženo

Jestli Ti to ztrácí výkon, můžou to být kábly od svíček. Mně jeden neustále probíjel a auto mi jelo na 3 válce, pak na všechny, pak zas na tři....Cvakání silně připomínalo hydroštěly, byly to však ty kábly.

Vloženo

Jednak se zase podívat co říká diagnostika na ten předvstřik. Jestli to není zase špatně.

A druhák, váha vzduchu. Co jsi tam dával?

Napříč internetem panuje názor, že JEDINĚ originál. Nevadí, že jsou jiné, ale značkové. Jedině ORIGINÁL Bosch.

Prodávám jak jsem koupil, ale tohle jsem četl nejednou.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...