Říjen 30, 201113 r octavie II 1,9 tdi chip ,rok výroby 3/2008 ,najeto 93500 km ,auto šlape zatím bez problémů.
Únor 5, 201213 r Octa combi elegance 2,0TDI CR...po roce jen 6000km,ma zena toho moc nenajezdi,ale i tak uz odeslo turbo...............
Únor 12, 201213 r O2 4x4 FL 1,9 bez filtru provoz od 06/2009 chip, najeto 167t., zatím mě vždy dovezla
Únor 21, 201213 r Tak přidám také moji zkušenost s O 2. Elegance 1.9 77 kW, r.v. 2005. K dnešnímu dni jsem najel něco přes 218 000 km. 1x výměna brzd, 2x rozvody, stab. tyčky zadní nápravy a nechal jsem vyměnit ty původní tvrdé těsnící gumy dveří. Kvůli laku. Před čtrnácti dny výměna aku (ty mrazy u nás ji dorazily) a před týdnem praskla půlka závitu nahoře na pružině přední nápravy, měněny tedy obě přední pružiny. Když nepočítám běžný servis, stírátka, žárovky, pneu, tak zatím vše původní a v kondici. Včetně tlumičů, což se divím. Chci si ji nechat ještě rok, to bude mít cca 250 000 najeto, jsem zvědav co ještě bude chtít. Ještě nikdy jsem neměl takhle ojeté auto.
Únor 25, 201213 r 1.9 TDi BXE 77kW 207 000km Akuálně mám 210 000km Upraveno Duben 27, 201213 r od ADLERos
Únor 25, 201213 r 1,9 tdi PD 77kw BJB motor a 81 000km koupeno pri 33tis v roce 2010 zatim nic problem,slape jako hodinky a to i v zime!
Březen 2, 201213 r 110000 km. Este 10000 a v servise necham majland (rozvody, predne brzd.platnicky, olej, filtre, sviecky, praca) .
Březen 23, 201213 r OII 2.0TDI BKD 10.2006 - 170300km, původní přední brzdy na 50%(rekord v servisu), ve 120tkm rozvody, běžná údržba, + nově nafasovaná OII FL 1.6TDI(14 dní) - 2000km.
Duben 27, 201213 r zatial klape ako hodinky To už je slušněj nájezd,doufám že to moje okta taky zvládne
Duben 27, 201213 r zatial klape ako hodinky Já mám 163 000km. Občas trnu, co se mi při těhle kilometrech přihodí, když to tady člověk sleduje (turbo, zlomená ojnice, a další co se tu probírá), ale jak vidím, tak mám auto teprve těsně po záběhu :-)
Květen 2, 201213 r OC II 1.9TDi 77kw 5qualt 6/2007 -> 129.970km, bohužel v 80.000 vyměněn celý motor (prasklý blok), lamela spojky, 1x komplet rozvody, 1x zadní brzdy, motorek zadního stěrače, blinkr PP zrcátka a pak taková běžná údržba samozřejmě - olej, filtry, žárovky, stěrače. Počítám že tento rok příjde na řadu setrvačník, už si tam nějákou dobu brblá, ale dokaď valí vpohodě, tak na něj kašlu.
Květen 4, 201213 r 170000km O2 77kw BLS - brzdy, rozvody, vacka-zdvihatka, pretesneni vstriku, filtr pevnych castic off a ted me ceka predni naprava a tlumice
Květen 12, 201213 r Uvedene do prevadzky 11/2010. Okrem beznych servisov meneny iba posilnovac brzd, ktory nevydrzal v zime . Brzdy zatial povodne. Upraveno Květen 12, 201213 r od a_sdfg
Červen 21, 201213 r Tak já mám na své OII 1.9 Tdi rok 2004 najeto 298000. Nečetl jsem to tu celé, ale myslím že jsem první s takovím nájezdem.
Červen 21, 201213 r Já na své OII najeto 256000..kromě pravidelného servisu byly měněny jen přední ložiska,brzdy,HSV,tlak.čidlo klimatizace..
Listopad 15, 201212 r Ano tchán na mém bývalém služebním autě, Oct I. 1,9 TDi 77kW s klimou, alu, ..tehdejší výbava myslím elegance, stará palubka, rv.2000, má teď 428.000 km tuším, bez nějakých velikých servisních úkonů brzdy, tlumiče, výfuk, repas turba, žhaviče, ložiska, rozvody celkem běžné věci. Už s tím umí jezdit za 4,2 l/100km delší trasy. Prý nic jiného nechce. Za poslední leta jediná závada - stahovačka okna el. se blokla. Nutno dodat, že jsem s tím jezdil prvních asi 280tkm zejména delší trasy /Bp., Blava, Pha, Wwa, BB, Lubljana, letiště ../ tj. řadil a brzdil jsem jednou za 50 km.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.