Pitrsak Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 Dobry den, mam takovej mensi vetsi problem. Mam F1 2001 Elegance 2.0 MPi s klimatizaci, ted v zime mi to nejak nevadi, ale co v lete, az bude vedro, no proste, nastartuju nastavim teplotu topeni treba do pulky, (klimatizaci nezapinam) a chvili to jede na pozadovanou teplotu, ale casem tak po peti minutach to zacne topit jako kdybych to mel na plny kule v cervenym, pritom ovladac je porad jen na pulce, kdyz chci stahnout teplotu uplne do modryho tak se nic nedeje a vesele si to topi dal, takze to ovladam uz jen rychlosti vetraku, kdyz mam teplotu nastavenou na studeno uplne, tak to chladi jak ma, do ty doby nez nepohnu trochu s ovladacem na teplotu, pak se to zase roztopi jak a uz s tim nic neudelam, ted v zime mi to moc nevadi, ale v lete asi bude, ptz kdyz uz to topi na max tak zapnu klimu, ovladac dam uplne do modryho a stejne si to topi jak chce naplno proste tak prosim poradte v lete jsem nechaval vymenovat termostat ptz se to trochu prehrejvalo jestli to s tim treba nahodou nesouvisi, a jeste ze mi obcas nefunguje tlacitko na cirkulaci vzduchu, obcas se to rozsviti obcas ne, ale to me nejak moc netrapi. Jeden znamí rikal ze by to mohl byt nejakej potenciometr, ale jisty si tim neni. kdyztak poradte co kde za kolik prosim :-) dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 Už se to tu řešilo. Je to v sekci eletrika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitrsak Vloženo 14. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 Sem tady dneska tri hodiny v kuse hledal, ptz uz se mi stalo ze mi napsali ze uz se to tu resilo, ale presne tenhle problem jsem nenasel :-( mrknu teda.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ciryl Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 To je tím, že je tam poloautomatická klimatizace, takže když mu nastavíš teplotu na polovinu (tedy nějakých 22 stupňů), tak se snaží co nejdříve dosáhnout teploty, proto to tak topí. Po tom, co se interiér vytopí na požadovanou teplotu, tak bude z výdechů proudit jen taková teplota, aby teplotu interiéru udržoval. V létě ti to bude dělat opačně, bude se snažit chladit, pokud mu nenastavíš vyšší teplotu než venkovní. Jinak pokud dáš ovladač teploty do jedné z krajních poloh, regulátor nebude brát vliv na teplotu interiéru a proudícího vzduchu a bude proudit plně teplý nebo studený vzduch. Ohledně té cirkulace, nerozsvítí se ti tehdy, pokud máš nastavený výdech na okna, aby se ti nemlžila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitrsak Vloženo 15. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 To sem si prave taky myslel ze kdyz je to klimatizace, ale ja ji ted vubec nezapinim, jedu jen na ventilaci proste, ale prijde mi kravina aby to vytapelo auto i kdyz mam ovladac na modrym nebo kousek od modryho a v tom aute uz je vedro jak svine :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ciryl Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 Tak teplotu reguluje i když je klimatizace vypnutá. Jak dlouhé jízdy jezdíš? Na našem roomsteru se teplota ustálí až po nějakých 20 minutách až klidně půl hodině půl hodině, tedy plynule, ne skokovitě. Jestli ti opravdu pořád topí, i když máš nastaveno úplně na modré (krajní poloha), tak někde bude závada, pokud dáš o jeden skok od krajní polohy, tak to je myslím pro něj 16 stupňů a vzhledem k nynějším venkovním teplotám se bude snažit přitápět. Závady mohou být různě: servo mísící klapky, potenciometr zpětné vazby mísící klapky, snímače teploty vzduchu z výdechů, snímač vnitřní teploty, nebo ovládání nastavení teploty. Nejlepší by asi bylo připojit na VAG a zkontrolovat akční členy a snímače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 (editace) polovinu veci co jmenujes fabie ani nema Pitrsak: koukni treba sem http://forum.skodaho...motorek-topeni/ a jinak hledej servomotorek topeni a vnitrni cirkulace...a uz na ne zacni setrit, je to pekne zakerna a navic nakladna oprava :-( Editováno: 18. Červen 2010, autor: Standis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ciryl Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 JAKÝ NEMÁ?!?!?! Tak se podívej třeba do schématu, nebo do auta s klimou a pak něco říkej... - Servo mísící klapky tam je a jelikož je to servo, tak to má i zpětnou vazbu polohy. - G191 - snímač teploty přiváděného vzduchu uprostřed - G192 - snímač teploty přiváděného vzduchu v prostoru nohou - je tam dokonce snímač teploty na výparníku - snímač teploty interiéru je přímo v panelu ovládání topení, hned vedle tlačítek cirkulace a AC... budeš se asi divit, ale má i svůj větráček - a taky je tam potenciometr na nastavení teploty... když už je tam servo, tak je to asi logické, ne?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 (editace) nebudu se s tebou prit, nemuzu najit relevantni udaje. kazdopadne co popisuje autor je jasna zavada a ne vlastnost. Je to bolest fabii Editováno: 15. Březen 2010, autor: headquest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitrsak Vloženo 15. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 Juuu moc dekuji, hledal jsem vsude mozne tady ale tohle jsem bohuzel nenasel, moc dekuju, zkusim to teda rozebrat jak je to v tom navodu, striknout tim kontaktolem a uvidi se, VAG mam ale jen demo verzi, tam asi nedam test akcnich clenu a zakladni nastaveni co? vrhnu se na to az bude lepsi pocasi a hlavne cas :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 Odišlo ti servo na nastavenie teploty vzduchu. Treba ho vymeniť. A najpravdepodobnejšie odišlo aj druhé servo nastavujúce smer vzduchu, takže odporúčam výmenu oboch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitrsak Vloženo 19. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2010 Myslis i to servo na ovladani cirkulace vzduchu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ciryl Vloženo 19. Březen 2010 Sdílet Vloženo 19. Březen 2010 (editace) ... A najpravdepodobnejšie odišlo aj druhé servo nastavujúce smer vzduchu, takže odporúčam výmenu oboch. Jestli myslíš klapku nastavení směru výdechu jako např. na okna nebo na nohy atd., tak to fabia nemá, to mám OII, F to má řešený pořád bowdenem. Editováno: 19. Březen 2010, autor: Ciryl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 19. Březen 2010 Sdílet Vloženo 19. Březen 2010 mysli vnitrni cirkulaci...a ano, to bude taky K.O. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pokec xx Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 Měl jsem ten stejný problém - byla to mísící klapka - je ve středovém panelu vedle plynového pedálu. Když sem to rozdělal a otočil regulací tak se prostě v určitém místě přidírala. Jestli chceš mít klid kup novou - ja jsem ji celou vyčistil (prostříkl kontaktolem a ozubená kolečka namazal vazelinou - byla tam) a už skoro rok jede jak má. Ale jeto strašná práce dostat ji ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
repkin Vloženo 18. Červen 2010 Sdílet Vloženo 18. Červen 2010 Já mám trošku jinej problém. Po cestě 360 km mi auto celej den topilo, topení jsem měl přitom stáhlé na nejnižší teplotu v modrém a hlavně bylo vypnuté. Když jsem ho zapnul, tak z ofuků šel teplý vzduch rychleji. Co by to mohlo být? Naposledy jsem měl venku středový panel, je možné, že jsem tam nějak špatně hnul s drátkama od topení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 18. Červen 2010 Sdílet Vloženo 18. Červen 2010 koukni tady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
repkin Vloženo 21. Červen 2010 Sdílet Vloženo 21. Červen 2010 Díky, zjistil jsem, že mi vyskočilo ovládací lanko co jde od budiku do topeni. Bohužel u sebe nemám nářadí, takže to bude muset dalších 350 propocených km počkat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
repkin Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 Tak jsem dneska opětovně rozebral celou palubovku, při zpětné montáži mi dělal problémy konetor od autorádia, kterej mi překážel, ale už se to vyřešilo. Vyskočili mi obě lanka od topení, na regulaci teploty se nachází lanko na levé straně prostřední palubky, jako by nad pravou nohou řidiče, regulace místa kam má foukat se naopak nachází vedle levé nohy spolujezdce, u řidiče se dá dostat pěkně, od spolujezdce tomu brání černý spodní kryt, takže se tam musí jít přes střed. Stačí lanka jen nacvaknout zpátky a pak vychytat správnou polohu lanka od teploty a vyzkoušet, jak jde otáčet s kolečkem. Topení už v pohodě fachčí, ted jen vyluxovat auto, vyměnit olej a svíčky a pak vyšňořit na sestry svatbu, když už vezu nevěstu do kostela . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.