Přejít na obsah

Yetti nebo Roomster ?


tentacle

Doporučené příspěvky

Light assistant dělá přesně co ? Má to i ty světýlka v zrcátkách ?

hm light assistant to bude asi len coming home a leaving home funkcia (po zamknuti este zostavaju svietit predne svetla a podobne pri odomknuti sa rozsvietia), tie svetielka v zrkadlach to je boarding spot (osvetlenie nástupného priestoru)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm light assistant to bude asi len coming home a leaving home funkcia (po zamknuti este zostavaju svietit predne svetla a podobne pri odomknuti sa rozsvietia), tie svetielka v zrkadlach to je boarding spot (osvetlenie nástupného priestoru)

Hmm to jsem si myslel, ale boarding spot jsem jako separe položku nikde neobjevil, asi jen exkluzivně pro nejvyšší výbavu :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

light assistant dela to, ze podle urovne okolniho osvetleni zapina nebo vypina svetla - zatimco denni sviceni se zapne vzdycky a clovek si musi potkavaci sepnout, LA tohle dela automaticky.

znamena to tedy, ze pri dostatecnem osvetleni sviti denni svetla, pri poklesu intenzity osvetleni se zapnou standardni a naopak. dal to automaticky rozsvecuje potkavaci svetla pri dosazeni 140km/h na dobu vic nez 10s, vypina je po dvou minutach rychlosti pod 65km/h. dal se svetla rozvecujou napr. v desti pri zapnutych steracich.

obsahuje taky coming a leaving home

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně jak říká bojler, tak to i funguje.

Kapr1: přeju ti to :palec2: měl jsem větší než 9% slevu, ale o tom to téma není.

tentacle: jakou máš tedy výbavu v yeťákovi? 8 týdnů je v pohodě, já ho měl za 6 týdnů. Kamarád čeká od listopadu na dvě Pola a myslím, že ty budeš mít auto dřív než on :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak s ohledem na omezený rozpočet jak už od začátku víme to dopadlo následovně:

Yetti 1.2 TSI ve výbavě Active + navíc.....

- stříbrná metalýza (musíme ji na firemních autech mít)

- zabezpečení CONSTRUCT (opět musíme mít)

- povinný paket

dále...

- MAXI DOT

- Light Assistant

- asistent rozjezdu do kopce (vydupala si přítelkyně :) )

- dálkové ovládání centrálu + 2 sklopné klíče

- kola z lehké slitiny 16"

- ukazatel kontroly tlaku v pneu

- blbosti typu:

# 3. hlavová opěrka vzadu

# bederní opěrky řidiče a spolujezdce

# schránka na brýle

# popelník vpředu a vzadu (spíš na papírky a bordel - u nás nikdo nekouří :)

- ochranné boční lišty dveří

- vyhřívané trysky ostřikovače čelního skla

- vyhřívání předních sedadel

- elektrické ovládání oken i vzadu

a víc to chlapi fakt nedalo ..ufff... (no trochu jsem limit přelezl, ale bylo přimhouřeno oko) ;)

2DIN rádio s navigací, bluetooth a DVD bude řešeno zcela samostatně dodatečně mimo limit

Editováno: , autor: tentacle
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl v autosalonu. Nebylo to lehký, prodejce mě jednoznačně přesvědčoval, že by šel do lepší výbavy a tlačil mě do Roomstera v plný polní (jako ta výbava by fakt byla luxus ... nejvyšší Atractive + spousta dalších věcí včetně pano-střechy a navigace Amundsen ..) Zrovna tam přivezli jak Roomstera tak Yettiho. Posadil jsem se do obou. Ne že by Roomster nebyl fajn, ale zdálo se mi, že bylo myšleno hlavně na spolujezdce vzadu. Ve předu už nad hlavou takový místo nebylo... Na a potom mě nechal projet v Yetíkovi a bylo rozhodnuto ... nakonec jsem přeci jen oželel tu super výbavu Roomstera :) No snad jsem neudělal velkou chybu. Čekací doba prý okolo 8 týdnů :rolleyes:

Jestli ono to nebude tím, že má prodejce relativně větší provizi z dodatečné výbavy, nežli z auta samotného.

Editováno: , autor: YetiMan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Měl jsem 3,5 roku R (1.2 HTP/51 kW, Style) a byl jsem naprosto spokojen :p . Roli rodinného vozu plnil na 100 %. Pak jsem se jel s rodinkou podívat do salůnu, jestli bychom se vešli do OII, jinak jsme uvažovali opět o new R ... a nakonec přijel se skladovým Yetidlem 1.2 TSI Fresh I ... mám jej 14 dnů, najeto cca 800 km ... takže na nějaké důkladné srovnání R a Y je ještě brzo. OII odpadla z důvodu prostoru na zadních sedačkách (mám skorem 2 metry, takže v OII si za mě nikdo nesedne), R byl v tomto bezkonkurenční. Y je ale vyšší,takže sedačku mohu mít více vpředu a vzadu je tak více místa než v OII. Mám Y bez rezervy, takže kufr je subjektivně stejně prostorný jako u R. Y je ale mnohem pohodlnější, lépe zvládá nerovnosti na našich cestách necestách. R byl takový kostitřas, motor u Y je ďábelský, oproti HTP disponuje dostatečnou rezervou na předjíždění a spotřeba je srovnatelná. Další postřeh je, že se s Y lépe couvá, bo je z něj dobře vidět. S R se bez parkovacích senzorů špatně parkovalo, v R jsem je měl, do Y jsem uvažoval o dodělání, ale nejsou potřeba.

Pokud bych opět volil mezi R a Y, poté, co jsem obé vyzkoušel, nyní bych volil Y, páč je to dospělejší, pohodlnější, bytelnější a tedy i bezpečnější embéčko (bohužel ale i dražší, a to více, než je zdrávo). Tak ještě uvidíme, jak bude yetidlo sloužit a jak si poradí v létě s Chorvatskem, třípísťák R sloužil celou dobu bez problému. Jediná závada vlastně byla, samozřejmě po záruce, čidlo parkovacího senzoru :kol-47: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...