Březen 26, 201015 r Koukám že z toho zas je šaškárna.Každý má hold svůj způsob tak se nemá cenu hádat.Já používám pouze pojízdný hever a ten co je v kufru u rezerva už nechci ani vydět po zkušenosti že auto se šouplo do strany a promáčklo práh z boku je ten kus plechu co mu říkaj hever pase. Pěkně pod ramena a paráda nikdy problém.Co se týče sloupového zvedáku tak pouze s gumovými podložkami za prahy. Upraveno Březen 26, 201015 r od acek
Březen 26, 201015 r Autor Koukam ze to tedy neni tak uplne samozrejma vec jak jsem si myslel. Takze jsem nafotil podvozek a pojdme si ukazat kde se to ma cim zvedat. Jako klasicky hever si predstavuju tohle vsimneme si charakteristickeho zakonceni ve tvaru U ktery zapada na lem prahu. Jako pojizdny hever si predstavuju tohle nechapu proc to ma tak debilni konec, ktery podle mne bez pouziti dalsi podlozky poskodi pri zvedani jakekoliv misto na podvozku. A ted kde zvedat, cervene sipky jsou uplne jasne pro klasicky zvedak(tvar U), zapadne pres lem tam kde ukazuji prolisy v prahu a pakticky neni mozne se splest :-) Zlute sipky ukazuji kde asi zvedat pojizdnym heverem ale to prave nevim presne, vzadu je takove plastove kolecko, je meke tak nevim jestli se za to da zvedat, vpredu jsem nenasel zadne charakteristicke misto kde zvedat. Je jasne ze pojizdny hever nelze dat na lem prahu jako klasicky hever protoze by se ohnul lem. Tak ted radte.
Březen 26, 201015 r kde si to označil žlutě se to má přesně zvadat čimkoliv jiným než heverem u rezervy
Březen 26, 201015 r Autor kde si to označil žlutě se to má přesně zvadat čimkoliv jiným než heverem u rezervy ale pres nejakou (drevenou, gumovou) podlozku ze?
Březen 26, 201015 r To jsou přesně ty zvedací místa, jinak já mezi hever a auto dávám kousek dřevěné desky...
Březen 27, 201015 r Konecne to tu je pro nektere nechapavce nafoceno. No presto si myslim ze i tak to nekterym stacit nebude.
Březen 27, 201015 r Chlapi,když používáte hydraulický zvedák,jakou má max. výšku zdvihu?.Já jsem si koupil zvedák který má max 330mm a když ho zvednu na max výšku,tak kolo mám pořád na zemi.
Březen 27, 201015 r Tak som si dovolil dolozit do tych fotiek svoje polohy hydr.zdvihaku. Vpredu jak je matka co drzi celu napravnicu. ked to drzi cely predok tak to na tu chvilu udrzi auto. Zadok,jak je ten plech co je v nom silentblok...silny plech...neriesim ziadny oder ochr. naterov a pod blbost..
Březen 27, 201015 r Já jsem si vyrobil přesně identické účko jako má hever v rezervě,ten nasadím do hydraulického zvedáku ještě do něj vložím gumu o síle 1 mm a zvedám to v místě kde jsou ty prolisy(značky)už pět let a vše je v pohodě.Jinak za ramena a pod.části se auto zásadně nezvedá.
Březen 28, 201015 r My se ale bavíme celou dobu o jednoduchém hydraulickém zvedáku, který má "pouze jeden" opěrný bod cca 50mm v průměru.
Březen 28, 201015 r bolek A to je v čom rozdiel keď dvíhaš na jednoduchým hydraulickom zdviháku, alebo tom v servise. Ale sa to dvíha na tom istom mieste nie. To čo tu dali ten návod tak to je auto zdvihnuté na montážnej linke. Na ten jednoduchý hydraulický zdvihák treba dať dajakú gumu a nepoškodí nič na tom podbehu.
Březen 28, 201015 r bolek A to je v čom rozdiel keď dvíhaš na jednoduchým hydraulickom zdviháku, alebo tom v servise. Ale sa to dvíha na tom istom mieste nie. To čo tu dali ten návod tak to je auto zdvihnuté na montážnej linke. Na ten jednoduchý hydraulický zdvihák treba dať dajakú gumu a nepoškodí nič na tom podbehu. Především je to nebezpečné, bo ne každý hydraulicý zvedák má zářez. Jsou zvedáky, které mají rovnou plošku. Ne každé auto je v těchto místech zdravé, mluvím tím o korozi. Opěrné místo zvedáku by se mělo celou svou plochou opírat o zvedanou část, nikdy ne bodově Já prostě dávám hever pod nejpevnější místo na karoseri, ale každému podle gusta. Mám negativní zkušenost se zvedáním za lem prahu a už nikdy tam pojizdný hever dávat nebudu.
Březen 28, 201015 r Notobi a bruno128 keď v servise dvíhajú auta na zdvihák tak kam dajú tie ramena. CHLAPEČKU pokud ten servis má kvalitní mechaniky a ne LEMPLY CO O AUTECH NEVÍ ANI TY ZÁKLADNÍ VĚCI tak to zvedaji tam kam jsme psali MY
Březen 28, 201015 r Natobi Clapeček Chceš mi povedať že na celom svete sú LEMPLY CO O AUTECH NEVÍ ANI TY ZÁKLADNÍ VĚCI. V každom servise originál servisoch to tak zdvíhajú, tak prosím ta nerob zo seba totálneho idiota. Chod sa popozerať do servisov ako to zdvíhajú a potom tu mudruj.
Březen 29, 201015 r Natobi Clapeček Chceš mi povedať že na celom svete sú LEMPLY CO O AUTECH NEVÍ ANI TY ZÁKLADNÍ VĚCI. V každom servise originál servisoch to tak zdvíhajú, tak prosím ta nerob zo seba totálneho idiota. Chod sa popozerať do servisov ako to zdvíhajú a potom tu mudruj. Ano, zvedaji to casto prave za ten prah, ale jenom proto ze but to nekteri nevedi nebo je taky velka vetsina tech co je jim zdechlo si kleknout na podlahu a ramena zvedaku nastavit. Ja prahy nemam prohnile a kdyz jsem videl jak mi to jeden idiot zvedl, malem jsem vykvetl. samozdrejme jsem si pak mohl lem prahu porovnat.
Březen 30, 201015 r Od tý doby co jsem si ohnul práh klasickým heverem u rezervy, tak ho mám v autě jen pro případ nouze. Jinak souhlasím se zvedáním, hydraulickým heverem, tak jak je označeno na fotkách. Stejně tak se dělá i u nás v servisu
Březen 30, 201015 r Myslíte si, že klasický hokejový puk by mohl být vhodný jako ochrana před poškrábáním/sklouznutím? Nebo radši nějaké to "prkýnko"?
Duben 5, 201015 r na pojazdny hever odporucam si urobit kovovu platnu ktoru zdola istim trubkou proti posunutiu, na kovovu platnu doporucujem nalepit tvrdu dumu do ktorej vyrezem cca 1 cm hlboku drazku, hever potom pekne kopiruje prah a je pevny, a to hlavne.
Duben 27, 201015 r Myslíte si, že klasický hokejový puk by mohl být vhodný jako ochrana před poškrábáním/sklouznutím? Nebo radši nějaké to "prkýnko"? Puk je v pohodě ale po čase praskne
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.