Přejít na obsah

Cukanie 1,6 75kW


tomikutik

Doporučené příspěvky

Chcem sa vas opytat na problem, ktory mame s motorom v Octavke I, 1,6 75kW. Pri normalnej jazde ustalenej, pri rychlosti okolo 50 km/h na 3. a aj 4. prevodovom stupni auto nejde plynule, ale je citit iste cukanie, ako keby som neskutocne rychlo mackal a pustal troska plyn. Jednoducho to pocukava, jazda nie je uplne plynula. Nemali ste s tym niekto problem? A neviete,co by to mohlo robit? Dakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kolego kdybys jen trochu hledal tak to tady najdeš. Já jsem cukání řešil v reklamaci systém pokus omyl - žádné svíčky (u 55kw má cukání jiné příčiny) ani vstřiky ale ventil zpětného vedení spalin (tuším že EGR) je příčina cukání při ustálené rychlosti a po jeho výměně je klid. Jinak jsem zkoušel i různé čističe a V-power vše zbytečně. Diagnostika ve značkovém servise nic neukáže ale zjistit se to prý dá jen se musí vědět jak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem obidvom, skusim sa poradit v servise, dufam, ze tam budu vediet aj to EGR nejakym sposobom skontrolovat. Presne ako si napisal, tak diagnostika nic neukazuje. Len este najst nejaky servis poriadny, lebo zaruka uz nie je a v znackovom si pytaju nehorazne peniaze skoro za nic... Mas pravdu, skor som sa mal trocha popozerat po fore...pre buducnost pozrem najskor;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když si pozorně přečteš moje příspěvky tak moje příznaky s vašema naprosto shodují a bude to na 100% ten ventil můžeš jít najisto, mě to dost potrápilo byl jsem 5x v servise dělali mě rozbory paliva (po v-poweru jsem bral i no name benzín a ten byl přes mé obavy v pořádku) proto aby se mě zbavili, zbytečně jsem jezdil, telefonoval, mejloval a stěžoval u výrobce a to jsem si koupil nové auto abych se vyhnul aspoň za začátku podobným průšvihům. Prý se to podle průběhu nějaké křivky diagnostikovat dá mi říkal jeden specialista. I v sekci fabie jsem našel informace o ventilu a měli stejný problém. Dej vědět jak jsi dopadl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám zase jeden z mých dlouhých dotazů, ale jsem prostě perfekcionalista na auta tak chci mít vše v ažůru ...

předně píši že auto jede super, spotřeba malá ale jen prostě občas na volnoběh sem tam motor zaškobrtne. Hrál jsem si s vagem a našel pár nesrovnalostí s DP.

Vše mám poctivě zkontrolováno, pravidelně měněno, opečováváno. Konektory všeho prostříknuty a poctivě docvakány

Readiness kod same 0, paměť závad 0

Prosím fachmany a experty na diagnostiku jestli nepomůžou

- blok 001 - lambda regulace -10%-+10% - mě občas skočilo míň než -10% - tzn. lambda reguluje na míň paliva

- blok 002 - nasávané množství vzduchu 2,0-4,5 g/s - mě to občas klesá až k 1,5. což by mohlo být přisávaní falešného vzduchu nebo vadný senzor. váha čištěna a stejné (byla čistá) a přisávání na 99,9% vyloučeno

- blok 30 - lamba před katem 111, za katem 110 - mě občas z ideálního stavu skočilo 110, 000 - vadná lambda před, za, obě?

- blok 031 - lambda regulace 0,99-1,01 - mě občas neuvěřitelně skočilo -0,97 právě v okamžiku toho zaškobrtnutí - vadná první lambda?

- blok 032 - lambda při volnoběhu -14%-+14% - mě občas až -20% - vadná první lambda nebo přisávání vzduchu? s vyššími otáčkami se to srovnalo

- blok 034 - teplota katalizátoru - ... - motor byl ohřátý a bylo tam 26°C po chvilce skočilo na 320°C - vadný senzor na lambdě za katem? nebo z čeho se měří teplota katu?

vše ostatní v mezích DP, žádná vada není znatelná

Nechce se mi měnit pokus / omyl váhu a obě lambdy tak zkouším jestli někdo nemá zkušenost, radu, neví jak tyto věci přesně fungují a jestli nemají třeba něco společné. Vlastně jediné co mě napadá je že jsem nekontroloval konektor ŘJ a její konektory.

díky díky díky a škodovkářum zdar ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

město na to nemá vliv. pokd to nepíše žádnou závadu je nesmysl se v tom hrabat dokud nic nesvítí nech to jak to je čim víc to budeš rozpojovat a spokovat jen se uvolní konektory všeho moc škodí i když to myslíš dobře timhle je to pak jen horší.

To cukání zpusobuje nejspíš EGR ventil jak to pustí co sání spaliny z výfuku tak si motor prostě cukne to je celej problem

EDIT: překlepy

Editováno: , autor: notobi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

město na to nemá vliv. pokd to nepíše žádnou závadu je nesmysl se v tom hrabat dokud nic nesvítí nech to jak to je čim víc to budeš rozpojovat a spokovat jen se uvolní konektory všeho moc škodí i když to myslíš dobře timhle je to pak jen horší.

To cukání zpusobuje nejspíš EGR ventil jak to pustí co sání spaliny z výfuku tak si motor prostě cukne to je celej problem

EDIT: překlepy

Naprosto proti tomu souhlasím ... :aggressive: jak to jede, tak do toho nejebat :prc: Taky sem tam zaznamenám drobnou změnu otáček při volnoběhu.

Editováno: , autor: Hupy Frud
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- máte asi pravdu, dokud nic nehlásí nechat být ale ... já prostě musím vědět proč to tak je, hlavně jak lambda 1 může přehodit z +1 na -1 !!! to je jak 14,7 dílu paliva ku 1 dílu vzduchu ???

- jinka cukání ustalo po tom protáhnutí ale nestandardní hlášení VAGu furt stejné

lambda 1 má kolem -0,999, váha vzduchu míň jak 2g/s, lambda 2 hodnotu 000 :(

- možná to moc řeším ale když dám test akčních členů tak při cvakání EGRu to škube jinak, výrazně a přesně v taktu ventilu, mě to poškubávalo spíš jako při testu odvětrání nádrže (to jsem řešil jinde a po profouknutí vedení už ventil odvětrání bez chyb) ale teď už OK

- asi to budu dál studovat, musím to rozluštit jinak mě to sejří ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když si pozorně přečteš moje příspěvky tak moje příznaky s vašema naprosto shodují a bude to na 100% ten ventil můžeš jít najisto, mě to dost potrápilo byl jsem 5x v servise dělali mě rozbory paliva (po v-poweru jsem bral i no name benzín a ten byl přes mé obavy v pořádku) proto aby se mě zbavili, zbytečně jsem jezdil, telefonoval, mejloval a stěžoval u výrobce a to jsem si koupil nové auto abych se vyhnul aspoň za začátku podobným průšvihům. Prý se to podle průběhu nějaké křivky diagnostikovat dá mi říkal jeden specialista. I v sekci fabie jsem našel informace o ventilu a měli stejný problém. Dej vědět jak jsi dopadl.

Cau lidi, mam asi hodne blbej dotaz? kde najdu ten ventyl???? prosim o rady :help::help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten zmetek je u škrtící klapky a vede k němu odspodu od výfukového potrubí trubka

ja sem asi magor proto ze to nemuzu nikde najit :-( do klapky me vede pouze trubka k aktivnimu uhli...jinac tam je stekr na ovladani potenciometru a nic vic....:help:kam ta hadice ma vist ??? pls foto...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja sem asi magor proto ze to nemuzu nikde najit :-( do klapky me vede pouze trubka k aktivnimu uhli...jinac tam je stekr na ovladani potenciometru a nic vic....:help:kam ta hadice ma vist ??? pls foto...

ale ja mam 1,6 55kw a tam to je taky????:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- magor nejsi na 55kW spetne vedeni spalin a EGR ventil pouštějící je do sání NENÍ

- ono teda se Benovi06 není co divit že ti píše o EGRu když ty píšeš o cukání v tématu o 75KW 1.6i

proto ze sem nanasel zadny jiny tema na 55kw :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...