Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Atmoska 1,4 taky není nijak hlučná - větší hluk začíná až tak od 120-130km/h respektive nad oblastí otáček 3500-3800rpm, při "předpisový" jízdě po silnicích nedálničního typu je jízdní hluk daleko víc způsobovanej obtokem vzduchu kolem krabicoidní kastle a značkou/druhem obutí než samotným motorem... A co mám možnost jet s TSI 63kW (ve fábuli HB), tak se liší jen lepším zátahem odspodu, jak se točky navýší nad 3000rpm, tak taky začne ryčet - jen je to takový víc basový ve srovnání s atmoskou, protože to je jednoduše "o tisícovku otáček níž" - na vzniku hluku se u TSI podílí větší tlak ve spalovacích prostorech proti atmosce a taky se u obou motorů projevujou konstrukční nedostatky nebo spíš zanedbání - například vynechaná protihluková izolace na spodku kapoty i na spodku tunelu kolem vejfuckovýho potrubí...

Vloženo

Přesně, jak píšeš - jet hodinu po dálnici se dá vydržet, ale delší cesta je pak utrpení, a to mám na kapotě tu zmiňovanou deku. V sobotu mám předváděcí jízdu, tak to prověřím. TSI má delší převody, kolik točí při 130km/h?

Vloženo (editace)

Honzo, dával jsem to sice do jiného témetu, ale mělo by to být - tabulka 63 kW jsou pro Roomstra, 55tka je fabia.

Ještě pro pobavení, teoreticky dle výpočtu by to mělo být 3106,6 ;-) pro 195/55 15

post-2956-0-71437600-1409840991_thumb.jp

Editováno: , autor: norton
Vloženo

To by mohlo sedět Pandoro, Honza rozhoduje o Roomstru a ten má "kousek" kratší převod. Přece jenom je to větší "bedna" a hlavně ta "useknutá" záď tomu "pomáhá". Za vozem je větší podtlak, který "táhne dozadu" Rooma víc, než Fabču. Zkrátka, za Fábií není tak výrazný "pytel", což je znát hlavně ve vyyších rychlostech. Tady mají výhodu liftbacky, nebo takova 911 od Porcheho... ;-)

Vloženo (editace)

Např. příspěvky typu "prý" a "slyšel jsem" nebo "údajně" se jistě nezakládají na osobních zkušenostech. Proto se ptám po skutečných poznatcích z první ruky.

Dnes je jistě vyřešen problém s rozvody, někdo tu však také měnil turbo, někomu se motor pozdě zahřívá. Houpe se volnoběh. To u 1,4/63 neznám, ale ten je zase hlučný.

Rád bych pořídil Roomstera ještě v podobě, v jaké je dnes, protože nástupce už bude docela velká (a tedy i dražší) kráva. Tak abych nelitoval, že jsem si neponechal ten starý...

Po mých, dosti negativních zkušenostech s původním motorem než došlo loni k výměně za provedení "2013" bych se TSI i tak nebál. Nový motor se zatím vyhnul zarachocení( skoro 30000km) oproti starému s již v těchto kilometrech po výměně rozvodů, spotřeba oleje byla nula nic od výměny turba u starého motoru(tzn. že ´by mohl být klid). V mém očekávaném autě se bude v nádrži sice šplouchat nafta, ale při dalším autě zpět do vrnivého benálu. Být v Yetíkovi EA211, tak naftu neberu, ale tady už by EA111 byla jako nenasytná bestie. Delší zahřívání je dáno malým odpadním teplem přímovstřiku. Samozřejmě je s podivem, že to nikomu z té hromady testmenů nevadilo. Dnes je poupraven SW a clonka na čerpadle vodu "popouští" a alespoň%n nástup topení je rychlejší.

To Ekkar- TSI u Rooma a Fabule izolaci kapoty má. Je však s podivem, že kategorií vyšší Octa u benzínů toto nemá. Asi je zase lepší ta mezikabinová.

Editováno: , autor: KubinoPv
Vloženo

Vždyť se o tom teď všude píše, že i přes posílení směn nedokázala továrna uspokojit všechny zájemce o FII. Na několik stovek zákazníků se nedostalo. Těžko bys už objednal.

Vloženo

Cca doby dodávek vozů od objednání - CitiGo - do 14ti týdnů

                                                             - Fabia II - nelze

                                                             - Roomster cca 8-12 týdnů

                                                             - Rapid do 8 týdnů

                                                             - Octa lift do 12ti týdnů

                                                             - Octa combi až 28 týdnů

                                                             - Superb 10- 14 týdnů

                                                             - Yeti až 28 týdnů

Vloženo

To takto nelze srovnávat, protože 1.8 TSI a 2.0 TSI mají výměník vzduch/vzduch, zatímco 1.2 TSI a 1.4 TSI voda/vzduch. Tedy kromě1.4 TSI Twincharger, kde je opět vzduch/vzduch. Mluvíme tedy o motorech EA111.

Vloženo (editace)

a to voda vzduch je spolachlivejsie ako vzduch vzduch? som cital ze to je chluba 1.2TSI :) a odkial mas taketo info dielenska prirucka 1.2TSI?kubino a co z toho je inter?

Editováno: , autor: juraj07

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...