Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Jo arva ona se ještě prodává ? Když jsem s ní kdysi čistil olejničky š 100-120 vždy po zahřátí si motor povrchově zadýmil

jj predáva, tak to je pozitivna sprava a jak dlho to dymelo?

  • 1 měsíc později...

Měl jsem dnes možnost obhlédnout částečně rozebraný model motoru 1.2 TSI, tak jsem vám ho nafotil, ať z toho také něco máte  :kol-28:

 

ODKAZ NA ALBUM TADY.

Super. Prosím, môžeš ešte nahrať niekam na uloz.to alebo podobný server všetky fotky v pôvodnom rozlíšení? :-)

Fotil jsem to telefonem, takže kvalita ve velkém rozlišení nic moc  :kol-32: .. Kdybych věděl, že tam bude zrovna tento motor, měl bych minimálně zrcadlovku  :kol-28:

Upraveno od Galvi

Sakra kde na to ty stále chodíš :)

minimálne zrkadlovku ? :D A maximálne ? Hubblov teleskop alebo 4K kameru ? :D

Tentokrát přijela škodovka za námi, měli jsme přednášku a přivezli sebou i pár věci na koukání a mezi nimi i motůrek.. Pak nějaké auta...

Místo zrcadlovky nějakou kameru typu GoPro HERO3+ a podobně  :kol-28:

A nerekli na prednasce, proc i na novych vozech si lide stezuji na rachoceni?

:D To ne.. Na to jsem se ptal i minule a prd jsem se dozvěděl  :kol-28:

  • 5 týdnů později...

Tak já měl dneska první závadu na motoru. Přepálil se kabel ke svíčce na 3. válci :) Ještě aby taky ne, když vede ani ne centimetr okolo turba bez izolace... Jezdím teď 300-400 kilometrů denně, takže se začínají objevovat první nedostatky :)

  • 4 týdny později...

Dnes som bol prvýkrát na STK. Nepresiel som. Keď ma technik zavolal pod auto ostal som v šoku. Cely spodok motora totálne zaolejovaný ťahá sa to až na tu sieťku na výfuku. Je zaujímavé že olej nemizne ani pod autom nič. Tak som zvedavý čo na to servis.

ventil odvzdušnenie veka hlavy valcov nemáš ulomený?

Zvrchu vyzera byť v pohode, iba že by bol prasknutý alebo niekde dole hadička.

Nejspíš budeš mít povolený šrouby u odlučňovače oleje,já to tak měl,auto vyrobené v 09 2010

Servis to vidí na prasknutý kryt odlučovača oleja alebo jeho netesnost. V utorok to bude hotové, dám vedieť.

mel jsem ten samy problém,je umisteny jakoby ze zadni strany motora dole,je integrovany na blok motoru,ze zhora si to ho vsimnes jen ztezi ale jde to videt,kdyz jsen vlezl pod auto tak jsem to tam mel taky zaolejovane.

Nejlepsi bylo,ze jsem si toho vsiml při 61000,takze 1000 po zaruce a cena 800kc,jen dotahnuti sroubu,kdy mas prosim Te auto vyrobene?jestli to není seriove vis v nejakym horizontu

05/2010. Presne tak je to vidno iba keď sa dvihne auto, je to hore nad olejovou vaňou a steká to až na ňu. Nevšimol som si to za 20 t. km až na STK.

Dnes opravene, prasklina na kryte olucovaca oleja, slzilo olej. Pretesnené silikonom.

klasika

  • 1 měsíc později...

už přemýšlím nějakou chvíli nad jednou otázkou - má ten náš TSi motor zapalovací cívky? něco jako je na HTP, kde odcházejí...jestli je vozit taky s sebou pro sichr.

Nemá, stačí se na něj pořádně podívat - uvidíš zapalovací kabely (už to napovídá, protože kdybys tam měl na každé svíčce zapalovací cívku, vedly by k ní jen "tenké" drátky), které vedou od svíček dozadu k zapalovacímu modulu. ;)

  • 1 měsíc později...

Ahoj, chystám se pořídit Roomstera Trumf TSI. Dosud jsem měl k téměř plné spokojenosti Roomstera Style+ 1,4/63kW. Pro hlučnost motoru 1,4 bych rád nyní motor TSI. Četl jsem tady různá hodnocení i mnoho různých testů po internetu, ale dost z toho na mně působí, jako (promiňte mi to) hospodské řeči.  Mohl bych touto cestou poprosit ty z Vás, kteří mají vlastní zkušenost s provozem obou uvedených motorů, jaké je jejich porovnání? Spotřeba, hlučnost, atd. Díky moc.  

Tak jestli ti připadají reálné zkušenosti majitelů jako hospodské kecy, tak opravdu ti nedokáže asi nikdo pomoct.

 

Jestli tě tedy zajímají mé zkušenosti jako majitele obou motorizací - s každou najeto za rok a půl cca 12 tisíc km, tak hlučnost nižší u TSi, ale u 16V taky žádná tragédie. Spotřeba srovnatelná, TSi při běžném ježdění nemá oproti TSi žádnou výhodu. Pružnost má TSi o trochu lepší, ale žádná raketa to taky není. TSi má sice vyšší krouťák, ale má zase převody víc do rychla. O spolehlivosti jsi už slyšel, k tomuto se nevyjadřuju. 

Upraveno od froggy

Např. příspěvky typu "prý" a "slyšel jsem" nebo "údajně" se jistě nezakládají na osobních zkušenostech. Proto se ptám po skutečných poznatcích z první ruky.

Dnes je jistě vyřešen problém s rozvody, někdo tu však také měnil turbo, někomu se motor pozdě zahřívá. Houpe se volnoběh. To u 1,4/63 neznám, ale ten je zase hlučný.

Rád bych pořídil Roomstera ještě v podobě, v jaké je dnes, protože nástupce už bude docela velká (a tedy i dražší) kráva. Tak abych nelitoval, že jsem si neponechal ten starý...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.