Únor 5, 201114 r ještě mají tento http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/022906149a-tesnici-krouzek-trysky-10x2-5-fabia-octavia-octavia-2.html edit: Celkem je třeba 8 gumiček, nebo pouze 4? Upraveno Únor 5, 201114 r od kren
Únor 6, 201114 r tak tohle ještě zkusím ty těsnící gumičky, jinak jak tu píše každý nový, filtr , nové svíčky vag nic nepíše . a spotřeba 9,2. jezdím denně stejnou trasu a nijak se neliší moc spotřeba léto zima.. brutálně
Únor 6, 201114 r kolik vam to ukazuje teplotu nasavanyho vzduchu u zahratyho motoru? mela by byt stejna jako teplota okolniho vzduchu
Únor 6, 201114 r podle DP by prave i na miste mela odpovidat teplote okoli...hodnotu si nevybavujes? mne to totiz ukazuje 28,5°C a je to jedina hodnota, ktera neodpovida udajum v DP Upraveno Únor 6, 201114 r od headquest
Únor 6, 201114 r to vůbec, už je to pár měsíců, co jsem na to koukal.....zítra to ale ověřím. Co píšou v DP?
Únor 6, 201114 r Ze zobrazovana hodnota ma odpovidat cituji: "asi teplote okoli" takze +/- nejaky stupinek by to mela byt teplota vzduchu venku.
Únor 7, 201114 r Tak těsnění vyměněno. Uvidí se, zda se spotřeba vylepší. Zaslali mě ale o 9 kroužků navíc, takže kdyby měl někdo zájem, nechám je za polovic.
Únor 8, 201114 r Nevím teď v jaké skupině to má být, ale ve skupině 004 bylo 81°C (teplota kapaliny) a 45°C, dále ve skupině 006 bylo také 45°C a ve skupině 034 bylo -32°C.(to vše při nastartovaném motoru a za jízdy to kleslo za 45°C chvilkově na 43°C....To asi nebude uplně ideální
Únor 8, 201114 r je to v 004 tech 45°C pokud se prave nenachazis na sahare, tak to asi uplne OK nebude. Na druhou stranu by to chtelo nekoho, kdo tomu opravdu rozumi a vyjadril by se k tomu co to vlastne ma ukazovat. Podle DP to ma ukazovat teplotu okolniho vzduchu do cehoz ma 45°C dost daleko. Ukazovalo by to bud na vadny cidlo tlaku a teploty vzduchu, tusim G72 nebo na klapku, ktera misi ohraty vzduch od svodu a venkovni neohraty. Ale rikam, zrovna dvakrat z toho sam moudry nejsem. Nicmene zkusil bych se na to aspon informovat.
Únor 9, 201114 r nema niekto rez vstrekom, kde sa vlastne tesniaca gumicka nachadza ? mam feldu 1.3 MPi a tak isto vezme 10 litrov v pohode aj napriek tomu, ze sa snazim jazdit na spotrebu
Únor 9, 201114 r Těsnící gumičky se nachází na vstřiku,ne uvnitř,mrkni třeba sem na obrázek. http://www.amd-autodily.cz/elektricka-vybava/vstrik.html
Únor 9, 201114 r Tak pokud je motor studený, venkovní teplota cca 5°C tak to ukazuje 15°C. To už není takový rozdíl, takže čidlo by snad mohlo být OK. Tu klapku jsem rozdělal a pročistil. Rád bych nějak zjistil, při jaké teplotě má být v jaké poloze. Zarazilo mně, že při teplotě 22°C byla ještě z cca 1/3 otevřená (otevřená beru že jde vše od svodů, zavřená klapka beru že je, když bere vše od masky).Aby se zavřela uplně, musel jsem ji nahřát fénem. termostat jsem malinko podložil(cca 1mm), takže to teď nasává více vzduchu od masky.
Únor 11, 201114 r Vymenený vzduchový filter, nové sviečky, nová lambda, novy termostat, zimné pneu 185/14, jazda do práce (5,5km) a z práce = mesto s ľahunkou nohou väčšinou sám v aute 8,4l/100km. Pred výmenou popísaných vecí 10l/100km tá istá trasa.
Únor 13, 201114 r Tak pomohli ti tie tesniace gumicky na vstrekovanie znizit spotrebu?Premyslam ci tiez to mam menit na moje fabii 1.4mpi 50kw a mam cez zimu tiez dost vysoku spotrebu.
Únor 13, 201114 r Zatím nemám změřeno, ale podle toho jak ta ručička palivoměru padá bych řekl, že ne.
Únor 13, 201114 r Cize na znizenie spotreby odporucate skontrolovat Lamdy sondy plus termostat skontrolovat vycistit klapku a ked to je v poriadku mala by klesnut spotreba?
Únor 13, 201114 r kren: dulezity je jakou teplotu to ukazuje pri zahratym motoru, ne pri studenym. mozna bych to cidlo zkusil vymenit. nebo se podivat na jinou fabku co to ukazuje
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.