DEFIANT Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 Orientace měrky oleje u 1.2 HTP Zdarec, stojím před motorem (čelem), vytahuji měrku a dotaz: žlábek v měrce má být prohnutý ode mě nebo ke mě ? Dotaz je z důvodu rozdílu při měření cca 5mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neOras Vloženo 29. Duben 2010 Sdílet Vloženo 29. Duben 2010 od tebe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scypho Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 pozeral som do manualu a nic sa tam o tom nepise, vazne to ma az taky vplyv? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEFIANT Vloženo 30. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 pozeral som do manualu a nic sa tam o tom nepise, vazne to ma az taky vplyv? Vyzkousej to, dela to 5 mm pri odectu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Makyn20 Vloženo 1. Únor 2011 Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 Ahoj, mám fabii HTP 51kW. Kdy se měří olej za tepla nebo za studena? Dole přikládám postup měření oleje dle TPI od škoda. Myslíte, že u mého auta jelikož je to 51kW je postup stejný? díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 25. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2012 Zdravím, měl bych dotaz, jestli se u motoru 1.2 HTP 51 kw (r.v. 2007, modelový rok 2008) měří olej za studena nebo u zahřátého motoru? v návodu k autu se píše, že u motoru 1.2 HTP 47 kw se měří při zahřátém motoru, akorát pokud vím se tento motor do Fabie II nikdy nedával, jenom do Roomstera, takže jsem z toho zmatený, jestli mají v návodu chybu a myslí 44 kw nebo je tím myšlen 51 kw, který by měl být technicky stejný s verzí 47 kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jar91 Vloženo 26. Únor 2017 Sdílet Vloženo 26. Únor 2017 Zdravím chlapy. Potřeboval bych poradit nemůžu zjistit stav oleje v motoru 1,2 htp 51 kW. Kdy se měří za tepla nebo za studena. Za tepla nic neukazuje merka. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 28. Únor 2017 Sdílet Vloženo 28. Únor 2017 tak , logicky se ma merit pred jizdou, takze za studena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. Únor 2017 Sdílet Vloženo 28. Únor 2017 JiVi, není pravda ... je potřeba číst návod (červeně vyznačené pasáže) kontrola oleje.pdf 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 6. Březen 2017 Sdílet Vloženo 6. Březen 2017 takze , kdyz si prelozim ten cerveny ramecek: olej merim az po jizde nebo behem jizdy ... nic nepozoruju, ale v pripade, ze je najednou hladina pod C a nemam u sebe olej, nesmim pokracovat v jizde .. trebaze, jsem do ted ujel x stovek km, protoze pred jizdou merit hladinu je nesmysl .. rikal vyrobce ... :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 6. Březen 2017 Sdílet Vloženo 6. Březen 2017 Že s vám pletu do smysluplné diskuze, já to zkoušel na teplém i na studeném a rozdíl nestál za řeč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 7. Březen 2017 Sdílet Vloženo 7. Březen 2017 protoze, kdyz se lije nova napln je taky studena ... normalni clovek u vsech aut udrzuje hladinu na rysce uprostred, za studena ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Březen 2017 Sdílet Vloženo 7. Březen 2017 dával jsem jen co je v návodu ... ovšem olej, pokud kontroluji já, tak též před jízdou. Vím že je olej stečený pěkně ve vaně, u teplého za a) se mi nechce čekat až steče, za b ) po příjezdu do garáže na to nikdy nevzpomenu a potom zase platí za a) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hosha Vloženo 27. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2017 V tématu se tedy objevil chytrý článek z manuálu výrobce, ale chci se ještě dotázat na orientaci té měrky.. je někde skutečně určeno, jestli výřezem k sobe nebo od sebe, jak řeší nahoře DEFIANT? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 17. Únor 2019 Sdílet Vloženo 17. Únor 2019 Opucuji toto staré téma ne z důvodu, že bych se nudil, ale protože mi BZGčko začíná žrát po 130tis. km olej, tak měřím olej poměrně často: ano, žlábek měrky odemně ukazuje o cca 5 mm víc než když je žlábek ke mně. Na studeným motoru ukazuje měrka víc než je šrafovaná oblast, za tepla ukazuje o 5 mm míň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.