Přejít na obsah

1.6 MPi (75 kW)


petrenka

Doporučené příspěvky

Vzhledem k tomu,že je to motor z nové konstrukční řady EA 211,tak bych řekl,že ne. Měla by to být nová konstrukce. Ale jestli se objeví ve škodovkách,nemám zdání (pokud je mi známo,tak zatím není v žádném koncernovém voze). Z této řady se zatím u škodovky používají motory 1.0 MPI (Citigo) a 1.2 TSI,1.4 TSI v OIII.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mam octavii combi tour 2 novou asi 3 mesice a zadny turboefekt nepozoruji. Pri startu a mrazech bez jedineho zavahani krasne dynamicky zrychluje. Se spotrebou

jsem zatim kolem 8 litru 80% mesto kratke jizdy a zbytek okresky. Motor je fakt potichoucky a auto topi do 10 minut coz je supr. Zatim absolutni spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem zase s motorem moc spokojeny. Auto je krasne zivy. Prvnich 3000 km nebyla uplne pruzna pri rojezdech ale pak si to nejak vsechno sedlo a je pekne dynamicka.

A to mam zatim vyzkousenou jen na zimnich kolech. Mam jeste fiestu 1.2 atmosferu a to se neda srovnat, fiesta je o dost linejsi. Pak mame jeste golfa 1.8 atmosferu 66Kw a

ten je priblizne stejny (co se tyce dynamiky), je ale horsi na petku a o neco lepsi na rozjezd protoze je lehci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U tohoto motoru jsou upřednostněny emise před kultivovaným chodem..tzn. např. občas vynechá některý válec, aby se emisemi vešel do limitů. To je patrné při volnoběhu, kdy je zřejmé občasné "zadrhnutí". Jinak by asi na EU4 už neprošel..tedy s tím asi moc dělat nepůjde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EGR ventil tam je, ale nic to nemění na tom, že i dle diagnostiky při chodu motoru se ukazuje, že občas vynechávají jednotlivé válce. Jev běžný a znatelný jen u volnoběhu, kdy je to poznat, při jízde to poznat není. Je to prostě kvůli emisím, aby motor vyhověl na EU4 a tak je toto nadřazeno plynulému chodu motoru. Nic víc v tom není. EGR ventil motorem neškube ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

re Jirik.DC

Zajimavy je ze u me Euro5 zadne skubnuti neni a volnobeh jde uplne normalne bez jakehokoliv vynechavani.

EGR ventil bych tam taky nemel mit. Skoda ze rozdil mezi motory s Euro5 a Euro4 typove nerozlisuji, proste je to BSE.

Jediny co se vi ze ma Euro5 dve Lambda sondy. Docela by me zajimali rozdili v ECU , myslim momentova pedalova a hlavni momentova mapa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak BGU v mém MR2005 má také dvě lambda sondy. Co máš za emisní normu zapsanou v TP? Mám za to, že 1,6 MPI už na EU5 nedosáhly, proto se přestaly používat. Jinak o tom nepatrném "zaškobrtnutí" znatelném na volnoběh jsem tu i na druhém fóru četl už před lety..a je to OK ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...