arnyy* Vloženo 6. Květen 2010 Vloženo 6. Květen 2010 Ahoj, sundal jsem kryt a zmeril primo na kabelu a nic z toho netece, kdyby nebyla pojistka tak asi nejde ani radio ze? kde se mám pohrabat, resp. kde by to ti automechanici vytahli [myzlim ze se to nechalo odstranit v autodilne] Diky moc Citovat
noneac Vloženo 8. Květen 2010 Vloženo 8. Květen 2010 (editace) Já se domnívám, že to snad žádnou pojisku nemá. Usuzuji tak proto, že na ten zapalovač teče velmi vysoký proud (Jde o rozpálení kovu). Autorádio na to napojené s nejvyšší pravděpodobností není (pokud jsi to nezapojoval sám) Editováno: 8. Květen 2010, autor: noneac Citovat
noneac Vloženo 10. Květen 2010 Vloženo 10. Květen 2010 (editace) Opravdu, to je docela překvapení. To znamená že mu v tom případě nesvítí ani palubovka a levé obrysové světla?! Editováno: 13. Květen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat
BlackKnight Vloženo 11. Květen 2010 Vloženo 11. Květen 2010 Pojistku má samotná zásuvka ne zapalovač,to jsou 2 různé věci..jinak není to pojistka č.22 ale č.15 a je na ni napojené ještě vnitřní osvětlení,digitální hodiny a varovné zařízení proti odcizení vozidla. A pokud se nepletu tak to není o vysokém proudu ale vysokém odporu samotného zapalovače čímž se zahřeje. Takže zkus zkontrolovat tu pojistku a pokud bude dobrá tak bych se zaměřil na kabeláž od rádia jelikož muselo mít i stále napájení 12V kvůli paměti..takže pokud nebylo z výroby mohl ho někdo napojit právě na přívod k zásuvce která má stále 12V napětí.A při demontáži to pouze rozpojili a neřešili na co to ide dál. Citovat
noneac Vloženo 11. Květen 2010 Vloženo 11. Květen 2010 Zapalovač je nejspíš odporový, ale proud to bude tahat i tak pořádný. Netušil jsem ale ani náhodou jaký, vzhledem k tomu jak rychle se to umí rozpálit. Citovat
hubo44 Vloženo 11. Květen 2010 Vloženo 11. Květen 2010 Pojistku má samotná zásuvka ne zapalovač,to jsou 2 různé věci..jinak není to pojistka č.22 ale č.15 a je na ni napojené ještě vnitřní osvětlení,digitální hodiny a varovné zařízení proti odcizení vozidla. A pokud se nepletu tak to není o vysokém proudu ale vysokém odporu samotného zapalovače čímž se zahřeje. Takže zkus zkontrolovat tu pojistku a pokud bude dobrá tak bych se zaměřil na kabeláž od rádia jelikož muselo mít i stále napájení 12V kvůli paměti..takže pokud nebylo z výroby mohl ho někdo napojit právě na přívod k zásuvce která má stále 12V napětí.A při demontáži to pouze rozpojili a neřešili na co to ide dál. blecku netop ma tu na foru! Poistka č. 22 je radio, zapalovač,lav.obrysove svetlo a koncove. Jedine je možne že nekdo tam prerabal kabelaž okolo zapalovača napriklad pre radio atd. Citovat
BlackKnight Vloženo 11. Květen 2010 Vloženo 11. Květen 2010 Klid nikoho se tu nesnažím ponížit nebo tak,snažím se poradit a uvést věci na pravou míru ..jinak díval jsem se ještě jednou na ty pojistky a tu 22 chápu jako osvětlení toho zapalovače (asi ten kroužek zelený) a spolu s tím je tam jak říkáš levé obrysové světla,osvětlení spínačů,spz autorádia a panelu přístrojů..jinak vyčetl jsem to v uživatelském manuálu..a ješte se mi jednou podařilo právě při zapojování něčeho do zásuvky ji zkratovat a přestaly ukazovat hodiny a vnitřní osvětlení z čehož plyne že to byla pojistka č.15. Citovat
hubo44 Vloženo 12. Květen 2010 Vloženo 12. Květen 2010 Až tak važne som to nemyslel. Ano musime si to ujsniť. Ale ta 15-ka je len 15A. Neni to malo na zapovač? Asi maš predsa pravdu že ta 22 bude len osvetlenie zapalovača. Citovat
BlackKnight Vloženo 13. Květen 2010 Vloženo 13. Květen 2010 No je to jenom 15A ale na 22 je pouze 7,5A..tak nevím no,asi to opravdu nepotřebuje zas tak velký odběr. Citovat
Václav Veliký Vloženo 19. Květen 2010 Vloženo 19. Květen 2010 To byste chtěly aby to žralo jako startér ? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.