headquest Vloženo 16. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2010 (editace) Fakt? -ja tam vidim napsany, ze to ma ukazovat priblizne teplotu okolniho vzduchu. Ale treba to tak byt ma, nevim. Proto jsem rikal uz davno, aby to nekdo zmeril vycetl na fabce bez nejakych problemu! Editováno: 16. Červenec 2010, autor: headquest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 16. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2010 tak jsem to změřil po nastartování a teplota kapaliny cca 72st teplota nasávaného vzduchu 35st . 1,4AQW bez problému chip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 16. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2010 no vida... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 16. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2010 Taky jsem to projel VAGem a po nastartování a ohřátém motoru mi to ukazuje nějakých 68st. Ale já problémy se škubáním nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 17. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2010 Ja som si dneska vsimol, ze mi to skube stale iba na dvojke pri rozbiehani ...... neviem si to vysvetlit, pokial akcelerujem na trojke alebo stvorke tak je to v pohode, ale na dvojke to stale skube, aj za tepla aj za studena (za studena trocha viac) ..... cim to moze byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 17. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2010 ocec aky maš ročnik a kolko km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 17. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2010 A prvy majitel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 18. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2010 Hubo, je to 2001 rocnik a na tachometri je 111 000 km (kupil som ju z bazaru v roku 2006 a mala vtedy na tachometri 68 000km). Mas nejaky typ, co by to mohlo byt? Ja uz uvazujem aj o klapke alebo snimaci otacok resp. snimaci polohy vacky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2010 Tak podla tachača by to malo byť nove auto a preto som sa pytal kolky majitel lebo to bude stočene. (nerad to počuješ) Ja by som ti radil odmerať tlak paliva a myslim že budeš mať maly. To je otazka 5 min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 18. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2010 Skor nerad pocujem, ze budem mat maly :-) .... ale nie .... ze je to pravdepodobne stocene, s tym som vyrovnany Tlak paliva bol merany a je 3 bary, tak ako ma byt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2010 Za tepla bol merany či studeny motor? Ako priklad: Mal som studeny a ukazalo 2,8 a teply ukazal iba 1,8 a šklbalo pri zrychlovani. Tie čerpadla odchadzaju rôznym spôsobom. A pal. filter maš taky aky tam ma isť 3 či 4 bar. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 18. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2010 (editace) Myslim, ze bol merany za studena ..... akurat, ze som to nemeral ja, ale jeden typek zo Skoda servisu ..... Akurat, ze mne to skube pri studenom motore a pri studenom bol ten tlak paliva OK. Vies mi poradit ako to pomerat ten tlak paliva za tepla? Palivovy filter je tam meneny nedavno a je tam 3 bar. (mal by to byt spravny typ podla DP). Editováno: 18. Červenec 2010, autor: ocec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2010 Tak isto ako u studeneho motora. Menil si už čidlo tepla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 18. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2010 Cidlo teploty som menil asi pred troma tyzdnami ...... ale mas nejaky postup, lebo ja som to za studena nemeral ale robil mi to jeden chlapik.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2010 Postup je rovnaky ako u tepleho tak u studeneho motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 18. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Červenec 2010 Postup je rovnaky ako u tepleho tak u studeneho motora. Kde je na motoru čidlo teploty?Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 18. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2010 Na tom obrazku co som ti poslal minule - pozicia 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 19. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 Dalsi poznatok ..... dnes rano ked som klasicky odchadzal z domu so studenym motorom, tak som ocakala skubanie motorom na dvojke ako vzdy. Skusil som vsak pri rozbiehani na dvojke pridat menej plynu a rozbiehat sa pomalicky .... skubanie sa nedostavilo.....vsimol som si, ze az ked raznejsie pridam plyn tak motor zaskube, akoby nevedel naraz zareagovat a chytne sa az ked prekroci hranicu cca. 2300 otacok.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfig Vloženo 19. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 ocec: mam 1,4 44 kW rv. 2000 a uplne presne jak popisujes, na dvojku, pri studenem motoru, kolem cca 2000 otacek to skube, dela mi to uz asi tak dva roky co to mam, tedka mozna vice, nebo si toho jenom vice vsimam, zatim jsem to teda nejak neresil, nekde jsem cetl o zapalovacich kabelech.. ale mozna to je ptakovina a bylo to v souvislosti s necim jinym.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 19. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 Dnes zalozim novu zapalovaciu listu (kedze v 44 kW nie su kable ale zapalovacia lista) a uvidim .... ale davam tomu malu sancu na uspech, nakolko je lista dvojcievkova a keby bola nanic, tak by asi nesli dva valce. Vidim to asi na to palivove cerpadlo .... skusim pomerat rtlac za studena a za tepla a uvidim .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 19. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 v cerpadle to nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 19. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 Ako si na to prisiel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 19. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 zacina sa nam to pekne rozbiehat ja som cistil klapku to iste menil som aj tesnenie pod hlavou nie koli sklbanie ale oleju a nezmenilo sa vobec nic stale to iste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 19. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 Ja si uz neviem rady, uz mi asi ostava len to cerpadlo .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 19. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 Ako si na to prisiel? Je to blbost, to by zlobilo i na jiny rychlosti. Zkus tu zapalovaci listu. Mne se to chova prece jenom jinak, takze nemuzu tolik spolupracovat s vama na diagnostice. Mne to kucka na volnobeh, za jizdy je to pak dobry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.