Přejít na obsah

Kabinový (pylový/prachový) filtr


roman5a9

Doporučené příspěvky

já teda stěrače nikdy nesundaval,jen si je při stírnutí nechal v horní poloze,pak jsem sundal tu těsnící gumu a ten krycí plast toho filtru jen přizvednul a sáhnul pro filtr,sice tam prostrčit ruce bylo tak tak,ale práce i s nandáním nového filtru to byla max.na 4min a výsledek stejný jako kdybych to zdlouhavě rozebíral.Tak to dělaj i ve škoda servisech,právě když jsem to viděl jak to dělaj oni tak jsem to začal dělat taky tak.

Když jsme u těch škoda servisů,je to občas k blití co vám naúčtujou za práci a s toho není dělaná ani polovina,muj známý v jednom takovym dělá a sám řiká že by tam svoje auto nedal a to už v Praze vystřídal mnoho servisu.Např.zkutečná výměna ložiska př.kola na oct. je pro ně práce na 30min.s cigaretou v puse,viděl jsem to na vlast.oči když jsem se ted v sobotu u nej v práci stavoval,sundaj kolo,brzdič si dá na stranu,sundá kotouč,povolí střed,matici poloosy,označí si polohu spod.3x šroubů na rameni aby pak nemusel dělat geom.pak je vyšroubuje,odtáhne poloosu,přiveze si takovej axialní lis na zvedáčku,vylisuje náboj,stejně tak ložisko a pak vše po zpátku,stál jsem u toho a čuměl jak vejr,skutečně za 30min.od přivezení auta do dílny bylo hotovo.Pak když psal práci pro předáv.technika,tak to bylo rozepsaní do detailu s celkovou demont.těhlice,geometrie atd.a čas na to napsal 3h.Když jsem mu s usměvem řekl že to je docela drsný,tak mi řekl že to je běžný všude a že se dělaj i horší věci.S pár servisů odcházel s těchto důvodů,že už se tam dělali věci že už šlo fakt o hubu.Jsem rád že mi on vždy za 200kč potvrdí servis.knížku jako že jsem byl na prohlídce a já si to doma v garaži udělám pořádně.Jestli si myslí někdo když dá auto na výměnu oleje že to má super udělaný,tak to se šeredně mejlí,70% mechaniků ani nemění olej.filtr,viděl jsem ty jejich nabití ponky olej.filtrama na TDI,pak mi volá a prodává mi je hromadně za 100kč/ks.

Musím říct že mě to ale pěkně sere,pak když musím hold do servisu třeba kvůli reklamaci,tak pochopit.musím jinam než dělá on,kvůli tomu jak mi potvrz.tu knížku,tak mám hrůzu co mi tam s tím dělaj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je jasné, že sa v servisoch robia podobné veci. Veď ľudia sú od prírody leniví, tak načo by robili čokoľvek naviac.

Inak som nevedel, že OII má peľový filter tak blbo umiestnený. Myslel som si, že ho má rovnako ako Fabia pekne nad nohami spolujazdca. A neprší potom na ten filter, keď je pod stieračmi? Nespôsobuje to zarosenie skiel, ak auto stálo na daždi?

Inak vedeli ste, že autá s Climatronic-om majú extra klapku pre vnútornú cirkuláciu a extra pre vstup čerstvého vzduchu do auta (bežné kúrenie ako aj Climatic majú len jednu spoločnú). Je to tak preto, aby sa dala klapka čerstvého vzduchu automaticky vo vyšších rýchlostiach privrieť, aby cez ventiláciu prúdilo stále rovnaké množstvo vzduchu. Vydumané!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím vás jestli to budete někdo měnit a máte digitální foťák tak bych vás chtěl poprosit o nějaké foto, a já pak udělám návod na stránky http://www.skodaoctavia.cz/ . Určitě tím spoustu lidem pomůžete. Foto dejte sem do této diskuze. Předem moc děkuji -_-

Bohužel mám jen Octavii 1 takže nemám možnost. Jinak pro zajímavost tady nafoceno jak se to dělá u O1 http://www.skodaoctavia.cz/Interiernavody/prachovyFiltr.htm -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak som nevedel, že OII má peľový filter tak blbo umiestnený. Myslel som si, že ho má rovnako ako Fabia pekne nad nohami spolujazdca. A neprší potom na ten filter, keď je pod stieračmi? Nespôsobuje to zarosenie skiel, ak auto stálo na daždi?

Ale vždyť podle té přílohy od Igora to je podobně udělané jako ve Fabii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Na kabinový filtr se dostaneš jednoduše odšroubuješ ty dva šroubky odhrneš ten pěnovej kryt a pak posuneš směrem do strany ten deklík pod kterým ja ten filtr jde to lehce. A na vduchovej jak už je psáno vsěchny šroubky na křížovej šroubovák okolo fitru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...