Přejít na obsah

1,4 Tdi - při 50 - 60km/h na 5 ku na rovince rezonance drnčení. Nevíte o co jde?


Doporučené příspěvky

Zdravím, nikdo na nic nepřišel? mám polo 55kw a děla mi to tež.. hlavně se mi zdá že na trojku a při stavu jakym popisujete.. v nižších otáčkách kdy motor neni skoro vubec v tahu se někde z pod podlahy podle mě začnou vydavat takove rezonovane zvuky, nevim jestli to má bliž k vrzani nebo rezonovane kunkani žaby :D.. ale někdy mi to fakt leze na nervy tak bych to rad vyřešil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kostia: tak Fabka do Itálie a zpět dojela bez problémů a stále jezdí bez problémů, díky bohu!

-honza_: Ahoj, já si myslím, že to je přirozený zvuk toho auta a s tím se nic udělat nedá, respektive já bych s tím nic nedělal. Podle mne to bude stát jen peníze a stejně se to nevyřeší :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Info pro vsechny. kolega co to resi na svem aute a uz vymenil vse co vas napadne mi reportuje, ze vyrazneho zlepseni se dockal po vymene ulozeni motoru. Neni to 100% ale pry vyrazna zemena. Jen zrekapituluju co ma uz za sebou a nic z toho nepomohlo - vymena spojky, vymena homokloubu, vyndani a vycisteni a kontrola prevodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako takhle, nikdy jsem tenhle zvuk moc nevnímal, ale určitě se to za těch skoro 100 000 km co jsem s tím autem najel nezhoršuje, takže je otázka, jak dlouho bude trvat novému uložení motoru, než se zas vykvrdlá a bude ten zvuk stejný :D možná to není slyšet když je to tam nové, ale třeba po pár tisíc km, až si to sedne, tak to tam bude znova :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Joo, tenhle zvuk se objevuje při jízdě se zařazenou rychlostí bez plynu, tedy z kopce nebo při dojíždění na křižovatku. Čím vyšší otáčky jsou, tím méně je to slyšet, díky větší hlučnosti motoru. Ale tenhle "problém" bych fakt neřešil, podle mne je to zvuk toho auta a jestliže se to nezhoršuje a je to stabilní, tak není důvod to měnit. To by potom člověk mohl vyměnit půlku auta jenom proto, že to dělá nějaký divný zvuk :) vržou mi zadní dveře při otevírání a taky je nevyměním, páč vím, že to vrže skoro každýmu na Fabce :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už asi vim co tě trápí, dnes při brzdění motorem na čtyřku a rychlosti cca 40, jak jsem zatočil, tak divný zvuk, vypnul jsem rádio a zas jak jsem zatočil, tak takový klepání, nic příjemného, tak snad se to nebude zhoršovat. Otáčky motoru byly asi 1100 a jak píšu, tak bez plynu, i tak to klepalo.

Pic, hele jak to u tebe vypadá? nějaký pokrok? změny či zjištění?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honzo, zatím nevím o nikom, že by to vyřešil, ani mechanik (dle mě seriozní) nemá potuchy. Převodovka by to ale být neměla. Kamarád z brna povyměňoval skoro vše až mu k lehce lepšímu stavu pomohlo vyměnit uložení motoru. Mechanik ve škodovce mi slíbil, že bude sledovat 1,4tdi auta, tak mu asi zavolám, už to je měsíc, zda něco podbnýho u jiných aut taky slyší nebo ne.

U mě žádná změna, najeto dalších cca 5tisíc km, bez změny - převážně po dálnicích Itálie a Chorvatsko...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne s temi dvermi, staci poradne promazat u samostavu, nastrikat dovnitr. Jsem vystrikaval i dutiny karoserie, ale to uz bych se dostaval k jinehmu tematu. Mě moto,r kdyz je podotackovany, dela totozne zvuky, co zde popisujete, neresim to, normalni jev, hlavne ze to jede dobre, spotreba nizka, staci pravidelne menit kvalitni olej, filtry a vydrzi, je to traktor. :-)

Joo, tenhle zvuk se objevuje při jízdě se zařazenou rychlostí bez plynu, tedy z kopce nebo při dojíždění na křižovatku. Čím vyšší otáčky jsou, tím méně je to slyšet, díky větší hlučnosti motoru. Ale tenhle "problém" bych fakt neřešil, podle mne je to zvuk toho auta a jestliže se to nezhoršuje a je to stabilní, tak není důvod to měnit. To by potom člověk mohl vyměnit půlku auta jenom proto, že to dělá nějaký divný zvuk :) vržou mi zadní dveře při otevírání a taky je nevyměním, páč vím, že to vrže skoro každýmu na Fabce :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne s temi dvermi, staci poradne promazat u samostavu, nastrikat dovnitr. Jsem vystrikaval i dutiny karoserie, ale to uz bych se dostaval k jinehmu tematu. Mě moto,r kdyz je podotackovany, dela totozne zvuky, co zde popisujete, neresim to, normalni jev, hlavne ze to jede dobre, spotreba nizka, staci pravidelne menit kvalitni olej, filtry a vydrzi, je to traktor. :-)

Normalni jev to neni - z jednoducheho duvodu - nekterý auto to delají jiný ne:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U me normalni jev ten zvuky v nizkych otackach, proste to duni,ale snazim se to drzet kolem 2tis.ot.jak kdy... :kol-34:

tak to se ale každý bavíme o něčem jiném - viz nadpis vlákna - dunění ano, to je normální jev, ale když si přečteš celý vlákno o dunění tu není ani slovo, řeší se tu zvuk v režimu interference otáček kol a motoru (nebrzdíš ani neakceleruješ motorem) - tedy typicky třeba na 4ku z kopečka 50 - 60kmh - začne to chrastit - ale o tom se tu již psalo nespočetněkrát v jakých režimech a jaký zvuk se tu řeší...:) a tento zvuk stále nedokážu přijmout jako normální jev:)))) třeba to je normální jev, ale nikdo mi nevysvětlí jakto že u některýho auta se to projevuje a u některého ne - i když uznávám, nemám možnost projet deset 1,4 tdi, jde jen o zprostředkované pocity jiných majitelů aut s tímto motorem, kteří bud řeknou že jim to nedělá, či dělá.)

Takže dunění ano, to je u podtočeného 1,4 tdi opravdu normální jev:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak vypada to že se mi to o dost zklidnilo... pomalu už to ani neni slyšet... jen občas možna trošku.. aspon to ted neregistruju.. vím že před tim jak to začlo dělat tak mi to docela lezlo na nervy.. přišel jsem na to že mam vymlacenou reakční vzpěru..t ak jsem ji repacnul a auto se i docela zklidnilo.. před tim to tak poškubavalo na volnoběch.. ten silentblok na te vzpěře byl totalně na hadry.. takře teoreticky to mohlo rezonovat kov o kov v tom uloženi.. od te doby to fakt nějak neregistruju tak nevim jestli to bylo tím.. uvidime :).. jinak jde to poznat tak že chytnete motor jednou rukou za altík, druhou za sací potrubí třeba a hybete jak kdyby po kružnici neměla by tam byt žádná vůle.. aspon mě jak jsem to spravil tak ten motor se ani nehnul.. před tim jak jsem tohle udělal tak poloosy na převodovce litaly dopředu dozadu jaka tam byla vule.... ted mě spíš trápí to že motor se docela klepe jak ratlík.. jak na něj položite ruku tak dobrý vibrátor.. nevšiml jsem si že by to tak vibrovalo od začátku.. už jsem se ptal ale zatim nidko neporadil.. tak nevim jestli je něco z vyvažovakama.. rozhodit by se nějak neměly když jsou na řetězu.. jedině že by to někdo blbě složil a nebo že by byl ten řetěz vytahany....chtělo by to porovnat s jinou 1.4tdi ale podle mě to normalni neni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak vypada to že se mi to o dost zklidnilo... pomalu už to ani neni slyšet... jen občas možna trošku.. aspon to ted neregistruju.. vím že před tim jak to začlo dělat tak mi to docela lezlo na nervy.. přišel jsem na to že mam vymlacenou reakční vzpěru..t ak jsem ji repacnul a auto se i docela zklidnilo.. před tim to tak poškubavalo na volnoběch.. ten silentblok na te vzpěře byl totalně na hadry.. takře teoreticky to mohlo rezonovat kov o kov v tom uloženi.. od te doby to fakt nějak neregistruju tak nevim jestli to bylo tím.. uvidime :).. jinak jde to poznat tak že chytnete motor jednou rukou za altík, druhou za sací potrubí třeba a hybete jak kdyby po kružnici neměla by tam byt žádná vůle.. aspon mě jak jsem to spravil tak ten motor se ani nehnul.. před tim jak jsem tohle udělal tak poloosy na převodovce litaly dopředu dozadu jaka tam byla vule.... ted mě spíš trápí to že motor se docela klepe jak ratlík.. jak na něj položite ruku tak dobrý vibrátor.. nevšiml jsem si že by to tak vibrovalo od začátku.. už jsem se ptal ale zatim nidko neporadil.. tak nevim jestli je něco z vyvažovakama.. rozhodit by se nějak neměly když jsou na řetězu.. jedině že by to někdo blbě složil a nebo že by byl ten řetěz vytahany....chtělo by to porovnat s jinou 1.4tdi ale podle mě to normalni neni

odkud si?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak vypada to že se mi to o dost zklidnilo... pomalu už to ani neni slyšet... jen občas možna trošku.. aspon to ted neregistruju.. vím že před tim jak to začlo dělat tak mi to docela lezlo na nervy.. přišel jsem na to že mam vymlacenou reakční vzpěru..t ak jsem ji repacnul a auto se i docela zklidnilo.. před tim to tak poškubavalo na volnoběch.. ten silentblok na te vzpěře byl totalně na hadry.. takře teoreticky to mohlo rezonovat kov o kov v tom uloženi.. od te doby to fakt nějak neregistruju tak nevim jestli to bylo tím.. uvidime :).. jinak jde to poznat tak že chytnete motor jednou rukou za altík, druhou za sací potrubí třeba a hybete jak kdyby po kružnici neměla by tam byt žádná vůle.. aspon mě jak jsem to spravil tak ten motor se ani nehnul.. před tim jak jsem tohle udělal tak poloosy na převodovce litaly dopředu dozadu jaka tam byla vule.... ted mě spíš trápí to že motor se docela klepe jak ratlík.. jak na něj položite ruku tak dobrý vibrátor.. nevšiml jsem si že by to tak vibrovalo od začátku.. už jsem se ptal ale zatim nidko neporadil.. tak nevim jestli je něco z vyvažovakama.. rozhodit by se nějak neměly když jsou na řetězu.. jedině že by to někdo blbě složil a nebo že by byl ten řetěz vytahany....chtělo by to porovnat s jinou 1.4tdi ale podle mě to normalni neni

Dva dotazy:)

1) Můžesš ještě popsat ty zvuky co ti to dělalo před výměnou?

2) Cloumání motorem - v jakém režimu to je dobré zkusit? (se zařazenou raychlostí, či bez? či jajkou rychlost tam mít?)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

severní morava..ten popis zvuku.. nevim jak nejlip to popsat.. prostě takové rezonující pískání nebo vrzani vychazejici někde z pod řadičky asi.. normalně bez rychlosti.. pokud tam neni citit vule tak je to ok ale třeba to vrže někde okolo te reakční vzpěry.. kdo ví..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://imageshack.us...5052012413.jpg/

http://imageshack.us...5052012411.jpg/

ještě mě napadá, že teoreticky by to mohlo dělat mezi tou kastlou a tou vzpěrou, protože pokud si vzpominam tak to drži normalně kov na kov a mezi šroubem a dirou vube dějaka vule, a jestli se to rozvibruje a posova ze to po te plošce tak jestli by to nemohlo vydavat takovy zvuk.. ja to dorval co to šlo

Editováno: , autor: -honza_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...