mida Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 (editace) Taky jsem se byl podívat na stav oleje. Mám těsně před garančkou, najeto 14500km a olej přesně uprostřed mezi ryskama. Za celou tu dobu jsem nedoléval ani kapku. Milan Editováno: 27. Květen 2011, autor: mida Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grim334 Vloženo 27. Květen 2011 Sdílet Vloženo 27. Květen 2011 Meli jste z fabriky olej az na max pri prevzeti? Tohle jsem pri prevzeti nezkotroloval, ale kontroloval jsem stav cca po 3000 tak sem mel asi 2-3 mm pod max. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mida Vloženo 27. Květen 2011 Sdílet Vloženo 27. Květen 2011 To si nepamatuji, už to bude rok. I na starým autě kde jsem měl motor 1.4 16V 55kW, jsem od výměny do výměny nic nedoléval a pouze kontroloval hladinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 27. Květen 2011 Sdílet Vloženo 27. Květen 2011 auto pri preberani malo 11km ..olej medzi ryskami.....pri 14960...vymena olej...olej medzi ryskami....uvidime dalej,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 Dnes doplněno 0,8 litru motorového oleje. Najeto 22 600 km. Historie doplňování oleje: 12000 km - doplnění 0,8 litru 15000 km - výměna oleje 16200 km - výměna turba - má to souvislost s tou vysokou spotřebou oleje??? 19800 km - doplnění 1 litr 22600 km - doplnění 0,8 litru - servis se vyjádřil, že je to nějaké divné.Ovšem šéf dopravy u nás ve firmě to zatím nehodlá nijak řešit, tak se bude dolévat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2011 Dnes jsem tam dolil ty zbývající 0.2 l oleje. Hladina skoro na minimu... 24 700 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SaHo Vloženo 1. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2011 Malej dotaz kolik se vejde oleje do 1.2 tsi skoda fabia combi. Objem batozinoveho priestoru je 505 litrov a so sklopenymi sedadlami 1485 litrov 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 hoši, nic proti, ale moje felda, s nájezdem 250 tisíc km , na olej castrol 5W 30 si vezme od výměny po výměnu 15 t km cca 5 mm ze stupnice.. zajímalo by mě, kolik to slavné Tsi papne oleje až bude mít najeto aspon z poloviny tolik, co moje felinka.. za 7t km dolnit 2 litry oleje.. tomu říkám suprový motor.. zase jeden rejpal.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 Nejspíš ho "papká" přes turbo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 250t. km? Toho se TSI nedožije. Moje pracovní Felda 1.3 začal žrát tolik oleje co FII 1.2 TSI někde kolem 260 t. km. Tak co na to chceš říct? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 včera mi bylo v servise oznámeno že normální spotřeba je 0,5l na 1000KM u tohoto motoru což mi přijde na hlavu postavené aby to na 15tis. intervalu sežralo 7,5l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 Nevím kolik je psaná spotřeba u Tsi, ale tet mám vytáhlý manuál k Room. 1,4 a píšou tu že spotřeba oleje může v závislosti na způsobu jízdy a provozních podmínkách dosáhnout až 0,5l / 1000km. Tak-že 7,5 l na 15000km by bylo pořád dle manuálu v normě........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 Už v příručce ke staré šáde bylo napsáno, že spotřeba oleje do 0,8 litru na 1000km je v pořádku - a tam se olej měnil co 10 000km. Takže pokud jste jen dolívali, po 5 000km jste vlastně mohli jen vyměnit filtr = v motoru byl úplně jiný olej než na začátku... V reálu přitom motor bral 2-3 deci , nejvýše půl litru mezi výměnami! A to neměl gufera na ventilech (s výjimkou nejposlednějších sérií - ale to už vlastně byly favoriťácké motory)!!! To samé se psalo k motoru u Favoritu i u Feldy - a tyto motory už těsnění na ventilech mají - můj Ferda nevezme mezi výměnami ani decku a to má "na hrbu" poctivých skoro 190 tisíc. Fabrika si prostě kreje (_!_), aby se mohla distancovat od drobných úkapů a slabého prolínání oleje kamsi - a odkázat motoristu na povinnost hladinu oleje kontrolovat. Ve skutečnosti by i z hlediska ekologie tyto motory olej vůbec ztrácet neměly - ani formou úkapů (ochrana povrchových vod před ropnými produkty), ani formou sežrání přes spalovací prostor - vyšší zátěž katu, tvorba sazí a pevných částeček, uvolňování nespálených HCx. Při konstrukci se všecko těsní tak, aby olej nepronikal nikam, kde nemá co dělat a tím pádem neubýval. Pokud tedy majitel jakéhokoliv auta s rokem výroby dejme tomu 1995 a pozdějším zjistí, že motor zmlsněl a najednou začal žrát olej v množství vyšším než decku (cca 2-3mm na měrce) za 1 výměnný interval, neřkuli na 1000km, měl by se začít pídit po příčině - protože něco není v úplném pořádku. Spotřeba oleje 0,5 litru na 1000km nebo dokonce vyšší pak už je doslova obžerství, kterému je záhodno učinit přítrž - to totiž znamená, že olej opravdu teče někam, kde nemá co dělat - nebo odněkud, odkud by rozhodně vytékat neměl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 V 8. 11. 2011 na 8:33, Voice napsal: Nevím kolik je psaná spotřeba u Tsi, ale tet mám vytáhlý manuál k Room. 1,4 a píšou tu že spotřeba oleje může v závislosti na způsobu jízdy a provozních podmínkách dosáhnout až 0,5l / 1000km. Tak-že 7,5 l na 15000km by bylo pořád dle manuálu v normě........ Je to úplně stejné, manuály jsou totožné. Takže až do 0.5 l na 1000 km je to v pořádku, dle fabriky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 U 1,2HTP ktorá mala nabehané 110t km som si nikdy nevšimol pokles oleja, plnil som do polovice mierky, tam bol aj pred výmenou. Tak si myslím, že už 0,5l/15k km upozorňuje na problém aj pri turbomotore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jairo Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 Ford ma 'povolenu' spotrebu az 1l/1000km. Takze Skoda je v tomto este o polovicu napred 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jairo Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 Ford ma 'povolenu' spotrebu az 1l/1000km. Takze Skoda je v tomto este o polovicu napred 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanf Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 na 1.4 tsi 132kw sa bezne menia kruzky,pripadne ked su aj poskodene valce aj komplet cele motory pri zvysenej spotrebe oleja... spotreba oleja od 0,5l na 1000km treba ratat s tym, ze kruzky ko. hovorim 132kw verzii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kombicek Vloženo 4. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2011 Zdravím. Tak asi další problém, mám po výměně rozvodů dva týdny a jak sem teď kontroloval hladinu oleje tak se mi zdá, že je ho víc než bylo a dokonce smrdí po benzínu. Měl nekdo už něco takového? No budu se asi muset znova objednat do servisu už mě to pomalu přestává bavit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2011 Hm,něco málo se píše zde: http://www.vw-club.c...?f=231&t=193571 Dej pak vědět jak ti to dopadlo v servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kombicek Vloženo 6. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 Zdravím. Tak ohledně toho benzínu v oleji, servisák říkal, krátké trasy, studený motor stírácí kroužky mají před zahřátím oleje vetší vůli tak dochází k prolínáni par, zcela normální projev prý neškodný. Benzínu se tam dostane prý jen malé množství pro motor neškodné. Tak nevím nevím no uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 No tak to je zajímavý, já s tím 1.2 TSI jezdím jenom krátké trasy, najeto přes 33 000 km a olej se neustále ztrácí... Od poslední výměny je najeto něco málo přes 3000 km a olej je napůl mezi ryskami... Jak tak koukám, ti servisáci mají na všechno "chytrou" odpověď... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 6. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 no hlavně je vydán nějaký servisní dokument (Měření spotřeby motorového oleje z 10.11.2011) podle kterého se ten únik nějak vyhodnocuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 je to tzv. "Váhová skúška spotreby oleja" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 Já vám hoši děkuji za nápady, ale auto je firemní a majitel (firma, respektive šéf dopravy) to neřeší, tak já taky ne. Zde pouze informuji, co ten motor dělá. Angažoval jsem se při poslední servisní prohlídce, kde to v servise nějak vyšumělo do ztracena. Oni raději koupí pár litrů oleje na dolití... Takže asi tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.