Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

tak jsem byl na diagnostice a vypsalo to natvrdo lambda 1 , 2 a zkrat elektricke cerpadlo sporadicka,, tak nevim :) zatim to smazli jestli to vyskoci zas, je to dobra laborka prej vymenime prvni jednicku a kdyz nic tak dvojku, myslite ze to muze byt spis vahou vzduchu nebo spatnym benzinem ?? tankuju porad na shell a kdyz mi vyskocila ta zavada nabral jsem jednou na OMV, menili jste nekdo lambdu ? muzete mi doporucit nejakou ne za velkej peniz do 1.6 75 kw r.v 2001

Upraveno od creck

kontrolku motoru zhasneš snadno, sundej to plexi před budíkama viz.návody a zakápni jí černou barvou, máš pokoj napořád...

:smich:lol

kontrolku motoru zhasneš snadno, sundej to plexi před budíkama viz.návody a zakápni jí černou barvou, máš pokoj napořád...

:smich:lol

Netradiční řešení. :doh:)

vyresil to vubec nekdo ? :-) nebo jezdi 80 % octavek po svete s zlutou kontrolkou ? to mam fakt zacit menit lambdy a skoncit u znacek ?? myslim ty problematicke s dvemi lambdami

Upraveno od creck

vyresil to vubec nekdo ? :-) nebo jezdi 80 % octavek po svete s zlutou kontrolkou ? to mam fakt zacit menit lambdy a skoncit u znacek ?? myslim ty problematicke s dvemi lambdami

Bylo tu už napsáno: "A co to místo spekulací napíchnout na WAG? Pak budeš určitě moudřejší." ;)

nesvítí,vždy jsou auta v pořádku.Někdy to ovšem chvíli trvá...

vyresil to vubec nekdo ? :-) nebo jezdi 80 % octavek po svete s zlutou kontrolkou ? to mam fakt zacit menit lambdy a skoncit u znacek ?? myslim ty problematicke s dvemi lambdami

Bylo tu už napsáno: "A co to místo spekulací napíchnout na WAG? Pak budeš určitě moudřejší." ;)

byl jsem na diagnostice, psal jsem ze mi rekl ve skoda servisu ze to pise lambdy 1,2 , jenze porad nechapu co je na nich spatneho kdyz to auto jede normalne a ani vic nezere, navic jeho zpusob opravy cituji : vymenime lambdu 1 (dejme tomu za 3000) no a kdyz to nebude ona tak vymenime lambdu 2 (snad dalsi 3000) no a kdyz to nebude ani tim , budem patrat dale, to fakt jsou dnesni auta supr, kdyz mam vyhazovat na patracku tisice z okna , takovehle opravy si muzu delat doma v garazi ze vymenim volant jestli to nahodou nezhasne, takze jedine co mi poradite menit lambdy ju a kdyz to nebudou ony tak si hodit masli , nemate nekdo link na levne lambdy ? slysel jsem ze se da poridit kolem tisicovky

vyresil to vubec nekdo ? :-) nebo jezdi 80 % octavek po svete s zlutou kontrolkou ? to mam fakt zacit menit lambdy a skoncit u znacek ?? myslim ty problematicke s dvemi lambdami

Bylo tu už napsáno: "A co to místo spekulací napíchnout na WAG? Pak budeš určitě moudřejší." ;)

byl jsem na diagnostice, psal jsem ze mi rekl ve skoda servisu ze to pise lambdy 1,2 , jenze porad nechapu co je na nich spatneho kdyz to auto jede normalne a ani vic nezere, navic jeho zpusob opravy cituji : vymenime lambdu 1 (dejme tomu za 3000) no a kdyz to nebude ona tak vymenime lambdu 2 (snad dalsi 3000) no a kdyz to nebude ani tim , budem patrat dale, to fakt jsou dnesni auta supr, kdyz mam vyhazovat na patracku tisice z okna , takovehle opravy si muzu delat doma v garazi ze vymenim volant jestli to nahodou nezhasne, takze jedine co mi poradite menit lambdy ju a kdyz to nebudou ony tak si hodit masli , nemate nekdo link na levne lambdy ? slysel jsem ze se da poridit kolem tisicovky

Zkus na http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...ery=kysl%C3%ADk . Ale není nad pořádnou diagnostiku www.hetcl.cz/index.php?id1=3&id2=1. Ve škodovce mě ne 1 přesvědčili, že to neumí.

Upraveno od milix

Jo, vcera sem privez auto ze servisu a byla to jedna lambda sonda.

Problem je, ze to nemohli rozdelat, takze museli sundat celej vejfuk, mel sem u toho i servisni prohlidku v 90 tis. vcetne vymen naplni apod. takze sem se pekne prohnul...

ktera to byla ?? ta prvni nebo druha za katem ?

kte lambde , slysel jsem ze se da koupit v pohode i za 1000 kc , napriklad jestli znate ostravskou autoburzu, nemate nekdo katalogove cisla tech lamb na 1.6 75 kw r.v 2001 ?

Upraveno od creck

Jo, vcera sem privez auto ze servisu a byla to jedna lambda sonda.

Problem je, ze to nemohli rozdelat, takze museli sundat celej vejfuk, mel sem u toho i servisni prohlidku v 90 tis. vcetne vymen naplni apod. takze sem se pekne prohnul...

ktera to byla ?? ta prvni nebo druha za katem ?

kte lambde , slysel jsem ze se da koupit v pohode i za 1000 kc , napriklad jestli znate ostravskou autoburzu, nemate nekdo katalogove cisla tech lamb na 1.6 75 kw r.v 2001 ?

No já kupoval novou a jestli je o staré zájem klidně tu svou starou za 1tKč na Ostravské burze prodám. :prc:

Přesné katalogové číslo zjistíš dle č. káry ve škodovce nebo u někoho s ETKOU. Ja lehl pod auto a opsal si ho přímo z lambdy.

No já tam nechal celkem 13 tis., tak snad se autí odmění a bude teď šlapat bez problémů.

1.6 je dobrý motor, to že ti odešla lambda sonda a taky kus výfuku, to je prostě opotřebení silně namáhaného ústrojí.Peníze za servis si nedal nadarmo.

Jo, vcera sem privez auto ze servisu a byla to jedna lambda sonda.

Problem je, ze to nemohli rozdelat, takze museli sundat celej vejfuk, mel sem u toho i servisni prohlidku v 90 tis. vcetne vymen naplni apod. takze sem se pekne prohnul...

ktera to byla ?? ta prvni nebo druha za katem ?

kte lambde , slysel jsem ze se da koupit v pohode i za 1000 kc , napriklad jestli znate ostravskou autoburzu, nemate nekdo katalogove cisla tech lamb na 1.6 75 kw r.v 2001 ?

Tak která to byla nevím, ale ta levnější (1900,-).

No já tam nechal celkem 13 tis., tak snad se autí odmění a bude teď šlapat bez problémů.

1.6 je dobrý motor, to že ti odešla lambda sonda a taky kus výfuku, to je prostě opotřebení silně namáhaného ústrojí.Peníze za servis si nedal nadarmo.

Snad máš pravdu, dneska sem poprvé jel s autem delší cestu a jsem docela spokojenej.

No já tam nechal celkem 13 tis., tak snad se autí odmění a bude teď šlapat bez problémů.

1.6 je dobrý motor, to že ti odešla lambda sonda a taky kus výfuku, to je prostě opotřebení silně namáhaného ústrojí.Peníze za servis si nedal nadarmo.

Lucker ,,grats ,, tzn, 1900 sonda,a zbytek garancka a vymena kusu vyfuku ?? 13 000 , to byl origos servis skoda ? to je fakt palka brdo

btw me ta lambda odesla po te co jsem si dal s kamosem takovej malej zavod a auto 2x potah pres omezovac :D nejak to holka nevydrzela

taky pokud tu nekdo chodi kdo tomu opravdu rozumi, tak bych mel dotaz na lambdu 2 , to by mela byt jakasi vystupni kontrola vyfukovych spalin, jak jiste vite tahle je draha jak svinka, tak me zajima jestli se neco stane kdyz se vynda a nanda jen pri emisich,

Upraveno od creck

taky pokud tu nekdo chodi kdo tomu opravdu rozumi, tak bych mel dotaz na lambdu 2 , to by mela byt jakasi vystupni kontrola vyfukovych spalin, jak jiste vite tahle je draha jak svinka, tak me zajima jestli se neco stane kdyz se vynda a nanda jen pri emisich,

Tvoje myšlenka je nereálná, signály z obou lambda sond zpracovává ŘJ motoru a patří k základním snímaným veličinám.Pokud sondu odstraníš ŘJ přejde do nouzového režimu a nepojede ti to.Jěště jsem neslyšel, že by to šlo nějak ošidit.

Když ti "milix" radí abys udělal pořádnou diagnostiku jistě tím nemyslí abys zajej do servisu a nechal si to připojit na ten drát na jehož jednoum konci je žlutá krabička z malinkým dysplejem ale abys zajel k někomu na Vag-com a mohl se mu přitom dívat přez rameno :rolleyes:

Upraveno od viewer

zdravim taky jsem měl ten samý problém při koupi vozu vše ok ale při jizdě z prahy-ostravy se mi taky rozsvitila kontrolka motoru v tu ranu jsem myslel že se oloupu.při napichnutí na wag u kolegy byl vadny snimač vyfukovych plynu cca.5000kč a nějaka styřela hadice 1500kč samozřejmě jsem musel vyměnit kompletně brzdove obloženi i kotouče,rozvody,oleje,svičky.od té doby 2,5let vše ok! paráda ;)

Když ti "milix" radí abys udělal pořádnou diagnostiku jistě tím nemyslí abys zajej do servisu a nechal si to připojit na ten drát na jehož jednoum konci je žlutá krabička z malinkým dysplejem ale abys zajel k někomu na Vag-com a mohl se mu přitom dívat přez rameno :rolleyes:

P.S. poslyš "milixi" asi nejsem tak znalej ale co to je ta --ETKA-- ??

Tak, tak Vag-com na Notebooku a jěště ti bude ukazovat co dělá.

ETOS a ETKA jsou elektronické katalogy dílů pro vozy VW group, přičemž ETKU používají přímo autorizované servisy.

ETKU nemám. Určitě se tady někdo najde kdo ji má v PC.

tak jsem byl na diagnostice a vypsalo to natvrdo lambda 1 , 2 a zkrat elektricke cerpadlo sporadicka,, tak nevim :) zatim to smazli jestli to vyskoci zas, je to dobra laborka prej vymenime prvni jednicku a kdyz nic tak dvojku, myslite ze to muze byt spis vahou vzduchu nebo spatnym benzinem ?? tankuju porad na shell a kdyz mi vyskocila ta zavada nabral jsem jednou na OMV, menili jste nekdo lambdu ? muzete mi doporucit nejakou ne za velkej peniz do 1.6 75 kw r.v 2001

Já s touhlo proklatou kontrolkou válčím taky. Lambda 1 a 2 jsou nové, váhy vzduchu taky a kontrolka v nepravidelných intervalech naskakuje a zhasíná. Při prvním seznámení šla spotřeba dost nahoru. Vyměnil jsem jedničku - byla pohoda. Spotřeba luxus, kára jela jako divá. Pak naskočila znovu. Následovala výměna váhy vzduchu a lambdy 2 a zase chvilka klidu. Teď se projevila znovu, ale spotřeba je stejná a po ujetí cca 300 km a x startech zhasla sama. Po dalších 80 km znova svítí. Tak sám nevím. Jediné co jsem zatím zjistil je, že se rozsvítila pokaždé při ranní jízdě a teplotě kolem 4 C. Pokud někdo má více zkušeností, prosím poraďte. Díky Octavian2.0

Ta bestia mi taky pořád svítí a wag píše jen sporadické chyby-1 řada válců bohatá směs,2 řada válcu chudá směs.Už si toho nevšímám.Jízdní vlastnosti se nezmění.

Ta bestia mi taky pořád svítí a wag píše jen sporadické chyby-1 řada válců bohatá směs,2 řada válcu chudá směs.Už si toho nevšímám.Jízdní vlastnosti se nezmění.

Moje řeč, až nebude jen sporadická tak to začnu řešit. Doufám, že potom vag napíše co mám vyměnit.

Ta bestia mi taky pořád svítí a wag píše jen sporadické chyby-1 řada válců bohatá směs,2 řada válcu chudá směs.Už si toho nevšímám.Jízdní vlastnosti se nezmění.

Moje řeč, až nebude jen sporadická tak to začnu řešit. Doufám, že potom vag napíše co mám vyměnit.

Asi už to taky nebudu tak řešit a nechám to občas zasvíti.

takze mam byt vlastne stastny clovek ze mi vag natvrdo napsal vymen lambdu jo ?:.-)

Zdravím Vás,

asi nedělám dobře, když zakládám nové téma, byť omluvou snad může být, že jsem se stal majitelem Octavie teprve před několika hodinama a už mám trochu zkaženou radost :feve: .

O co jde:

Je Octavia I motor 1.6 75 kW, najeto 90 tis. i podle servisní knížky, rok 3/2004.

Auto jsem koupil jako "Vyzkoušeno" u autorizovaného prodejce Škoda.

Líbilo se mi, vypada dobře, zkušební jízda mne nadchla, prohlídka i zespoda neodhalila aspoň napohled nic závažného, takže jsem zkousnul i docela vyšší cenu a auto si odvezl. Při cestě domů (cca 45 km) jsem si Octavku pochvaloval, že to určitě nebyla špatná koupě atd. (však to asi znáte, když máte něco nového).

Ale když jsem teď navečer šel auto projet znova na delší trasu, najednou se rozsvítila kontrolka s piktogramem motoru (myslel sem, že se z toho poseru, nemám nové auto ani 2 hodiny a už nějakej problém). V návodu nepíšou nic kloudnýho. Kontrolka teď svítí furt.

Nevíte co to může být ? Motor se mi zdá běží krásně, ale nemám jak a s čím porovnat, taky nemám s OCtavií žádnou zkušenost.

Než jsem auto koupil, prolejzal sem několik dnů tohle fórum a celkem mne nic neodradilo a teď tohle...

Hned jsem hledal podobné témea, ale řeší se to jen u motorů 2.0 (snad lambda sondy, co jejich výměna stejně nepomůže), ale u 1.6 sem nic nenašel.

Jestli sem blbě hleda, tak sem omlouvám, ale zapracovaly taky emoce, protože mám fakt zkaženou radost.

Že poběžim do servisu hned druhej den po koupi s nějakou takovou závadou, to sem nečekal. Hlavně se děsim, že to bude záležitost X tisíc...

Mne (1.6, 75kW, 2002) zacala svietit kontrolka mesiac po kupe (kupoval som ojazdene 108tis). Technik v Porsche povedal, ze pri 100.000km zvykne odchadzat sonda pred aj za katalyzatorom a ze niektori jazdia aj so svietiacou kontrolkou trvale :-) Vymenili mi sondu a tlakovu trubku, cena 12tis. Teraz mam najazdene 147tis. je to tu opat.

Vcera som isiel dlhsiu cestu (100+100km), pri prudsom pridani plynu zacalo obcas trocha trhat motorom. Neskor sa rozsvietila kontrolka protipreklzu a ostala svietit. Zatial mam letne pneu a teploto bola okolo 8st C, tak som myslel ze ASR blbne. Po dalsom nastartovani OK. Ale cestou spat opat parkrat skublo motorom a zacala svietit elektronika a svietila aj dnes aj ked motor ide pruzne bez problemov, len obcas (na volnobeh) je torcha nepokojny. V poslednej dobe za mi tiez zvysila spotreba.

Pred pol rokom som mal nieco podobne a skoncil som jazdou na 3 valce.

Inak, niekde som cital, ze ked svieti elektronika, ide motor na nudzovy rezim a ze trpi katalyzator.

kamo dokonci tema :) mam uplne stejnej problem , stejne auto a taky jsem to koupil z bazaru a po ujeti cca 1200 km mi to zaclo svitit a citim se stejne jako ty (jestli to nezakamuflovali,jestli tam neni zavada co bude stat oprava tisice atd....)

tak co vyresil jsi to ??

:-) mne to tiez odislo 1000km (resp. mesiac) po kupe auta.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.