rmichal Vloženo 9. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2010 Dobrý den všem, nejsem automechanik, ale i oni si s tím už nevědí rady.. Motor 1,2 40kW rok 2005,najeto cca 90 000 km se začal hrozně chvět, na volnoběch má 750 otáček což po přečtení diskuzích není problém. Pokud pustím nalno klimatizaci, motor se chvěje ještě více. Známý automechanik vyměnil svíčky které se mu nelíbily, všechno vyčistil ale problém to neřešilo. Na diagnostice nám to neukázalo žádný problém, bylo nám řečeno že problém bude nejspíše klimatizaci, kde není něco (už nevím co) že tam prostě není tlak a něco nesepne... Kontrola u Barumu v Brně kde mají potřebné přístroje - vše je ok, ideál. Autoservis nevěděl co víc. Zkusili jsme po silné zimě a ježděním krátkých úseků (studený motor) vyměnit i baterii, nepomohlo. Vyčistili jsme i (nejsem si jistý názvem) škrtící klapku, prstě vše, nic nepomohlo. Zdejší rada a i článek z novin nás navedl na názor, že bude nejspíše problém tlaku ve válcích (jedna diskuze zde to popisuje). Tak jsem byl přesvědčen, že to je ono. Chvění auta je opravdu velké, nikdy to nedělalo, pořízeno jako nové. Na kontrolu si to ovšem vzal ještě jeden známý od známého, který měl být opravdu dobrý - a on řekl, že je problém v kompresoru klimatizace - může to být ono? Díval jsem se na ceník a je to oprava přes 10 tisíc, nerad bych se spletl. Při vypnuté klimě se auto "téměř" nechvěje. Rád bych si s tím automechanikem co to navrhnul popovídal a budu mít tu možnost, ale radši se vás tu ještě zeptám, třeba z vás bude mít někdo nějakou dobrou připomínku, nápad, chci se ho zeptat proč to nemůže být ten tlak ve válcích - dopíšu to zde sem jak budu vědet. Jsem z toho třepání motoru nešťastnej, ikdyž se dá jezdit i s tím. (ale radši s tím nejezdím). Někdo říká, že to je prostě slabej motor, že to s klimou nejde moc dohromady, ale jakto že se to prvních 5 let netřepalo při zaplé klimě ani trochu? A klima tam nebýt - oddělat ji, tak se to třepat nebude? Děkuji za radu, dopíšu případné info, hlavně od toho co doporučuje vyměnít kompresor klimatizace. Nechci to dělat na blind. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 9. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2010 To je takovej problém změřit tlak ve válcích? Oddělávat nic nemusíš. Stačí klimu nepouštět, než se to vyřeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rmichal Vloženo 9. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Srpen 2010 Zítra nebo spíš pozítří napíšu víc, poslal mi jen sms že problém je v kompresoru klimatizace, o tlaku ve válcích se nezmiňoval, tak snad ho změřil. Já mám ale stále pocit, že auto se i při vyplé klimě nepatrně chvěje. Stálo to už dost peněz, před tím vším to bylo i u autobayera ve Slavkově, tam to taky neopravili, spíš odflákli (výměna svíček a nějaké hadičky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Braver Vloženo 10. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2010 Me se u 47kW verze motor taky trochu trese pri zapnute klime a vetsim vedru...zrejme to bude dano vyssi zatezi motoru. Zda se mi ale, ze cim vic pouzivam klimu, tak tento problem mizi. Mozna kdyz je klima malo pouzivana, tak muze kompresor zatuhnout - je to ale jen moje domnenka, takze to nebrat vazne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rmichal Vloženo 11. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 11. Srpen 2010 tak doplňuji info - tlak ve válcích je prý v pořádku, žádný problém. Mohl by to být ten kompresor klimatizace - při otáčení "je v jednom místě volnější, jde lehce". Může to prý vzít hodně proudu, proto se motor tak třepe ("na zapalování jde slabá jiskra). Kontrola náplně klimy, včetně tlaku, kterou jsem už dělal, je v pořádku. Klima chladí. Výměna kompresoru klimatizace je drahá záležitost a dle mně ne úplně jistě tento problém vyřeší. Nenapadá něco někoho prosím? Auto se opravdu celé třepe. Poslední možnost je jezdit s tím jak to je, až se příčina projeví ještě více a konečně se odhalí, co to způsobuje. Jinak jsem v koncích. Ještě se s tím nikdo co jsem se bavil nesetkal, nemožnost odhalit příčinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 11. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2010 Ahoj, koukni se na řemen a řemenici u klimy zda náhodou nehází. Tento problém může způsobovat nevyvážená řemenice. Nebo málo naplý napínák řemene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rmichal Vloženo 11. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 11. Srpen 2010 Díky, hned se na to zeptám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 12. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2010 Dobrý den všem, nejsem automechanik, ale i oni si s tím už nevědí rady.. Motor 1,2 40kW rok 2005,najeto cca 90 000 km se začal hrozně chvět, na volnoběch má 750 otáček což po přečtení diskuzích není problém. Pokud pustím nalno klimatizaci, motor se chvěje ještě více. Známý automechanik vyměnil svíčky které se mu nelíbily, všechno vyčistil ale problém to neřešilo. Na diagnostice nám to neukázalo žádný problém, bylo nám řečeno že problém bude nejspíše klimatizaci, kde není něco (už nevím co) že tam prostě není tlak a něco nesepne... Kontrola u Barumu v Brně kde mají potřebné přístroje - vše je ok, ideál. Autoservis nevěděl co víc. Zkusili jsme po silné zimě a ježděním krátkých úseků (studený motor) vyměnit i baterii, nepomohlo. Vyčistili jsme i (nejsem si jistý názvem) škrtící klapku, prstě vše, nic nepomohlo. Zdejší rada a i článek z novin nás navedl na názor, že bude nejspíše problém tlaku ve válcích (jedna diskuze zde to popisuje). Tak jsem byl přesvědčen, že to je ono. Chvění auta je opravdu velké, nikdy to nedělalo, pořízeno jako nové. Na kontrolu si to ovšem vzal ještě jeden známý od známého, který měl být opravdu dobrý - a on řekl, že je problém v kompresoru klimatizace - může to být ono? Díval jsem se na ceník a je to oprava přes 10 tisíc, nerad bych se spletl. Při vypnuté klimě se auto "téměř" nechvěje. Rád bych si s tím automechanikem co to navrhnul popovídal a budu mít tu možnost, ale radši se vás tu ještě zeptám, třeba z vás bude mít někdo nějakou dobrou připomínku, nápad, chci se ho zeptat proč to nemůže být ten tlak ve válcích - dopíšu to zde sem jak budu vědet. Jsem z toho třepání motoru nešťastnej, ikdyž se dá jezdit i s tím. (ale radši s tím nejezdím). Někdo říká, že to je prostě slabej motor, že to s klimou nejde moc dohromady, ale jakto že se to prvních 5 let netřepalo při zaplé klimě ani trochu? A klima tam nebýt - oddělat ji, tak se to třepat nebude? Děkuji za radu, dopíšu případné info, hlavně od toho co doporučuje vyměnít kompresor klimatizace. Nechci to dělat na blind. Resim neco podobneho na Octavce z roku 04 - Pripada me to podle popisu na podobnou zavadu. Dela to obcas 1-2x za par dnu, nekdy to udela po 5min jizdy, nekdy po 10min, nekdy vubec. Zatim jsem se jeste nedostal do servisu na provereni te elektromagneticke spojky klimakompresoru, VAG taky nehlasi zadnej problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rmichal Vloženo 13. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 13. Srpen 2010 řemenice, napínák jsou v pořádku. Budu s tím muset jezdit dál, až se něco stane a bude jasný co to teda je.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kutil_Tim Vloženo 12. Červen 2014 Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 Ahoj, nebudu zakladat dalsi tema takze... Mam stejny problem motor 1,4 63 bez klimy ok, zapnu klimu a auto se cele rozechveje cim to muze byt? klima doplnena tlak ok, chladi.. Vyresili jste to nejak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.