Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Uz moj je namontovany spravil my ho  , Vaša , je velmi sikovny vrele doporucujem, bleskovo a precizne spravene spokojnost uz si uzivam tempomat :p mal som cestu do brna a otialto je kusok.

Vloženo

Dneska se taky chystám namontovat tempo do F1. Koupil jsem na skoda dily páčku s kabeláží. Dost se tady debatilo o kablíku na brzd. pedál, ale nic takovýho v tom svazku neni. Je tady jeden červenej jako napájení po zapnutí klíčku. To bude asi alternativa k tomu pedálu ne? Dám to normálně k pojistce 28, je to tak? 

Vloženo

....To bude asi alternativa k tomu pedálu ne? Dám to normálně k pojistce 28, je to tak?

Určitě ne!

Signál od brzdového pedálu je nutný.

Při brzdění tempomat vypne. Stejně jak při sešlápnutí spojky.

Vloženo

Na brzdovy pedal se zapoji kvuli proudu, ne kvuli vypnuti tempomatu, ten kablik muzes klidne napojit na proud po zapnuti klicku kdekoli, akorat na ten pedal mas jednoduse, oholis trouhu modro cerveny kabel a spajis tam treba pajkou jestli tam nemas to original s pinem.

Vloženo

spíš ty vůbec nevíš o čem píšeš... tento kabel má být skutečně napojený na spínané +!!!  pokud nevíš tak brzdový spínač už je dávno napojen do RJ motoru!!!  ten kdo tu blbě radí jsi ty...

Vloženo (editace)

Je to tak přátelé. Spínání brzdy je bráno buď z toho pinu do ŘJ motoru nebo v tom konektoru do BSG. Na brzdu se to napojovat nemusí! Jde pouze o napájení. Já měl kabel, kde byl 1. konektor do BSG, 2. černej kablík s konektorem na zápich do konektoru co je na mezistěně a 3. červenej kablík bez konektoru, kterej se má zapojit na svorku 15 (napětí po zapnutí zapalování). Připájel jsem ho ke kablíku u pojistky č.28 (i když je to trošku prasárna a udělal bych to jinak, kdybych měl konektorovky). Každopádně to funguje a samozřejmě to deaktivuje jak sešlápnutí brzdy, tak spojky. 

 

Největší problém byl dostat se na mezistěnu na ty konektory. Já tam mám navíc ještě alarm v těch místech. Pomohla mi hodně fotka od thomasina, kudy se tam dostat. Pak ještě přijít na to, jak konektor vytáhnout a navíc odjistit, aby se do něj dal vsunout ten kablík. Ale nakonec pěkná práce si myslim. Žádnej velkej záděr. 

Editováno: , autor: SpeederBB
  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

Ahooj, mám problém s tempomatem na Octavii 1,9 ... Před dvěma roky jsem montoval tempomat, po aktivaci na PC normálně fungoval, ale od letošního jara prostě nereaguje... Na PC žádná závada ... Už jsem vyměnil komplet páčku a spojkový spínač, na PC hlásí normálně aktivaci tempomatu, ale ten přesto nejede, tak už fakt nevím co s tím je ... Nejde mi do hlavy, že jen tak přestal fungovat ... :kol-44: :kol-44: :kol-44:   Brzdový spínač je snad OK, jelikož brzdy normálně svítí ...

 

 

 

EDIT:

Tak, tempomat funguje ... Zničehonic se rozjel, to nechápu .....  :kol-31:  :kol-31:  :kol-47:

Editováno: , autor: Wojnar
EDITUJ příspěvky!!
  • o 4 týdny později...
Vloženo

kluci, jaka varianta kabelaze je lepsi k tempomatu (Fabia I - r.v. 2007)

 

od MOLPIR      (3 konektory, 2 piny)

od skoda-dily      (2 konektory, 1 pin, 1 holy kabel)

 

PS. pokud (mozno) to jde, tak abych nemusel nic pajet, strihat a vypinovavat... diki

post-89751-0-29810900-1408549015_thumb.j

post-89751-0-47423200-1408549022_thumb.j

Vloženo

Tempomat jsem na Fabii dělal před mnoha lety, tuším ale, že jsem měl nějaký derivát Molpiru a bylo to jak pro blbý - ty volný piny se jen nastrkaj do konektorů v autě. U té druhé kabeláže - holý drát - se stříhání asi nevyhneš (předpokládám, že ten drát povede k čidlu na brzdovém pedálu). Nadruhou stranu už jí máš obmotanou a více se to blíží originálnímu stavu - ten konektor u Molpiru (vpravo dole) tam být nemá, ale to je detail...

Vloženo (editace)

Wittmann ten cerny konektor u MOLPIR (vpravo dole) tam prave ze byt ma... (mrkni prilohu)

Pepa007 mel si pravdu s tou kabelazi ale - ale podle navodu je treba vypichnut jenom pin na brzdovem pedalu! Nebo co konkretne si mel na mysli?

 

* v priloze original navod na montaz tempomatu Skoda Fabia BEA 400 002 

BEA 400 002.pdf

Editováno: , autor: marrrek
Vloženo

já myslím, že obě kabeláže jsou na fabii. Octavii jsem sice nikdy nedělal, ale podle mě vypadá úplně jinak. Ten konektror tam v originále vážně není. Výše uvedené schéma/plánek zobrazuje takzvané "originální příslušenství", tedy originální dodělávku. Pokud by to mělo tempo z fabriky, tak tam prostě nebude, viz schéma

post-3173-0-68819400-1408617777_thumb.jp

Vloženo

Rozumim, ze original od vyroby tam ten cerny konektor (na kabelazi MOLPIR v pravo dole) neni/nemusi byt... Ale pri original dodatecne montazi original sady tempomatu - BEA 400 002 tam uz ten konektor je, nakolik je lepsi (rychlejsi) jeden pin prepinovat jinde, nez neco odizolovat/pajkovat/znovu izolovat  :kol-27:

Vloženo

já osobně bych pájel, i když přepinování je pro mě rychlejší a jednodušší. Minimálně k tomu nepotřebuju prodlužovačku :-). Zkus si odpovědět na dvě otázky:

 

1) víš kam to připájet?

2) víš jak vyndat pin?

Vloženo

Ale omlouvám se. Nevím jak jsem mohl napsat takovou blbost. Samozřejmě obě kabeláže jsou na Fabii 1

Hnědý konektor do BCM ,

Černý do páčky Tempomatu

Bílý kablík do příčné stěny zapojení podle modelového roku do 2005 T11 PIN 10 (myslím bílá svorkovnice)

od 2006 T11 PIN 6 (myslím že červená svorkovnice)

No a ten modro/rudý pokud má dvoupólovou svorkovnici tak vypíchnout u brzdového pedálu a vložit, nebo naletovat, nebo se může napojit do pojistkové skříně na pojistku SB 28. Je to úplně jedno zda první nebo druhá varianta.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...