Přejít na obsah

Hydraulická zdvíhátka


TomášT

Doporučené příspěvky

A ani není třeba vložka....

 

Nevím co tam je přesně za závit,ale když by tam byl plácnu M12x1,tak se prostě vyřízne M14x1 a dá se větší výpušťák.

 

Nebo se vyřízne do víka M16x1 a dá se tam vložka s vnějším průměrem M16x1 a vnitřním M12x1.

 

A když to bude třeba 14220 matroš,tak to už pak jentak nestrhneš.

Ta vložka se musí zalepit,aby se pak nevytáčela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ďakujem vám za odpovede, to video ten zvuk fakt skresľuje, ale viem, že ten zvuk, aký to má, nie je určite taký, ako má byť. Niekedy to má úplne krásny zvuk a niekedy to začne cvakať. Môže to byť použitým olejom? Ale ELF mi nepríde ako nekvalitný výrobca.

Ten VIF aditív na dízel je len jeden typ?

Já tam to cvakání(klepání) slyším docela zřetelně(video z 18.2.2013).Dělá mi přesně to stejné na 1,8T AUM 2003,230 000 najeto.Bohužel také nevím čím to je,ale olej je tam už třetí značka(ÖMV,Castrol,Shell 5W40 ) a dělá to pořád,takže tím to asi nebude.Přijde mi to jakoby z pravé strany z pohledu řidiče.Nádobka s aktivním uhlí to není,ta cvaká jinak,navíc Tdi ji nemá.Jak píše RuleZZzz někdy to dělá víc,někdy míň.Dík za případné postřehy a nápady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím panové mám AUQ 1.8T 132Kw,mám problém a nevím kde začít hledat.předevčírem se mi začla rozsvěcovat kontrolka mazaní při vyšších otáčkách,na volnoběh zhasla,jel jsem ke známému napíchnot na comp,o tlaku oleje ani zmínka,vyjelo to chybu "pootočení vačkového hřídele"no a pak klasika podtlaky atd.což asi na toto nebude mít vliv. při cestě zpátky hooodneě opatrnou jízdou se začlo z podvíka ventilů ozývat mírné cvakání...Tak nevím jestli jít spíš po tlaku oleje,nebo zdvihátka hydroštel atd.co myslíte?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravim, chcel by som sa opytat na tento zvuk (cvakanie):

Moze to mat nejaky suvis s alternatorom? (kedze bol meneny pred cca rokom a pol a to cvakanie zacalo priblizne odvtedy. Inac auto ide bez problemov, akurat pri zosliapnuti spojky ktrosku klepe zotrvacnik (asi bude treba casom vymenit). Olej sa tam daval castrol magnatec 5w40, teraz po vymene rozvodov tam je castrol edge 5w40. Olej, (musim poklopat) nezere. Auto uz ma nalietanych cez 258000 km vacsinou dlhe trasy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 7 měsíců později...

Zdravím,cvakání u mé 1,8T se stupňovalo že už to bylo zřetelně slyšet i v kabině.Sundáno víko ventilů a.....jedno zdvihátko výfukové prodřené úplně,některé ostatní do toho neměly daleko,většina vrcholů výfukové vačky sedřených na větší či menší plošky.Oprava...nová výfuková vačka+všech 20 zdvihátek nových+nějaké těsní atd.Cena v neautorizovaném servisu 15 000Kč.Nicméně teď o motoru na volnoběh nebo v nízkých otáčkách nevím.Pro úplnost motor AUM 1,8T/110 kW,2003,najeto 250 000 km,do 210 000 km servisní interval 30 000 km,olej LL 5w/30,nyní 5w/40 po 15 000km.

Takže jedna z možných závad pro všechny co jim něco cvaká v motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

ZDRAVÍM VŠECHNY.  

 

Mám dotaz, mám OCT 1.6 75kW, najeto 213000 (dle tacho - pravděpodobně více protože aute je koupené v AutoEsa) auto jsem koupi ve 209900Km za 50000kč, po najetí 150km odešel pravděpodobně termostat. Jednou jsem ráno došel k autu a po nastartování začala pípat voda. Ihned sem motor vypl a doplnil vodu (3l), od toho dne auto začalo tlakovat do vody. Vyměnil se ten termostat ale už asi bylo pozdě, nepomohlo to a auto stále tlakovalo vodu více a více. Šlo tedy do servisu protože na reklamaci v autobazaru Esa jsem předem rezignoval, jelikož ve smlouvě mají, že vozidlo do 50000 je u nich bráno jako vůz na ND. :-)  servis stál 22000kč, hlava šla na tlaky, výbrus, nová gufera v hlavě, rozvody, nový chladič (alternativa z auto kelly) jelikož mechanik v servisu mi řekl že do chladiče kdysi někdo nalil nějakej sajrajt na utěsnění a nebyl si jistej jestli je plně průchozí tak jsem souhlasil. Dále měnil vodní pumpu a to už je asi vše, za matroš to bylo prý 14000 zbytek práce, auto tam bylo 5 dnů.

 

Po předání v servisu se zdálo být vše ok, s autem jsem najel asi 350km když jsem si poprvé všiml, že motor cvaká, slyšel jsem to hlavně když jsem jel úzkou ulicí jak se to odráželo od domů, prvně jsem si myslel, že nějaká kladka či tak něco, tak jsem asi za týden jel opět do toho servisu z dotazem o co jde. Tam mi PAN mechanik řekl hned z fleku aniž by pomalu otevřek kapotu, že jsou špatné hydroštely :-) a že mi to za 11000kč opraví, prý když se dělala hlava tak jen gufera. jelikož po koupení auta a prvním servisu je kaček na auto málo neřešil jsem to zatím. Nechal jsem pouze v jiném servisu vyměnit olej (jistota). A teď se ptám tedy, motor cvaká nejvíce studený, není to jako nafťák ale cvaká, po zahřátí je to o něco lepší.  CO dál? Je nutný ihned servis , nebo se to dá třeba 15000km nechat? Od toho co jsem to zjistil jsem najel už asi 1800km ale jen lítačky po městě nebo max 50km za město, dál se bojím co by se mohlo stát když bych jel třeba z Brna do Prahy, abych nezadřel či tak něco.

 

Jaké jsou tedy nyní rizika? Co hrozí? Bude se jen zesilovat zvuk? Nebo to takto zůstane dále dlouho? Prosím jen seriozní odpověď, jsem mladej a peněz je málo :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...