Přejít na obsah

Voľnobeh a brzda.


kimmi

Doporučené příspěvky

Zdravím,dnes som odpozoroval že keď zošliapnem viackrát brzdový pedál na voľnobehu napr.8x,10x,tak mi klesnú otáčky 2x po sebe druhýkrát mi motor skoro zhasol.Robí mi to už dávnejšie,zdalo sa mi že keď doma parkujem alebo dobrzďujem na červenú,ale nebol som si istý,dnes som si to potvrdil.

V čom môže byť problém,žeby upchatá nejaká hadička podtlaku,alebo posilovač.

Martin ak toto čítaš tak ťa zdravím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čítam čítam ;) Laco, aj ja teba zdravim :kol-142:

jo prošel bych si takové ty všechny tenké hadičky, ... nevím zda jí má i 12 ventilová verze, ale někdo tady psal o problémech na 40kW verzích, že se jim smršťuje nějaká hadička a dělá to problém na volnoběh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyskúšal som to tak ako si napísano nič som na žiadnej hadičke nespozoroval a do posiľovača ide iba jedna.Novšimol som si že keď bol motor ešte studený ihneď po natočení mi to neurobilo až potom čo sa zohrial a klesli otáčky na normál.Nemohlo by to byť podobné ako u posiľovača riadenia,ani ten sa nemá na voľnobeh zaťažovať dlšie ako 15s plným rajdoml.Zhodou okolností som to odskúšal aj na cliu a urobilo to tiež,nemá sice otáčkomer ale počul som ako otáčky počutelne klesli.Asi to tak má byť ak ho prudko takto silne žaťažím,vyskúšajte a dajte vedieť ako ste dupali na brzdu a čo urobil motor.

Pre "Malta",zhodouokolností som šiel okolo LPG servisu a zastavil som sa.VAG LPG bez závad.VAG benzín hlásil chybu:1) 16555 rada 1: systém odměřování paliva Systém příliš chudý preto svieti check

Toť vsjo,žiadna iná hláška.Tlak LPG bol 0,9 a tak ho zdvihli na 1,2 a teplotu prepínania som mal 20C a zdvihol na 35C.

Technik povedal že s to je všetko ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

... Pre "Malta",zhodouokolností som šiel okolo LPG servisu a zastavil som sa.VAG LPG bez závad.VAG benzín hlásil chybu:1) 16555 rada 1: systém odměřování paliva Systém příliš chudý preto svieti check

Toť vsjo,žiadna iná hláška.Tlak LPG bol 0,9 a tak ho zdvihli na 1,2 a teplotu prepínania som mal 20C a zdvihol na 35C.

Technik povedal že s to je všetko ok.

na chudou směs chce malinko doladit LPG mapu, prostě to projet s napíchlým noťasem na LPG ŘJ a čtečkou na BA ŘJ, kde sledovat korekce a podle nich pak v urč. režimech nabohatit mapu LPG. Nevím zda jsou vybaveni takto v tvém LPG servisu, ale já to tak se svým technikem praktikoval. Měl jsem na dlouhou dobu pokoj s rozsvěcováním checku, až pak mi ho rozsvěcoval vadný EGR ventil. Po jeho výměně se mi za čas začal rozsvěcovat check kvůli bohaté směsi, tak jsem zajel za servisákem, napíchli obě jednotky, krátce to projeli, ochudili a od té doby klid :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...