Přejít na obsah

A zase to servo


Fábiátor

Doporučené příspěvky

servoolej se má měřit za klidu, nejlepší je ráno aby se to nemuselo otírat, a kouknete se na měrku. NEZAPOMEŇ NA ROVNÁ KOLA!!!!!! v servisu mi kamoš ukázal dirku a vysvětlil mi že když nalijete více než má být tak odteče. takže v konečném důsledku je maximální stav na ho.... kola musí být rovná proto žš při jednom rejdu se nádobka naplní a při druhém skoro vyprázdní. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 6 měsíců později...

Hoi fseci, sice jsem tu hledal, ale moc jsem toho nenasel. Takze muj problem je se servem na Fabii rv 2002 servo KOYO. Tata mi vola ze parkoval na zahrade a najednou pecka, cara za nim a servo prestalo fungovat. Tak okamzite vypl motor. Napichl jsem to a servo ciste. Ale max odber 4A. Tak jsem to natlacil do garaze nad kanal. Trubka co vede ze serva za napravu (smerem k zadku auta) a pak se vraci zpet do prevodky prorezla a roztrhla. Tak jsem myslel, ze ji rozpojim (ten ohly kousek), ale zjistil jsem ze tu trubku budu muset vymenit az k servu. Tak a ted otazecky. Opravdu se musi menit cela hadice od serva az k prevodce, nebo se to da nekde rozpojit a vymenit (pomijim nejake lisovani, protoze na to nemam veci) ?? Cena te trubky je totiz 3500,- Dale na vymenu je tam dost malo mista, tak me napadlo jestli nahodou nebude muset jit naprava dolu. A posledni vec a ta tu uz zrejme nekde je, ale presto, jak je to s odvzdusnovanim ??

Editováno: , autor: Roman Herot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To musiš cele vedenie vymeniť tam je velky tlak tak sa to neopravuje či nadpaja. Nemusi naprava dole da sa to tam meniť. To sa odvzdušnuje parkrat vytočiť volant sen a tam na doraz a zaroveň dolievať olej. Taku zanovnu trubku na vrakači dostaneš za 10-20€.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To musiš cele vedenie vymeniť tam je velky tlak tak sa to neopravuje či nadpaja. Nemusi naprava dole da sa to tam meniť. To sa odvzdušnuje parkrat vytočiť volant sen a tam na doraz a zaroveň dolievať olej. Taku zanovnu trubku na vrakači dostaneš za 10-20€.

A s tim odvzdusnovanim. To se dela, predpokladam, pri vyplem motoru/servu.

EDIT: Tak uz jsem to nasel http://forum.skodahome.cz/topic/14981-servo/page__hl__servo

Editováno: , autor: Roman Herot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

A s tim odvzdusnovanim. To se dela, predpokladam, pri vyplem motoru/servu.

EDIT: Tak uz jsem to nasel http://forum.skodaho...page__hl__servo

Čau už jsem to taky dělal a motor jsem měl nastartovaný,párkrát jsem zatočil volantem a bylo.

Teďka budu měnit už druhý servo mám najeto 163 000 a to druhé jsem kupoval jeté za 4000,- a vydrželo necelý rok.

Tak jsem šel do novýho za 9 750,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Mne sa objavil na fabii 1.2 problém s únikom kvapaliny z nádobky.Polovička išla do roboty a asi 2 km pred cieľom jej vypovedalo servo.V nádobke bolo málo kvapaliny.Na prístrojovke sa na kontrolke volantu závada neprejavila.Dolial som cca 3 dcl a naštartoval,servo začalo bežať,ok.Trochu som bádal odkiaľ by to mohlo tiecť.Keď nieje možnosť zodvihnúť auto  na zdvihák tak sa to na parkovisku zle hľadá,ale zistil som povedal by som že na 100% že samotné riadenie je suché,manžety a pod.Natečené bolo dolu pod servom na spodnom kryte.Keďže  servo po doliatí oleja normálne funguje,tak usudzujem že bude ok a tak aj riadenie.

Chcem sa spýtať ak mal niekto takýto problém,kde môže byť to chúlostivé miesto kede môže unikať kvapalina,trubka,hadica,tesnenie nádržky a pod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže dnes som bol u mechanika a to čo sa mi zdalo že teče od serva tak bude pravdepodobne tým že bolo vlastne naliate mimo nadržku,to sa mi stalo že som to nalial vedľa,lebo v nádržke je iba dopolovice oleja a nádržka je mokrá i nad hladinou.Mechanil uvoľnil manžety na tyčkách riadenia a tenkým skrutkovačom udtiahol manžetu od tyčky a olej ,ktorý som nalieval do nádržky bol v manžetách.Takže pri troch variantách:nové,repasované,a z vrakáču s neznámou minulosťou som sa rozhodol na repas.On to sice nerobí,ale nosí do nejakej firmy v BA,kde mu buď vymenia kus za kus alebo na druhý deň je zrepasované.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravim. Potřeboval bych poradit. Dnes jsem nechal vyměnit hřeben a senzor natočení. Když jsem si pro auto přišel do servisu, tak mě řekli, že diagnostika po výměně hlásí chybu servočerpadla (čidlo teploty, nebo tak nějak). Každopádně otáčení volantem jde ztuha jako by vůbec nešlo čerpadlo, přitom se podle diagnostiky tlakovalo-točilo. Také na diagnostice nebyla uvedena hodnota úhlu natočení. Zkusil sem senzor natočení vyměnit a bez změny. Ještě bych dodal, že když je čerpadlo studené, tak na přístrojové desce nesvítí nic a když se ohřeje, tak se rozsvítí řízení. ´Připadá mi to, jako když to čerpadlo nemá kam čerpat a tím pádem se přehřívá. Když jsem na čerpadlo sáhl, zdálo se mi i dost horké, ale nevím na kolik se běžně ohřívá. (Před výměnou hřebene jsem s autem jezdil, ale vytáhl jsem pojistku od řízení právě proto, aby čerpadlo neběželo nasucho)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jo,ale jde jen na určitý výkon nebo jak to zjednodušeně říct.

Někdy pomůže tohle:Stojíš na rovině,nastartováno.Plný rejd vpravo,tam to podrž 3-5 sekund,to samé vleno,podrž 3-5 sekund,volant do roviny a rozjet se.Zkusit jet rovně alespoň 100m.

Pokud tohle nepomůže tak:Stojíš rovně,volant natošíě 15% vpravo,pak vlevo rozjedeš se rovně,zastavíš,pak ty rejdy a zas rovně.Pokud tohle nepomůže tak na PC a základní nastavení

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hřebene a snímače natočení, olej tam je a správné by mělo být také je tam koyo jak hřeben tak čerpadlo. dnes mě v dalším servisu řekli, že chyba bude v tom čerpadle a že základní nastavení toho snímače se nedá udělat přes pc. nevim no asi mam hold smulu a to čerpadlo odešlo s výměnou hřebenu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to je za servis,kde opravují řízení,člověku to vrátí a řeknou máte to opravené,ale nefunguje to?Jinak jak píše Wittmann,jak jsi přišel na to,že je problém v tom hřebeni?Tekl ti olej do manžet?Viděl jsi ho,nebo ti to řekli v tom servisu?V čem byl původně problém?To čerpadlo je připojené na tlakovou trubku a zpětnou hadici,to jinak zapojit nejde,ale to nejspíš ani neodpojovali.A máš tam v tuhle chvíli dost oleje?Ještě je tady totiž jedna věc.Ta hydraulika se po zkompletování musí odvzdušnit.To je to točení koly do plného rejdu popsané výše.Tím se z toho systému vytlačí vzduch a natlačí se tam olej,takže klesne hladina v nádobce.Jsi si jistý,že teď je plná?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano z hřebenu mi vytekl olej proto sem ho nechal vyměnit. Udělal bych to sám ale v lednu mě chytli záda a nemůžu se skoro hnout. V loni v létě sem to měnil taky koupil sem jetý a vydrželo to půl roku ale čerpadlo sem ani předtím neměnil, jen to řízení a fungovalo to. Je přeci nesmysl měnit i čerpadlo, když odešlo jen řízení ne? Ale hold mam tu smůlu, že odešlo i to čerpadlo nevim jak, protože fungovalo dokud sem ho neodpojil přes pojistku. Každopádně koupim nějakej repas. Nemáte zkušenosti s někým kdo prodává dobré a levné repasy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, Wittmann napsal:

Tohle je divné i bez toho snímače by servo mělo nějak fungovat. Je tam vůbec olej? Výměna hřebene? Jenom hřebene? Většinou se mění celé řízení? Je tam správné? Spíš bych to viděl na chybu servisu.

Presne tak ked je dobre čerpadlo tak ide aj s odpojenym konektorom senzoru len pri rychlom potočeni tuhne volant. A žiadne zakl. nastavenie sa nerobi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...