pepusak Vloženo 4. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2009 servoolej se má měřit za klidu, nejlepší je ráno aby se to nemuselo otírat, a kouknete se na měrku. NEZAPOMEŇ NA ROVNÁ KOLA!!!!!! v servisu mi kamoš ukázal dirku a vysvětlil mi že když nalijete více než má být tak odteče. takže v konečném důsledku je maximální stav na ho.... kola musí být rovná proto žš při jednom rejdu se nádobka naplní a při druhém skoro vyprázdní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Sion Vloženo 30. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2009 Zdravim presne tohle mi delalo taky a bylo to cidlo rizeni.Cena cca 3000 vymenil jsem a je pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Herot Vloženo 8. Červen 2010 Sdílet Vloženo 8. Červen 2010 (editace) Hoi fseci, sice jsem tu hledal, ale moc jsem toho nenasel. Takze muj problem je se servem na Fabii rv 2002 servo KOYO. Tata mi vola ze parkoval na zahrade a najednou pecka, cara za nim a servo prestalo fungovat. Tak okamzite vypl motor. Napichl jsem to a servo ciste. Ale max odber 4A. Tak jsem to natlacil do garaze nad kanal. Trubka co vede ze serva za napravu (smerem k zadku auta) a pak se vraci zpet do prevodky prorezla a roztrhla. Tak jsem myslel, ze ji rozpojim (ten ohly kousek), ale zjistil jsem ze tu trubku budu muset vymenit az k servu. Tak a ted otazecky. Opravdu se musi menit cela hadice od serva az k prevodce, nebo se to da nekde rozpojit a vymenit (pomijim nejake lisovani, protoze na to nemam veci) ?? Cena te trubky je totiz 3500,- Dale na vymenu je tam dost malo mista, tak me napadlo jestli nahodou nebude muset jit naprava dolu. A posledni vec a ta tu uz zrejme nekde je, ale presto, jak je to s odvzdusnovanim ?? Editováno: 8. Červen 2010, autor: Roman Herot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 8. Červen 2010 Sdílet Vloženo 8. Červen 2010 To musiš cele vedenie vymeniť tam je velky tlak tak sa to neopravuje či nadpaja. Nemusi naprava dole da sa to tam meniť. To sa odvzdušnuje parkrat vytočiť volant sen a tam na doraz a zaroveň dolievať olej. Taku zanovnu trubku na vrakači dostaneš za 10-20€. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Herot Vloženo 16. Červen 2010 Sdílet Vloženo 16. Červen 2010 (editace) To musiš cele vedenie vymeniť tam je velky tlak tak sa to neopravuje či nadpaja. Nemusi naprava dole da sa to tam meniť. To sa odvzdušnuje parkrat vytočiť volant sen a tam na doraz a zaroveň dolievať olej. Taku zanovnu trubku na vrakači dostaneš za 10-20€. A s tim odvzdusnovanim. To se dela, predpokladam, pri vyplem motoru/servu. EDIT: Tak uz jsem to nasel http://forum.skodahome.cz/topic/14981-servo/page__hl__servo Editováno: 16. Červen 2010, autor: Roman Herot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tawy2 Vloženo 2. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2010 A s tim odvzdusnovanim. To se dela, predpokladam, pri vyplem motoru/servu. EDIT: Tak uz jsem to nasel http://forum.skodaho...page__hl__servo Čau už jsem to taky dělal a motor jsem měl nastartovaný,párkrát jsem zatočil volantem a bylo. Teďka budu měnit už druhý servo mám najeto 163 000 a to druhé jsem kupoval jeté za 4000,- a vydrželo necelý rok. Tak jsem šel do novýho za 9 750,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 Mne sa objavil na fabii 1.2 problém s únikom kvapaliny z nádobky.Polovička išla do roboty a asi 2 km pred cieľom jej vypovedalo servo.V nádobke bolo málo kvapaliny.Na prístrojovke sa na kontrolke volantu závada neprejavila.Dolial som cca 3 dcl a naštartoval,servo začalo bežať,ok.Trochu som bádal odkiaľ by to mohlo tiecť.Keď nieje možnosť zodvihnúť auto na zdvihák tak sa to na parkovisku zle hľadá,ale zistil som povedal by som že na 100% že samotné riadenie je suché,manžety a pod.Natečené bolo dolu pod servom na spodnom kryte.Keďže servo po doliatí oleja normálne funguje,tak usudzujem že bude ok a tak aj riadenie. Chcem sa spýtať ak mal niekto takýto problém,kde môže byť to chúlostivé miesto kede môže unikať kvapalina,trubka,hadica,tesnenie nádržky a pod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 Většinou olej uniká přes manžety řízení. Pokud máš vše suché,tak pak nevím. Máš auto od nova,nebo jsi kupoval ojeté? V tom případě něco předchozí majitel z řízením dělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 tak tak, nejčastěji to teče kolem tyček řízení a olej se chytá do manžet. Pokud je ale louže pod servem, nezbývá, než se na něj podívat - stačí vyndat vložku podběhu - může být nedotažený spoj, prasklá nádoba, trubka... prostě cokoliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 5. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2015 Takže dnes som bol u mechanika a to čo sa mi zdalo že teče od serva tak bude pravdepodobne tým že bolo vlastne naliate mimo nadržku,to sa mi stalo že som to nalial vedľa,lebo v nádržke je iba dopolovice oleja a nádržka je mokrá i nad hladinou.Mechanil uvoľnil manžety na tyčkách riadenia a tenkým skrutkovačom udtiahol manžetu od tyčky a olej ,ktorý som nalieval do nádržky bol v manžetách.Takže pri troch variantách:nové,repasované,a z vrakáču s neznámou minulosťou som sa rozhodol na repas.On to sice nerobí,ale nosí do nejakej firmy v BA,kde mu buď vymenia kus za kus alebo na druhý deň je zrepasované. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 8. Březen 2018 Sdílet Vloženo 8. Březen 2018 Zdravim. Potřeboval bych poradit. Dnes jsem nechal vyměnit hřeben a senzor natočení. Když jsem si pro auto přišel do servisu, tak mě řekli, že diagnostika po výměně hlásí chybu servočerpadla (čidlo teploty, nebo tak nějak). Každopádně otáčení volantem jde ztuha jako by vůbec nešlo čerpadlo, přitom se podle diagnostiky tlakovalo-točilo. Také na diagnostice nebyla uvedena hodnota úhlu natočení. Zkusil sem senzor natočení vyměnit a bez změny. Ještě bych dodal, že když je čerpadlo studené, tak na přístrojové desce nesvítí nic a když se ohřeje, tak se rozsvítí řízení. ´Připadá mi to, jako když to čerpadlo nemá kam čerpat a tím pádem se přehřívá. Když jsem na čerpadlo sáhl, zdálo se mi i dost horké, ale nevím na kolik se běžně ohřívá. (Před výměnou hřebene jsem s autem jezdil, ale vytáhl jsem pojistku od řízení právě proto, aby čerpadlo neběželo nasucho) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 8. Březen 2018 Sdílet Vloženo 8. Březen 2018 Po každé takové výměně se musí udělat základní nastavení snímače úhlu řízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 8. Březen 2018 Sdílet Vloženo 8. Březen 2018 Bez toho čerpadlo nepustí olej do okruhu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 8. Březen 2018 Sdílet Vloženo 8. Březen 2018 To jo,ale jde jen na určitý výkon nebo jak to zjednodušeně říct. Někdy pomůže tohle:Stojíš na rovině,nastartováno.Plný rejd vpravo,tam to podrž 3-5 sekund,to samé vleno,podrž 3-5 sekund,volant do roviny a rozjet se.Zkusit jet rovně alespoň 100m. Pokud tohle nepomůže tak:Stojíš rovně,volant natošíě 15% vpravo,pak vlevo rozjedeš se rovně,zastavíš,pak ty rejdy a zas rovně.Pokud tohle nepomůže tak na PC a základní nastavení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 8. Březen 2018 Sdílet Vloženo 8. Březen 2018 děkuji, zítra to zkusím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 Tohle je divné i bez toho snímače by servo mělo nějak fungovat. Je tam vůbec olej? Výměna hřebene? Jenom hřebene? Většinou se mění celé řízení? Je tam správné? Spíš bych to viděl na chybu servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 Hřebene a snímače natočení, olej tam je a správné by mělo být také je tam koyo jak hřeben tak čerpadlo. dnes mě v dalším servisu řekli, že chyba bude v tom čerpadle a že základní nastavení toho snímače se nedá udělat přes pc. nevim no asi mam hold smulu a to čerpadlo odešlo s výměnou hřebenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 Jediné co mohli v servisu pokazit při výměně je, že mohli prohodit ten přívod a odvod oleje z řízení pokud jsou tam stejné závity to sem nezkoumal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 Podle mě se ten hřeben nedá vyměnit bez repasu ostatního. A proč jsi ten hřeben vůbec měnil? Třeba je problém v čerpadle od samého začátku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 Co to je za servis,kde opravují řízení,člověku to vrátí a řeknou máte to opravené,ale nefunguje to?Jinak jak píše Wittmann,jak jsi přišel na to,že je problém v tom hřebeni?Tekl ti olej do manžet?Viděl jsi ho,nebo ti to řekli v tom servisu?V čem byl původně problém?To čerpadlo je připojené na tlakovou trubku a zpětnou hadici,to jinak zapojit nejde,ale to nejspíš ani neodpojovali.A máš tam v tuhle chvíli dost oleje?Ještě je tady totiž jedna věc.Ta hydraulika se po zkompletování musí odvzdušnit.To je to točení koly do plného rejdu popsané výše.Tím se z toho systému vytlačí vzduch a natlačí se tam olej,takže klesne hladina v nádobce.Jsi si jistý,že teď je plná? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 Ano z hřebenu mi vytekl olej proto sem ho nechal vyměnit. Udělal bych to sám ale v lednu mě chytli záda a nemůžu se skoro hnout. V loni v létě sem to měnil taky koupil sem jetý a vydrželo to půl roku ale čerpadlo sem ani předtím neměnil, jen to řízení a fungovalo to. Je přeci nesmysl měnit i čerpadlo, když odešlo jen řízení ne? Ale hold mam tu smůlu, že odešlo i to čerpadlo nevim jak, protože fungovalo dokud sem ho neodpojil přes pojistku. Každopádně koupim nějakej repas. Nemáte zkušenosti s někým kdo prodává dobré a levné repasy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 před 9 hodinami, Wittmann napsal: Tohle je divné i bez toho snímače by servo mělo nějak fungovat. Je tam vůbec olej? Výměna hřebene? Jenom hřebene? Většinou se mění celé řízení? Je tam správné? Spíš bych to viděl na chybu servisu. Presne tak ked je dobre čerpadlo tak ide aj s odpojenym konektorom senzoru len pri rychlom potočeni tuhne volant. A žiadne zakl. nastavenie sa nerobi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 Taková věc by ale musela být poznat na diagnostice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 no ona diagnostika píše něco o teplotním čidle či senzoru čerpadla, moc se asi hřeje, nejspíš se asi kouslo a stále do něj de proud jíné vysvětlení už mě nenapadá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 takže jsi vyměnil celé řízení, ne jen hřeben? No a co když to řízení není OK a čerpadlo se uvařilo na tom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.