Publikováno Červen 4, 200619 r Dobrý den pánové, nikde jsem to zde nenašel a tak jsem si dovolil založit nové téma. Za jak dlouho se Vám ohřeje Vaše Fabča na provozní teplotu. Kdy Vám otvírá termostat. Mě se na provozku dostane tak po 8 km. Kdy jedu volnější jízdou tak 90km po rovince. Také jsem vypozoroval, po ujetí cca. 3 km, teplota je pořád dole ale už mám teplou hadici do chladiče. Kdy se má otvírat termostat až při zahřátí na provozní teplotu??? díky za rady..
Červen 4, 200619 r ja mam uz po 3km rucicku takmer v strede ale je jasne ze to este nie je pracovna teplota. termostat ti zacina pustat vodu niekde pri 85 stupnov a este tam mas snimac teploty kvapaliny ktory je na chladici a ma dva stupne zalezi aku teplotu ma voda podla toho chladi. prvy stupen cca 85-90stupnov, druhy stupen 90-100stupnov. a ked chces vediet tak po 20km mas uz urcite prehriaty motor na pracovnu teplotu.
Červen 4, 200619 r Taky tak 3km a je to na 90, v zime v treskutych mrazech je to tak 6km. Samozrejme ze to beru podle ukazatele na pristrojovce. Kdy otevira termostat nemam tuseni.
Červen 4, 200619 r Cedric: Jeste bys mel rict, co mas za motor, to je v tomto pripade hodne podstatna vec...
Červen 4, 200619 r V lete podla vonkajsej teploty so studenym motorom od 800m do 2km. Na jesen a na jar od 2 do 3 km v zime tak do 4km podla teploty.
Červen 5, 200619 r Mám naprosto stejnou zkušenost jako předchozí . V létě se studeným motorem do 2 km, v zimě tak od 2,5 do 4 km podle mrazu. Mám 1,2 HTP Combi, m.r. 2006.
Červen 5, 200619 r Autor Pánové děkuji, zapomněl jsem uvést, že mám narozdíl od Vás všech starší motor 1.4 MPI 44kw, tento se určitě ohřívá o dost pomaleji. Díky.
Červen 7, 200619 r V zime mrzne jako krava...13 - 16 km v prumeru zalezi jak tomu clovek slape na krk...v lete minimalne polovina pokud jsou rana jako tadle....jedina nevyhoda dieslu snad to topeni ..
Červen 12, 200619 r V zime mrzne jako krava...13 - 16 km v prumeru zalezi jak tomu clovek slape na krk...v lete minimalne polovina pokud jsou rana jako tadle....jedina nevyhoda dieslu snad to topeni .. by si tam měl snad mít přídavný topný člen ne? Nebo ho už nedávají ke všem dieslelům??
Červen 12, 200619 r Taky pridam muj nazor, ja uz to mam vicemene nacviceny kdyz jedu z baraku kde z hruba nato uz muzu slapnout. Nicmene bych to resil tak, ze pojedete az se vam rucicka teploty vody posunu na polovinu prictete jednou cas od vyjezdu do posunuti rucicky a pak bych odhadoval ze by motor mohl byt zahraty. Musite pocitat ze olej se ohriva mnohem pomaleji nez voda a zaroven dele chladne s tim je dulezite pocitat. Nicmene pokud nedelate to ze nastartujete a plyn de na podlahu a uz to z nej nesundate tak bych to vubec neresil, ze zacatku proste jedte volneji, netocit do vysokych otacek a ujet nakej kilasek a pak uz bych nato slapnul.
Listopad 17, 200915 r Hele, a když za studena nastartuju (1,2 HTP), tak je ok že mi v nádobce hned protýká kapalina? Neměla by téct až otevře termostat?
Listopad 17, 200915 r Pánové děkuji, zapomněl jsem uvést, že mám narozdíl od Vás všech starší motor 1.4 MPI 44kw, tento se určitě ohřívá o dost pomaleji. Díky. Mám 1,4 44KWOhřívá se do 3km.V zimě o 1km víc. Taky mám tendle motor a je ohrátej do těch 3 km v zimě a v létě vpodstatě do 1 km. Pokud sou fakt mrazy -10 a víc tak mám motor ohrátej na 90°c hned po nastartování-mám NT
Listopad 19, 200915 r 1.4 MPI co je starší a bere 7-8 l/100 se zahřeje o dost rychleji než 1.9 TDI, co bere 3,8 l/ 100 (ve městě, ve čtyřech)
Listopad 22, 200915 r Jaroslav H. : je normální že se diesel dlouho dostává do provozní teploty...u mne (auto viz podpis) to trvá cca 15 km
Listopad 22, 200915 r Když je lehce pod nulou, tak max 7km a mám zahřáto na provozku. A to na to nešlapu, do 2tis. ot.
Prosinec 15, 200915 r Celohliníkové (Škoda) motory se zahřívají delší dobu, než VW. Ručička teploměru ukazuje samozřejmě filtrovaná data - nikoliv skutečné hodnoty, takže v rozmezí teplot od-do (kolem provozní) stojí pořád v prostředku, jinak řečeno - orientační údaj. Motor BBZ: zhruba po 5 km městem (3 křižovatky) ukazuje střed.
Prosinec 16, 200915 r Při nynějších teplotách lehce pod bodem mrazu,ohřeju Fábku - parkuji venku - asi tak po 3-4 km.Vlažný vzduch z topení fouká po ujetí cca 1 km.Jedná se o motor 1,2/47 kW.
Prosinec 16, 200915 r Tak dnes ráno při -6°C se mi teplota vody na 90°C dostala po ujetí 5 km. Parkuji venku a před chladičem nic nemám.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.