Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den pánové,

nikde jsem to zde nenašel a tak jsem si dovolil založit nové téma. Za jak dlouho se Vám ohřeje Vaše Fabča na provozní teplotu. Kdy Vám otvírá termostat. Mě se na provozku dostane tak po 8 km. Kdy jedu volnější jízdou tak 90km po rovince. Také jsem vypozoroval, po ujetí cca. 3 km, teplota je pořád dole ale už mám teplou hadici do chladiče. Kdy se má otvírat termostat až při zahřátí na provozní teplotu??? díky za rady.. <_<

ja mam uz po 3km rucicku takmer v strede ale je jasne ze to este nie je pracovna teplota. termostat ti zacina pustat vodu niekde pri 85 stupnov a este tam mas snimac teploty kvapaliny ktory je na chladici a ma dva stupne zalezi aku teplotu ma voda podla toho chladi. prvy stupen cca 85-90stupnov, druhy stupen 90-100stupnov. a ked chces vediet tak po 20km mas uz urcite prehriaty motor na pracovnu teplotu.

Taky tak 3km a je to na 90, v zime v treskutych mrazech je to tak 6km.

Samozrejme ze to beru podle ukazatele na pristrojovce. Kdy otevira termostat nemam tuseni.

Cedric: Jeste bys mel rict, co mas za motor, to je v tomto pripade hodne podstatna vec...

V lete podla vonkajsej teploty so studenym motorom od 800m do 2km.

Na jesen a na jar od 2 do 3 km

v zime tak do 4km podla teploty.

aby som nezabudol uviest motorizaciu

1.2 HTP 12V 47kW f combiku

Mám naprosto stejnou zkušenost jako předchozí . V létě se studeným motorem do 2 km, v zimě tak od 2,5 do 4 km podle mrazu. Mám 1,2 HTP Combi, m.r. 2006.

  • Autor

Pánové děkuji, zapomněl jsem uvést, že mám narozdíl od Vás všech starší motor 1.4 MPI 44kw, tento se určitě ohřívá o dost pomaleji. Díky.

Mne sa ohreje v lete po 9km a v zime 15km.

Mám 1,4 44KW

Ohřívá se do 3km.V zimě o 1km víc.

V zime mrzne jako krava...13 - 16 km v prumeru zalezi jak tomu clovek slape na krk...v lete minimalne polovina pokud jsou rana jako tadle....jedina nevyhoda dieslu snad to topeni .. :angry:

V zime mrzne jako krava...13 - 16 km v prumeru zalezi jak tomu clovek slape na krk...v lete minimalne polovina pokud jsou rana jako tadle....jedina nevyhoda dieslu snad to topeni .. :angry:

by si tam měl snad mít přídavný topný člen ne? Nebo ho už nedávají ke všem dieslelům?? :ph34r:

Taky pridam muj nazor, ja uz to mam vicemene nacviceny kdyz jedu z baraku kde z hruba nato uz muzu slapnout. Nicmene bych to resil tak, ze pojedete az se vam rucicka teploty vody posunu na polovinu prictete jednou cas od vyjezdu do posunuti rucicky a pak bych odhadoval ze by motor mohl byt zahraty. Musite pocitat ze olej se ohriva mnohem pomaleji nez voda a zaroven dele chladne s tim je dulezite pocitat.

Nicmene pokud nedelate to ze nastartujete a plyn de na podlahu a uz to z nej nesundate tak bych to vubec neresil, ze zacatku proste jedte volneji, netocit do vysokych otacek a ujet nakej kilasek a pak uz bych nato slapnul.

  • 3 roky později...

Hele, a když za studena nastartuju (1,2 HTP), tak je ok že mi v nádobce hned protýká kapalina? Neměla by téct až otevře termostat?

Jistě až otevře termostat.

GERRIK: Mas to O.K. :) Tak to funguje. ;):)

Pánové děkuji, zapomněl jsem uvést, že mám narozdíl od Vás všech starší motor 1.4 MPI 44kw, tento se určitě ohřívá o dost pomaleji. Díky.
Mám 1,4 44KW

Ohřívá se do 3km.V zimě o 1km víc.

Taky mám tendle motor a je ohrátej do těch 3 km v zimě a v létě vpodstatě do 1 km.

Pokud sou fakt mrazy -10 a víc tak mám motor ohrátej na 90°c hned po nastartování-mám NT :)

mám 1.9TDI ATD - zahřeje se cca po 10km klidné jízdy, někdy víc někdy míň

1.4 MPI co je starší a bere 7-8 l/100 se zahřeje o dost rychleji než 1.9 TDI, co bere 3,8 l/ 100 (ve městě, ve čtyřech)

Mám sdi a trvá mu to tak 15 až 20 km nevím jestli to tak má byt nebo ne

Jaroslav H. : je normální že se diesel dlouho dostává do provozní teploty...u mne (auto viz podpis) to trvá cca 15 km ;)

Když je lehce pod nulou, tak max 7km a mám zahřáto na provozku. A to na to nešlapu, do 2tis. ot.

  • 4 týdny později...

Celohliníkové (Škoda) motory se zahřívají delší dobu, než VW.

Ručička teploměru ukazuje samozřejmě filtrovaná data - nikoliv skutečné hodnoty, takže v rozmezí teplot od-do (kolem provozní) stojí pořád v prostředku, jinak řečeno - orientační údaj.

Motor BBZ: zhruba po 5 km městem (3 křižovatky) ukazuje střed.

Při nynějších teplotách lehce pod bodem mrazu,ohřeju Fábku - parkuji venku - asi tak po 3-4 km.Vlažný vzduch z topení fouká po ujetí cca 1 km.Jedná se o motor 1,2/47 kW.

Tak dnes ráno při -6°C se mi teplota vody na 90°C dostala po ujetí 5 km. Parkuji venku a před chladičem nic nemám.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.