Přejít na obsah

Elektřina v autě..POMOC


vinos

Doporučené příspěvky

Tohle všecko jsou projevy špatnýho KOSTŘENÍ. Projdi všecko počínaje baterkou a alťasem a překontroluj, jestli je všecko dobře spojeno s kostrou. 

Další možná příčina je dost KURIÓZNÍ - setkal jsem se s ní u kolegovy Felicie. Vyměnil si v noci na cestě žárovku v zadní skupinovce a místo dvojvláknovky 15/21W si tam strčil jednovláknovou 21W - a ta mu svou paticí prošlusla okruh brzdových světel a obrysovek, takže když šlápnul na brzdu, rozsvítily se mu i přední světla. Když měl vypnutý motor, dokonce mu při šlápnutí na brzdu pískal alarm "nezhasnutá světla". Neměnil sis v poslední době nebo neměnil někdo jiný na Tvém autě nějakou žárovku ve světlech? Dobře se podívej, jestli máš všecky járofky a všecky konektory nastrkaný do správných pozic a ve správné orientaci, jak patří podle výřezů - když se spěchá, člověk někdy udělá nepředstavitelný pitomosti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Husáka" měly až pozdější verze, první měly přece ty superspolehlivý "blikací" kontaktový lišty po stranách. A jestli to tak je jak píšeš (přelámaný vodiče), tak spíš se zkratujou dráty na sebe než na kostru - zkrat na kostru by podněcoval k výletu pojistky, nedělal by současné svícení víc světel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Husáka" měly až pozdější verze, první měly přece ty superspolehlivý "blikací" kontaktový lišty po stranách. A jestli to tak je jak píšeš (přelámaný vodiče), tak spíš se zkratujou dráty na sebe než na kostru - zkrat na kostru by podněcoval k výletu pojistky, nedělal by současné svícení víc světel.

já myslím ale že Formana už se ty postranní kontaktový lišty netýkají, ten se začal dělat až v 91 či 92 a to už byly "husáky" nebo se pletu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netuším - já měl až ročník ´94 a ten byl opravdu s "Husákem" - ale myslím, že první Formany měly stejně jako základní Favority jen ty kontakty na dveřích po stranách zadního plata - musel by to potvrdit/vyvrátit nějaký majitel kusu z první série. Hodil jsem to jako možnou příčinu závady, každopádně vada bude někde v kostření nebo prozkratovaných drátech - o tom žádná. Stejně to bude muset prolézt bod po bodu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Favorit se vyráběl od roku 1988, Formany sjížděly z linky od roku 1990, husák do pátých dveří jako náhrada nespolehlivých dotykových kontaktů byl myslím jedna z inovací uplatněných až v první větší revizi konstrukce - tedy od roku výroby 1991 (MR1992). Ve stejné době došlo i k přechodu na rozteč kolových šroubů 4 x 100mm (starší provedení 4 x 98mm) a k dalším zvenku málo znatelným změnám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...