Únor 18, 200718 r Měl jsem taky takový problém. Vyměnil čídlo teploty a nic,pak termostat a taky nic,pořád to kolíslo. Pak jsem znovu vytáhl termostat(koupil originál i s plastovým kolenem) a zjistil že v tom novém kolenu termostat netěsní tak jsem dal to staré a jezdím ted v pohodě.
Únor 18, 200718 r Treba sa odviest z vagom aka je teplota v skutocnosti a potom budes mudrejsi.Ak z vagom neklesne teplota dolu (dlhym) kopcom pod 80°C tak termostat by mal byt ok a bude vadne cidlo chladiacej kapaliny.Pri normal jazde je teplota cca87-90°C
Únor 21, 200718 r Autor jo jo mne kolisaní teploty taky pozlobilo přiznaky jak popisuješ odvez jsem auto do autorizovaneho servisu kde mi provedli vymněnu termostatu po 14 dnech ta sama zavada tak sem nechal přemněřit vag teplotní čidla ty vykazovali normalní hodnoty ale trval jsem na vymněně tep.čidla a v pohodě
Duben 18, 200817 r Ahoj, mám otázku. Když jedu a ohřeju motor a ukazatel je na normálu v 1/2, během chvíle skočí na 1/4 a takhle se to střídá. Je přece blbost aby se takhle rychle ochladil a zase ohřál, né?? Přece nemůže skákat o 50 stupňů jen tak. Co myslíte??
Duben 20, 200817 r teplotní čidlo nebo tišťák na budíkách,ale na 99,9 procenta čidlo. Napiš do vyhledávání teplotní čidlo a najdeš o tom hóódně příspěvků. Výměna tak na 2 minuty
Duben 20, 200817 r teplotní čidlo nebo tišťák na budíkách,ale na 99,9 procenta čidlo. Napiš do vyhledávání teplotní čidlo a najdeš o tom hóódně příspěvků. Výměna tak na 2 minuty
Duben 22, 200817 r doporucujem poistku cidla dat dolu az po vychladnuti motora v opacnom pripade sa to podoba nalezistu ropy.krasny gejzir chladiacej kvapaliny
Duben 22, 200817 r doporucujem poistku cidla dat dolu az po vychladnuti motora v opacnom pripade sa to podoba nalezistu ropy.krasny gejzir chladiacej kvapaliny Neb ostačí povolit víčko na expanzce a zašroubovat a ani neztratíš moc kapaliny
Duben 24, 200916 r Zdravim vsechny, chci se zeptat jestli normalni tahle vec------zahreji auto na tech provoznich cca 90 Stupnu, ale jak mile jedu z dlouheho kopce dolu, a mam zarazenou 5ku a nohu z plynu tak me teplota pada na cca 70 stupnu, jak na to zas slapnu tak zas vyleti na 90. zvlastni je ze v zime to nedelalo, dela to az ted, resp. pred mesicem jsem daval nove cidlo teploty motoru( ze by starsi fungovalo lip jak nove???? a taky z novym se motor daleko pomaleji ohriva!!!)
Duben 25, 200916 r Tak já si myslím že termostat zůstává pootevřený,proto se motor bez větší zátěže zacne ochlazovat.Zkus ohřat stud. motor podle ručičky tak na 70 stupnů a sáhni na chladič měl by být ještě studený když je termostat těsný.
Duben 25, 200916 r Tak já si myslím že termostat zůstává pootevřený,proto se motor bez větší zátěže zacne ochlazovat.Zkus ohřat stud. motor podle ručičky tak na 70 stupnů a sáhni na chladič měl by být ještě studený když je termostat těsný. vyměň termostat
Duben 25, 200916 r Mě to dělalo z ničeho nic v zimě taky jenom z kopce bez plynu, po měsíci se to postupně zhoršovalo a jakmile to dělalo i na rovině, tak jsem nechal vyměnit termostat a už je to v pořádku. Hlavně kup origo termostat, ty čínské jsou prý tak na měsíc.
Duben 25, 200916 r Tak ted jsem tam dal stare cidlo teploty a odpoledne jedu delsi trasu tak se uvidi. Hm termostat mam rok stary origo!! jeste me napada ze mozna spatne tesni to tesneni pod nim, to zrovna na sklade nemeli tak jsem tam nechal puvodni. uvidime.
Duben 26, 200916 r nemohl by být natečený olej v konektoru u čidla? Mě to dělalo u mojí octavie. Někdy to ukazovalo jen na půl, někdy normálně. Po vyčištění to funguje jak má. Mám 1.6 75 kw
Duben 26, 200916 r no olej urcite ne, dal jsem tam stare cidlo, a uz to nedela( zatim) a dival jsem se na to nove, a oznaceni bylo uplne jine!! tak uvidime!!!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.