Přejít na obsah

Wittmann

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5779
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

9332 zobrazení profilu

Oznámení Wittmann

  1. Nazdar.

    Mám auto Škoda Superb 3 a mám problém s pravým rolovocím tlačítkom multifunkčného volantu. Viem, že je to bežná závada, ale písal si, že sa to dá jednoducho opraviť, že  to stačí vyčistiť a prepajkovať. Vedel mi si mi poslať čo presne treba pájkovať? Mal som to rozobraté, ale je tam viac toho, či mi vieš napíšať čo konkrétne spôsobuje ten problém. Vďaka

    -Peter-

  2. 1) přes vyndaný popelní to jde - blbě, ale jde 2) není nutné 3) držák třemenu je přichyven šroubem s "mnohohranem" - taková ta hvězdička, co má víc cípů než thorx. Netuším, jak se to jmenuje a je to myslím dvanácka.
  3. No to teda není stejné. Ještě ti mohli poradit, jak to pak máš udělat na technický. Jiný kód = jiný motor. To se pak i blbě prodává.
  4. Dá se otestovat v bloku hodnot. Tohle ale snímačem nebude. Pokud se servem nedá spojit, měl by o tom být záznam v jiných jednotkách v autě - Ty totiž pak hlásí chybu o nefunkčnosti. Pokud servo neví, že nefungovalo (samo neeviduje záznam o poruše), tak bych tipoval právě na něj.
  5. jo, prostě to, k čemu se připojují "kosti".
  6. a co uložení převodovky/motoru? uchycení torzní tyče taky měněné?
  7. Já bych začal jiným mechanikem. Potenciálních příčin jsou desítky, pokud ti navrhl výměnu motoru, tak ti chtěl říct, ať už k němu nechodíš.
  8. Ty přepážky se rozpadnou podstatně dřív než tlumič (dvojitý plech), prorezne skrz. Ty šňůrky mohly být pozůstatek skelné vaty, která bývá natlačená mezi vrstvami pláště tlumiče. 24 let je úspěch. U pozdějších Fabií a Octavíí výfuk relativě často vydržel po celou dobu životnosti auta u Felicí jsem o tom neslyšel.
  9. Bych si tipnul, že to je přesně obráceně. Ten "zajetý" a vyleštěný kotouč je na kole, které mírně přibržďuje (proto je teplejší). Může to váznout přesně na těch výše zmíněných nenamazaných čepech. Může být ale problém i s ručkou, či brzdičem samotným. Poznáš to po jízdě s minimálním bržděním - zadek s vyleštěným kotoučem by měl být studenější, než předek. Ideálně úplně studený, stejně jako druhé zadní kolo. Určitě bych to řešil, protože za 10 tis. km může být po destičkách i kotouči. Jak byly sjeté destičky před výměnou? Při jakém nájezdu byly měněné?
  10. Tak to sem pak hlavně napiš. Tipiju, že bude problém prokázat souvislost.
  11. Vzhledem k tomu, že vzniká kondenzací vzdušné vlhkosti, tak v principu jde o destilovanou vodu. Může ale cestou něco spláchnout s sebou.
  12. Wittmann

    koroze

    Ty puchýře spíše poukazují na špatně provedou opravu, respektive neošetřený vnitřek prahu. Efektivně se s tím už nedá dělat nic. Můžeš to zbrousit a přelakovat, po zimě je to tam ale zas. Hnije to zevnitř a tam se nedostatneš, navíc ty puchýře jsou na místech, kde je už plech degradovaný v celé tloušťce. Osobně bych s tím nedělal nic, případně to lokálně zatřel lakovou tužkou a za pět let dal nový práh. Případně zbrousit a ten ochranný gumový nástřik natáhnout na celou šíři prahu - korozi to sice také nezastaví, ale dále to "pohledově" vydrží.
  13. Na pólu z vrchu ni není?
×
×
  • Vytvořit nový...