Přejít na obsah

Dula

Uživatel
  • Počet příspěvků

    550
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

2 Sledující

Návštěvy profilu

5509 zobrazení profilu

Oznámení Dula

  1. Brácha měl u trojkové Fábie naprosto stejný problém a měnili mu dle jeho slov reléový blok či nosník pojistek za 3591,47 Kč s DPH. Měl nějaký slevy. O výměně samotného relátka servis nechtěl ani slyšet, prý se to mění celé.
  2. Pokud je pojistka č. 68 100% v pořádku, tak může být vadný ventilátor nebo přepínač. Chce to vzít voltmetr a měřit.
  3. Zapoj kameru na pojistku č. 19. Je pod napětím při zapnutém zapalování a napětí ztratí až při vytažení kličku.
  4. Ani kódováním, ani žádnou výměnou relátka to nespravíš. Bihalogeny mají jinak zapojený spínač světel a páčku přepínače. Při přitažení páčky se ti teď zřejmě rozsvítí tlumené světlo a ne dálkové. Bihalogeny mají navíc relé světelné houkačky. Halogenové světlomety přepínají jednotlivá vlákna, která zhasnou, když svítí to vlákno druhé. Bihalogenové světlomety mají jednu žárovku, která svítí pořád a dálkové světlo odcloní clonku ovládanu elektricky. Musíš tedy předělat elektriku tak, abys zajistil, že vlákno žárovky bude svítit v obou polohách přepínací páčky a v poloze dálkových světel se odcloní clonky. Možná by na to stačily dvě diody.
  5. Obávám se, že jsi neudělal dobře. Bihalogeny svítí daleko hůře, mají jenom jednu žárovku a clonku, která jí odcloňuje při přepnutí na dálková světla a tedy i trochu jiné elektrické zapojení. Tady si o tom můžeš něco přečíst: Projektorová světla - Elektrika - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz
  6. Skoda Fabia 4, MY2022 – car alarm activation – vključitev alarmnega sistema - YouTube Pokud máš tažné zařízení, tak se aktivuje alarm při vytažení 13 pólové zástrčky ze zásuvky (při zamčeném autě).
  7. Pokud ti startér při přímém připojení startovacího kontaktu na + baterie jenom vysune pastorek a netočí se, jak píšeš, tak zatím děláš zbytečnou práci. Dokud se nebude spolehlivě točit, tak nemá cenu hledat případné přerušení kabelu od spínací skříňky.
  8. Changer batterie Seat Ibiza 1.6 MPI (Seat Arona. VW Polo. Skoda Fabia et Rapide) - YouTube
  9. Kabel B+ vede k alternátoru a ke startéru.
  10. Fabia IV 2022 ➤ Elektrická zarízení - Vydání 07.2021
  11. Dá, akorát musíš sdělit, jaká je to Fábie. U dvojkové pojistka č. 51, u jedničkové jedna z pojistek 53, 58, 66, u trojkové 5 případně 30, u čtyřkové 33.
  12. Je hodně malá pravděpodobnost, že by se kabel přerušil v těch chráničkách. Jedině, že by zachutnal nějaké kuně. Ještě bych zkusil špendlíčkem jemně napíchnout na volném kusu kabelu izolaci a změřit jeslli se tam napětí při startování náhodou nevyskytuje. Pokud ani tam nebude, tak asi nezbyde nic jiného, než natáhnout nový vodič mezi spínací skříňkou a startérem. To samé se špendlíčkem změřit na vodiči vedoucím z patice spínací skříňky, aby se vyloučilo nevodivé spojení konektoru s kabelem.
  13. Schéma Seatu nemám, ale u škodovek žádná pojistka mezi spínací skříňkou a startérem není. Vypadá to na přerušený vodič. Zkontroloval bych jeho konec u startéru, mohl se uklepat těsně u konektoru a taky změřit, jestli opravdu na jeho konci není při startování napětí. Pak se přesvědčit, že starér pracuje přímým přivedením +12V na startovací svorku startéru.
  14. Ve spínací skříňce je šest nezávislých oddělených spínačů. Ten první zprava spíná podklíčkové plus (15), ten druhý spíná startér (50b), třetí říká řídicí jednotce, že se startuje (50), další je pro S-kontakt (86s), další spíná parkovací světla při vypnutém zapalování a poslední je pro odlehčovací relé. Takže, to že svítí kontrolky vůbec není znamení, že jsou všechny kontakty OK. Bez měření se těžko dá zjistit, kde je chyba.
×
×
  • Vytvořit nový...