Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Včera
  2. Hele podle všeho ta klapka Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
  3. Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
  4. ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
  5. Že to palivo je tak levné že neleze do penez
  6. Co jsi myslel tím chodit tankovat i den pred.vyplatou?
  7. Můžu spojku promacknout i 10x ale když to chce tak to prostě jde přes zuby. Nad tím plynem ještě popřemýšlím. Na jednu stranu si myslím že bych měl najet ještě víc ročně aby to bylo ještě víc v pohodě. Na druhou stranu si však říkám, že když budu mít plyn tak budu i jezdit tam kam bych normálně nejel.
  8. Dá se přes VCDS zjistit aktuální tlak oleje. Případně kde to najdu . Jde mi jen o informativní údaj.
  9. To je normální u všech těchto laciných převodovek. Nevím jak jinde. Měl jsem ještě oct 2 a H I30 a tam to dělalo taky. Řešením je 2x šlápnout na spojku, ale sral pes, od toho je magnet v převodovce:D
  10. Moje auto zatím v pohodě. Až na to že zpatecka občas.jde přes zuby. V autorizaku mi řekli že to je normální a nemohu to reklamovat.
  11. 122 plyn od 83 Něco mi těžce mlátí v převodovce po startu, myslím, že jsem vymlátili spojkové ložisko. A pak taková ta klasika od Vaculíka - silentbloky půjdou... Ještě jedna věc - svíčky dělám po 50tkm (tedy zatím dvakrát), čekám na další výměnu abych porovnal stav (mám staré schované). Se svíčkami jsem na minulých autech s plynem měl problém s cukanim - problém nebyl s NGK, což má toto auto tuším defaultně.
  12. Měnil jsem loni v Norsku, nepříjemné. Rezerva je skvělá věc:) mám ji chycenou takovou tou sítí, ale jakmile uděláš manévr, hýbe se. Mimochodem LPG beru celou dobu na MOLce, sleva kačka na litr. A mám takový ten filtr který rozebereme no a není v něm vůbec nic. Takže dobrý.
  13. Jeden plynař mi nabízel Landi Renzo za 40 tisíc, ono záleží jak kde.
  14. Mam Combi ano. Kolo mám, ale k hovnu, protože nemam hever 🫠 Lepící sada to jistí.
  15. Ještě je jedna věc, která mě sere. Ta pneumatika v kufru je peklo, hlavně těch posledních pár týdnů:) Kamarád vezl v jedničkové oktávě bečku a v jedné zatáčce dostal vypoukliny na kufru zevnitř:-) Nádrž mám 60 l plnitelnou na cca 52 l a na to dáš krásně v pohodě 900 km bez nějakého snažení. Máš combi?
  16. Ano a asi mě solidně natáhli, protože já platil 43000:)))
  17. @motorpower Proč vlastně chceš vypínat ACT? už to tu nějakou dobu je, kazí se to? Jezdím jen na prémiová paliva která navíc fanaticky aditivuji, zanášení se nebojím. Dfens psal, že mu to na Cupře začalo po pár tis km vydávat zvuk, ale to dělají asi všechny věci v autě.. Jinak jsem nezjistil příčinu nenávisti motoristů k této fičuře..
  18. Všechno je od novoty originál.
  19. To zní velice dobře. Taky vlastníš Landi Renzo?
  20. Když si vezmu, že za 39tkm jsem zaplatil LPG 2207 l Benzín 371 l Tj LPG 17 Kč - 37519 Benzín 40kc - 14840 52359 Kč benzín to žrálo obdobnou jízdou 5.5 TJ 2145 litrů - 85800 Úspora za 39 000 km je 33441. podotýkám že posledních pár týdnů jezdím jak hovado. tedy vrátí se ti to za nějakých 40tkm. Ale zapocitej ještě výměnu filtru dle potřeby (150 za kus)
  21. Zdar, je třeba mít tam variátor - technikalii nerozumím, ale je to prostě krabice, kvůli které je to dražší. Jak jsem psal statistiky výše, funguje to tak, že pak jezdíš na benzínku klidně i den před výplatou:) Nicméně jízda není tak hladká. Několikrát jsem to zkoušel seřizovat a jsou tam prostě různé záškuby a tak. Zvykneš si na to a není to nic hrozného (manželka nepozná). Trochu víc to topí do oleje a má to trochu horší výkon. Přijde mi, že moje 81 jede jako tvoje 70.
  22. Zdravím pánové, momentálně se rozhoduji o přestavbě Fabia 1.0 TSI 70kw na LPG. Nabídnut mi byl prý momentálně jeden z těch lepších Landi Renzo, nejlepší je BRC. Cena 32 tisíc u Landi Renza, BRC ještě více.. Prý má dobrou jednotku a dá se tam nastavit pomaličku všechno. Na druhou stranu mi úplně zakázali STAG, ten je prý ten nejhorší, nedá se tam nic nastavovat, prostě takové dno, ale nejlevnější. Jaké máte u TSI zkušenosti s LPG? Jeden plynař mi dokonce řekl, že LPG do těch motorů doporučuje a to z důvodu, že se z toho auta stane takové kombinace přímého nepřímého vstřikování. Při přímém vstřiku se prý tvoří více karbonizace, což by vlastně LPG (jelikož se to bude chovat jako u nepřímého vstřikování) mělo částečně nahradit. Zajímá mě, o kolik je zvýšená doba návratnosti, přece jen se zde bude vstřikovat i benzín. A jaké investice Vás čekali? Trošku mě vyděsilo vlákno ohledně té 1.2 a odcházejícím vstřikům. Tam to ale asi bylo malým přístřikem benzínu.
  23. dfga

    Vymena oleje

    Moje výmeny su najčastejšie 3000km, sem tam 5, raz bolo 7 😃 15 ci 30 masaker, to musí byť hnoj z toho
  24. Zdravím, já koupil ženě měsíc nazpět Octavii III 1.2 TSI combi 2014, dovoz Belgie, auto jako nové, ale já vyměnil skoro vše, veškeré filtry, kotouče, olej, rozvody, vše ok, ale po měsíci auto hlásí, že chce olej? Od té doby každých 14 dní a po ujetí cca 700 km dolívám 1.5 L oleje. Kde mám začít a hledat. Děkuji za info, mám už toho hodně o motoru zjištěný, ale každý říká něco jiného.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...