Octavia II

Škoda Octavia druhé generace

Fora

  1. Interier

    Sedadla, potahy, volanty, tapecírungy, přístrojovka, řadičky...

    11 919
    příspěvků
  2. Exterier

    Karosérie, nárazníky, světla, doplňky...

    12 564
    příspěvků
  3. Elektrika

    Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..

    27 595
    příspěvků
  4. 41 434
    příspěvků
  5. Podvozek

    Nápravy, kola, výfuky, tlumiče, pružiny, brzdy, ABS, ESP, servořízení...

    15 156
    příspěvků
  6. Ostatní

    Co nepatří jinam....

    20 656
    příspěvků
  7. Autohifi

    Reproduktory, rádia, CD měniče, ozvučení, odhlučnění...

    17 019
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • U mé jednotky nefunkční a všechno ma společné všechny systémy máš v esp ja mam asistenta do kopce i xds el uzávěrka už ho umim vypínat i jinak když to teď nepotřebuji jinak řešil jsem mé esp u nas tak na sk.rus.uk a všude byla odpověď že u některých systémů nelze vypnout dočasně pouze omezit ale pokud se nemýlím tak mam mk70 jednotku

      Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk

    • →    Návštěva laboratoře pro virtuální konstrukci u značky Volkswagen →    Odborníci na IT úzce spolupracují s technickým vývojem Volkswagen virtuálně Laboratoř pro virtuální konstrukci … Continued The post Jak Volkswagen virtuálně vyvíjí automobily budoucnosti appeared first on VW Scene. View the full article
    • › Celosvětové dodávky zákazníkům jsou s hodnotou 1 126 500 vozů novým maximem (+6,7 %) › S tržbami 13,7 miliard eur (+ 9,8 %) … Continued Příspěvek ŠKODA dosáhla v roce 2016 nových rekordů pochází z SKODAHOME.cz Zobrazit celý článek
    • Zdar vespolek! Je tu niekto, kto má APR/inú úpravu s DSG? Rád by som si sním prehodil pár viet.  Vopred ďakujem :-)
    •   Tohle ale nezavede jen VW, ale všichni ostatní.  Pro mě to tedy není žádná novinka, protože první vzorky pro jinou automobilku jsme dělali cca 2 roky zpátky, teď se dělají nějaké předsériové díly a na podzim začne pomalu nabíhat sériová výroba.  Výhoda GPF oproti DPF je ta, že je o dost levnější, ten rozdíl je zásadní a nemělo by to hrát nějakou výraznou roli v ceně auta.  Při případné výměně při poruše se to odhadnout nedá, protože už teď nejsou DPF nijak extra drahé, jen si automobilky drží dost vysokou marži a vysokou marži si budou chtít asi držet i GPF.