Přejít na obsah

Servis motoru BZB po koupi


spatnoch

Doporučené příspěvky

Zdravím, chtěl bych se pro začátek zeptat, jaký je rozdíl motorů BZD a CDAA. Někde jsem četl, že u CDAA byl problém s rozvody (napínák) a s pístovými kroužky (spotřeba oleje) a u BZD se problémy týkaly pouze rozvodů. S únikem oleje a karbonizací pístních kroužků problém nebyl. Je to tak?

 

Zároveň bych se chtěl zeptat, jaký servis byste udělali ihned po koupi Superba. Koupil jsem Superb 2 před FL, 2008, 1.8tsi, BZD, najeto 158t km. Vždy, když jsem kupoval auto, tak jsem automaticky měnil i rozvody pro jistotu. V Blansku ve Škodovce mi řekli, že rozvody jsou nesmrtelné. 

 

Mám v plánu vyměnit komplet všechny filtry, olej, zkontrolovat všechny provozní kapaliny, preventivně udělat i rozvody a vodní pumpu. Udělali byste preventivně i něco dalšího? Jsou obecně u BZB nějaké strašáky, kterým se dá předem s dobrým servisem vyvarovat?

 

Díky moc za zpětnou vazbu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
před 11 minutami, passat cc napsal:

ahoj mužeš mi poslat odkaz na ten club

Tak nevím, seš to Ty nebo ne? Stejný auto, stejnej problém ... http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=10&page=80#entry1652694

Prostě na 230tkm by to chtělo zkouknout rozvody, pánové ve VW asi neznaj ...

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci hodnotit, rady jsi dostal, ale stále píšeš to samé dokola. Na dálku Ti takto nikdo neporadí víc, ani tady ani na Octavia clubu viz linky, kde se už taky dotazuješ a pak se tady znovu ptáš na odkaz... Jestli současný VW servis neví, změň je za někoho, kdo tomu aspoň trochu rozumí - na ujetých 230tkm je nutné kouknout u těhle motorů na rozvody ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale jako s čím? Co světobornýho čekáš, že se tady dozvíš? Že napíšeš, že se ti klepe studený motor a někdo ti hned napíše, co přesně to dělá a co musíš vyměnit, nejlíp ještě s návodem a odkazy na díly? Tady není věštírna...

 

Jakou máš vůbec převodovku? Dělá to za jízdy nebo na místě? V jakém stavu je řetěz a napínák? Byl vůz v autorizovaném servisu nebo u nějakého autobastlíře, co to plácá doma na koleni?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...