Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Jde o symbol nastaveného jízdního režimu. Zrovna máš dle zobrazení reřim NORMAL. Dle nastavení, jde ještě volba ECO/COMFORT/NORMAL/SPORT/INVIDUAL.
  3. Osobně jsem 100 nikdy nezkusil. Více než deset let tankuji do svých vozů pouze u mušle 95 a pravidelně používám aditivum VIF Super Benzin. Dal jsem tehdy na doporučení v článku ZDE a ZDE a zatím slýchám výhradně jen pozitivní zkušenosti. Na 20 litrů dávám jednu odměrku. Nikdy jsem neměl s aditivy jediný problém a už to sám beru, jako samozřejmost je použít. Jen můj názor 😉
  4. Ahojte, možná špatná otázka,ale nevíte co znamená ten symbol silnice? Nikde jsem to nenašel. Diky za info
  5. Ahoj Luki.Ako to dopadlo s tvojou prevodovkou a chybou p072c? Spominal si ,ze po vymene mechatroniky sa chyba vratila.Vyriesil si to?

  6. Mám RS TSI a dlouhodobě tankuju jen 100, výjimečně 98. Rozdíl nedovedu poznat, chci jen prodloužit životnost motoru (měním i častěji olej atp). Tankuju obvykle u OMV, využívám slevu 3Kč / litr díky aplikaci, případně ORLEN, kde je sleva 1Kč při platbě Tankartou. Spotřebu neřeším, mám celkově malý nájezd…
  7. Dnes
  8. 1. Netuším, co je "koldovanie". 2. Ale vím, že téma s názvem "Osvětlení prostoru pro nohy" zde již dávno je. 3. LOCK.
  9. ak by ste tlmiče vyhadzovali tak by som ich od vas kúpil za nejaku cenu 🍾. rad by som sa do vnutra pozrel.
  10. Všetkým zdar! Trochu úvod do deja, som nový v oblasti VW Group a chcel som si dorobiť osvetlenie nôh do Octavie II (rok 2004 1.9tdi bkc sedan) pred FL. Kúpil som si VCDS, lampičky na osvetlenie nôh a pustil som sa do toho. Všetko som rozobral, SPRÁVNE zapojil (pin 7 na BSG jednotke), nakódoval, ale lampičky ani nebliknú. Skontroloval som to aj obyčajnou žiarovkou, nič. Podľa VCDS aj budíkov to svieti. Predsa po zakódovaní by to malo svietiť, nie? Alebo moja BSG jednotka (1K0 937 049N H34 S0803, 20-byte) to vôbec nepodporuje? Vo výbave mám xenóny, jednotka podporuje Coming/Leaving Home, ale s tým osvetlením nôh stále nič. Som ochotný ju vymeniť za 30-byte BSG (3C8 937 049E z UK passata) Čo by to obnášalo? Stačí ju len nakódovať, alebo je potrebné aj niečo prepojiť/zmeniť v zapojení? Prichádzam od sveta PSA.
  11. Myslel jsem, že nemusí být zaplacené on-line služby, ale návod to uvádí jinak:
  12. Já teprve zajíždím (1400 km) a mám dlouhodobou 8,1l. Mimo dálnici jsem většinou na průměru kolem 7,5l a po dálnici tak 8,5l. Měl jsem předtím Kodiaq (po FL) 2.0 TSI a spotřeba podobná. Je pravda, že cukaček po městě se moc neúčastním.
  13. mjuzo

    2,0 TSI 150 kw

    Mám cca 500km, mix mesto/diaľnica. Pocitovo je to dobrý motor, zrýchlenie fajn, prevodovka nepodtáča, skôr niekedy až príliš podraďuje. Spotreba mám priemerku 10,5l čo je dosť veľa, po diaľnici to ide za 9l pri miernom prekročení povolenej rýchlosti.
  14. Použil jsem vodiče typu LifY jsou krásně flexibilní, jen už nevim průřez jestli to bylo 0,34 nebo 0.5. Nebo můžeš použít SIF ty použili výrobci těch vzpěr jako napájecí. Uvidíš je tam jsou to ty dva tlustý. Je vidět rozdíl. Těch slabých je tam asi 5 ale nejsem si teď jistej. Odpojený bych to asi neryskoval. Jelikož to komunikuje se zámkem tak by se ti to asi nezamklo.
  15. @Petr984 a jake prosim kabely jsi jpouzil, jestli si pamatujes? Kolik je tam zil? Mozna na to mrknu s mistnim automechanikem radsi, nechci si to zacvaknout a uz neotevrit nebo cokoliv 😀 Nebo mozna na ty kabelu mrknu, muzu konektory odpojit a pripadne dal pouzivat?
  16. Ahoj. Kdyby jsi to chtěl na normální vzpěry tak by si musel myslím vyměnit i zámek kufru. A určitě jiný kódování. Jinak ty kabely nevedou daleko. Stačí sundat tapec v místě vzpěr a tam jsou štekry. Kdyby si chtěl vzpěry vyndat tak štekry rozpojit , zajistit víko kufr nějakou tyčí ( je fakt těžký) , vycvaknou závlačky a vyndat vzpěry. Ty drátky jsou poškozené v ohybu průchodky. Už jsem to měnil známímu. Je problém v tom že ty slabý drátky jsou ze špatnýho typu kabelu. Kdyby se tam hned od začátku dávali flexi drátky tak ty vzpěry vydrží až do smrti. Já jsem je tam měnil za flexi a je klid.
  17. Comu nerozumies? Je to jednoduche ako facka. Musis vybrat obe vzpery skontrolovat ci su na nich kable v poriadku aj niesu tak ich spajkuj ak to nepojde ani potom tak musis kupit nove vzpery. Ak nemas na origo kup si druhovyrobu za vyrazne menej penazi. Menej vydrzia ale na cas mas pokoj. Na diagnostike ti presne vypise s ktorou stranou (teda vzperou) mas problem. Lahsie nepojdu a robit prestavbu je zamna bizar, ak nemas na banan vrat opicu. #cajk
  18. Opytam sa nakolko som nenasiel odpoved, k fungovaniu ovladania hlasom treba mat nieco zaplatene? Ked sa pozeram do Skoda appky tak to je fakt hanba platit pomali aj za nastartovanie auta.
  19. Snazim se rozkodovat ten prispevek 😀 akorat me to teda hlasi zkrat, viz prispevek vyse a nerika ktera vlastne ... Me by zatim stacilo, aby to slo lehko ... abych se s tim nemusel prat. Je jednoducha vymena za manualni vzpery? Nevim kam az vedou ty kabely ... Nasel jsem treba tihle, to by pro mne bylo reseni ve stredu jedeme na dovolenou .. https://m.alza.cz/auto/mellet-plynnova-vzpera-pro-skoda-superb-iii-3-2015-2019-zadnich-dveri-kombi-d7986056.htm?kampan=adwau_auto-moto_dsa_all_auto-moto_exterier-vozu_product_m_9208628___759291117006_~137575800474~&gad_source=1&gad_campaignid=16574026500&gbraid=0AAAAAD2xsm4w3bsEQnY2tbdp2voLfUNYB&gclid=Cj0KCQjwzaXFBhDlARIsAFPv-u-fY_yF3bjcfxvxg0chkoLy_Kz0dQX5mkgyjViOh3SvtJra1P3hnoIaAoxWEALw_wcB
  20. Při vypnutí zapalování spadne jakýkoli jízdní režim do normálu. Prosím o pomoc, nemohu najít řešení, jedná se o Kodiaqa I,
  21. Ja som mal na lavej vzpere poskodene droty po spajkovani ok, potom po kratkom case prestal el. kufor fungovat a na vagu pisalo chybu pravej vzpery kde kable boli ok ale hallove senzory error tzn. ze vymena pravej vzpery znacky NTi (druhovyroba) z Allegra za 80€ a vsetko ok bezi ako ma.
  22. Včera
  23. Zdravím, povedlo se Vám to nějak vyřešit ? zlobí mě naprosto stejný scénář u stejného motoru ve fábce. Zkoušel jsem to stejné co Vy, plus jsem ještě přehodil čerpadlo, cívky, filtr paliva. četl jsem o špatném firmwaru ŘJ, a že by to mohlo způsobovat toto.
  24. Nějaká témata o výměně oleje v DSG tady už jsou. Takže zamykám.
  25. Zdravím, mám Superb 3, 206kW, rv 2021. Mám ho rok, zatím bez jakýchkoliv problémů. Dva dny zpátky mně v koloně vypnul motor - funkce start-stop a po opětovném nastartování se objevila hláška, že na start-stop se vyskytla závada, vzápětí lane assist nedostupný a hned na to motor max 4000 otáček. Zastavila jsem, vypnula motor, za pár vteřin zapnula a žádná chyba se nehlásila. Včera jsem s autem jezdila bez problémů a dnes se to opět objevilo. Nemohla jsem ale zastavit okamžitě a po cca 200 ujetých metrů jsem si všimla, že kontrolka teploty motoru je na max a vzápětí na mě auto začalo řvát, ať okamžitě zastavím. Zastavila jsem, vypnula motor, počkala asi minutu a znovu nastartovala. Opět bez problémů (teplota motoru normální), ale svítí kontrolka motoru (předpokládám, že kvůli té chybné hlášce přehřátí). Vypnula jsem start-stop a už se to neopakovalo, jen auto náhodně hází povolené rychlosti (od 20 do 80), naprosto nesmyslně a začala mně svítit kontrolka brzdového obložení (což může být správně, jen časová shoda dvou nesouvisejících věcí, ale já už ani nevím, co se děje :-D). Stalo se Vám to někomu? Může to být SW chyba? Jasně, že s tím zajedu do servisu, ale potřebuji uklidnit. Díky moc za reakce.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...