Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


2383 témat v tomto fóru

    • 10 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  1. CAN bus na ODB

    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 34k zobrazení
  2. zvuk rezervy

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
  3. servo TRW

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  4. úprava stavu kilometrů

    • 10 odpovědí
    • 14.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  5. kabelaz

    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  6. Startér SDI

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 22.8k zobrazení
  7. Blikající ručky

    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  8. zapojeni problem

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
  9. Programovani imobilizeru

    • 5 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  10. RJ motora

    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  11. Pojistka nabíjení

    • 1 odpověď
    • 6.1k zobrazení
  12. US svícení

    • 21 odpovědí
    • 39.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ani by mě to nepřekvapilo. 
    • Ten Arteon,co jsem s nim jezdil,ma sice o 40 tkm mene najeto a je o pul roku mladsi,ale ma slabsi vybavu a ke svemu supovi bych musel prihodit 180 tis.,to se mi nezda jako uplne dobra volba. To si radsi udelam podvozek za par tisic na svym aute,ktere mam prolezle a znam ho,nez jit do rizika dalsi ojetiny a jeste v tomto pripade s dsg,to ne. Pokud uz bych mel koupit neco dalsiho,tak pred Arteonem by dostala prednost Audi A6 4g....vratil bych se tam,odkud jsem zbytecne odesel.
    • A proč to píšeš do sekce pro Octavii 3?
    • Dobrý deň včera sa mi stalá nemylá vec išiel som hore kopcom na 4ke 55kmh, predomnou ato začalo náhle brzdiť tak som podradil do trojky a z trojky nevedomky do 1ky cca 2000-2500 otáčok, s autom tak huplo napred. Od vtedy mám problémy že auto strašne rezonuje pri akcelerácii alebo keď su nízke otáčky, čím prudkejšia akcelerácia tým hlasitejší zvuk, pri jazde 140kmh auto rezonuje a auto pravidelne zatrasie v intervaloch cca 3 sec. Spojka ide lahučko pekne a tak isto aj radenie rýchlosti. A do toho je počuť jak keby ste štrngali klúčmi, ten zvuk ide od motora. Budem rád za info ak už niekto niečo podobné riešil.
    • Dendooo> uvědom si, že si tam můžeš sám nalít co chceš, až budeš mít problém tak se tady asi chlubit nebudeš 😀
×
×
  • Vytvořit nový...